Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så er den store dagen kommet hvor vi alle går i tog og spiser is til man ser mannen med ljåen. Noen hangler med hodet etter en heildundrende (russe)fest kvelden før og ikke vet hvordan man skal bli kvitt hersens hodepinen. Andre går i tog og prøver på best mulig måte å se fin ut selv om slipset, persen i buksa ser helt forferdelig ut. Noen sitter og ser på det triste været utafor og tenker, glad at ikke jeg går i tog akkurat nå. Kanskje spiller du og ikke bryr deg det kvekk over hvilken dag det er eller så er du spent på hva denne dagen vil bringe.

Heldigvis så har vi forskjellige måter å feire denne store dagen på. Vi skal feire 17. mai med is og brus og masse hipp, hipp, hipp HURRAAAAA!

Gratulerer med dagen folkens!

PS! Bildene stammer fra fjorårets 17. mai
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
må vel si det slik, gratulerer Norge

skal selv bare være hjemme å spille og spise masse godt
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Har dere allerede tatt på dere klærene og gått ut? Ble vekket av masse skrikende barn
Hasta la-vista baby!
  • 0
Gratulerer til deg også.

Vet ikke hva som skjer idag, kanskje vi skal ut, men tror jeg er hjemme og spiller halo 3 og CoD 4.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Gratulerer med dagen GR
Fin blogg, Bernt Erik.
Jeg skal snart dra ned i byen og se på lillebrødrene gå i tog. Og så skal jeg dra hjem senere på dagen og spise masse god mat med familien
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Gratulerer med dagen.

Kommer nok til holde meg hjemme i dag å spille og spise masse godt som Brownies Vafler osv.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer så mye med dagen. Får kose deg !
Jeg skal i hvertfall til byen. Slappe av
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
takk det samme. skal ta meg en tur til byen i løpet av dagen
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer med dagen !
  • 0
Skal nok spise masse is og spise Sodd med familien senere i dag . Gratulere med dagen Norge...!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt Erik!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt Erik. Her skiner sola som bare det, så dette skal nok bli en veldig god 17.mai
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Personlig sitter jeg og råner nettet mens jeg ikke gleder meg til å rydde opp etter skolas 17. mai fest rundt klokka tre.
O.O
  • 0
Gratulerer med dagen alle i GR og hele Norge!

Jeg har nettopp kommet hjem fra byen etter å ha sett på toget. Nå snart skal jeg sykle til barneskolen jeg gikk på for 2 år siden, og der skal jeg spise masse godt! Etter det blir det nok litt spilling hjemme
  • 0
Takk i lige måde Bernt Erik. Gratulerer med dagen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer med dagen, alle sammen
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jeg må gratulere hele Norge for denne dagen.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gratis ;)
My Brain...
  • 0
Takk, i like måte!

Lagt til 2009-05-17 12:53:
Gratulerer til alle på GR og resten av Norge!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Gratulerer med dagen, alle sammen. spesielt de i Sørskogbygda
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Gratulerer med dagen!

I dag har jeg gått i tog, spist masse is og er nå hjemme for å ta av finstasen. I Drammen er det flott vær og helt herlig. Nå blir det en tur på byen eller "Bøy'n" som vi sier i Drammen
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernte Erik og alle gamere fjern og nær!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen til deg også, og alle andre her^^
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Gratulerer med dagen!!!! (gjelder alle)
"............." - Link (TLOZ)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!