Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så satt jeg igjen med dette spillet. Helt siden 20. november eller noe slikt har jeg spilt det. Jeg vet ikke hva det er med dette spillet, men det er noe som gjør at jeg ikke blir lei. Jeg elsker det å sende armèene mine ut i Europa for å overta byer og festninger. Jeg elsker hvordan jeg får valget om å massakrere soldater som er tatt til fange eller innbyggere i en nylig erobret by. Jeg føler meg som en ekte leder fra den tiden, på en måte. Hvordan jeg kan gå inn i allianser som et skalkeskjul, bare for å dolke dem i ryggen senere.

Nå er jeg England. Vest-Europa er under min kontroll, jeg har den største styrken av alle. Jeg massakrerer fienden. Jeg dolker "allierte" i ryggen. Jeg storkoser meg. Jeg tenker tilbake på starten av spillet. Jeg spilte mine kort godt da ja ;) Jeg ble alliert med alle jeg kunne få tak i. Hvem har jeg igjen av de 10 - 12 allierte? En alliert, "Moors". Resten har jeg enten angrepet, som har endt med at andre har gått ut av alliansen med meg, eller så har de angrepet meg (så dumme som de er).

Men jeg føler meg snill også :) Jeg lar Frankrike leve, de skal føle seg svake, de skal bli mine undersåtter. Vil ha det sånn med Danmark også, men de vil ikke ha en tyrann - som de sier jeg er - som leder. Men men, de er snart utsletta uansett, så synd for dem.

Russland, de forbanna russerne. Allierer seg med mine fiender. Jeg hater dem. Men nå har jeg bevegd meg inn mot deres område også. De har allerede mista to byer/festninger. De er snart utsletta. Jeg kommer fra nord/vest og mongolene fra sør, de stakkars idiotene, de er dømt til å dø jo.

Siste jeg må si noe om er paven. Jeg hater den forbanna idioten! Han stopper meg fra å utslette andre katolske land. Han truer med å kaste meg ut av den katolske kirke, noe jeg ikke vil. For blir jeg kastet ut blir folket rebelske, og det kan eventuelt ende med opprør i byene mine. Så jeg må vente et visst antall runder etter hvert angrep, hater det! Men de katolske landene skal forsvinne, jeg skal bli enehersker.

Haha, jeg er virkelig en tyrann. Jaja, jeg liker det :)
Veni vidi vici
  • 0
Eg er så enig med deg. M2TW er kjempebra!! Du fortjene ein bra stemme for den gode smaken din. Eg elsker dette spillet!!....... Har begynt som the holy roman empire(spiller small campaign).
Eiger store deler av midt europa:P. Har endelig fått morda paven etter VELDIG mange forsøk og biskopen min ligger best ann til å bli pave i det kommende valget.... Men eg fekk bare spillt M2TW i 2-3 dagar før skjermen til den einaste PCen i huset som klarer å drive spille , klikka på grunn av lynnedslag:(
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Dette er blogger som er verdt å lese!
Spill-blogger FTW!
Håper du tar deg av paven snart;)

Bra jobba.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • eppi
  • eppi
¨høres ut som paven er en skikkelig irriterende "skapning" ;)

PS: gudd blogg
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Jeg elsker både MTW og M2TW Spillene er RÅ!

Jeg liker forresten alle TW spillene

Pluss Jeg liker Paven (når jeg ikke myrder ham)
Nei...
  • 0
ikke rart du har itachi som profilbildet;P
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!