Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

SÅ... Faren min er i USA for uka, og han har tekstet meg om jeg ønsker meg noen spill... Mainly ønsker jeg meg enten Xbox360 eller PC spill. Lurer på om du da kan kjøre amerikanske spill på en europeisk konsoll? Og deretter om Tales of Vesperia har kommet ut i USA. Warhammer 40k DoW II er også noe jeg ønsker meg.

Takker for alle svar på forhånd. :)
Life's like a cigarette, every breath of it is dangerous, it goes up in smoke, and end up in ashes...
  • 0
Du kan desverre ikke spille spill fra japan og usa på en europeisk konsoll. Men PC bør gå greit, har desverre ingen tips
  • 0
Nei, Europeisk 360 kan bare spille av Europeiske spill (PAL). PC tror jeg går greit da. Men om du har PS3 går det greit.
  • 0
Så faren din som er i statene tekstet deg for å spørre om du ønsker noe spill. Virkelig?

Som det er påpekt i komentarene så kan du ikke spille NTSC spill på en PAL-et xbox 360 konsoll.
Er ikke sikker på om dette også gjelder PC spill siden noen spill har patcher o.l i forskjellige landsdeler.

Når det gjelder tips til PC spill, ja vanskelig å si når du ikke sier akkurat hvilke spillsjangerer du liker da, men du har jo klassikere som warcraft 3 eller kanskje Diablo II, The Witcher som er et fantastisk rollespill anbefaler jeg også, men av en eller annen grunn er den amerikanske versjonen sensurert, så da anbefaler jeg ikke det.

Nei, her har du et godt tips: Ønsk deg suvenirer, noe fanzy, noe fint og ikke spill.
  • 0
jeg bestilt min sonic the hedgehog fra Gamezone og da jeg så på den så sto det både på cd'en og covere at spille var ntsc eller hva det nå heter, men fra USA vet jeg ikke.

PS: spillet funka.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Oblivion goty og Fallout 3 til PC
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
PC Spill er sonefrie Så de bør du ikke ha noe problem med ;)
  • 0
Ser at det er en del feil i innleggene her. Har selv bodd i USA og eier fortsatt en 360 konsoll fra USA i tillegg til en 360 konsoll som jeg har kjøpt i Norge. Har også en mengde spill fra USA i tillegg til spill som jeg har kjøpt i Norge. Så akkurat dette vet jeg det meste om.

Det har seg sånn at det er opp til utviklerne selv om de vil legge en "sone-lås" på spillet. Selv om det da står NTSC (USA) på coveret så betyr det ikke at det ikke lar seg gjøre å spille spillet på din europeiske konsoll. For eksempel kjøpte jeg Call of Duty 4 i USA og spillet funker like bra på min europeiske konsoll. Dette gjelder ikke alle spill. Min NTSC versjon av GTAIV funker for eksempel ikke på min europeiske konsoll. Derfor er det litt vanskelig å velge de spillene som funker på PAL konsoller og de som ikke gjør det. Mitt tips er å se hvilket spill du skal kjøpe og bruke denne listen:
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide
-49-en.html

..hvor du finner NTSC versjonen og ser om det er mulig å spille d på PAL konsollen din. Kan også nevne at alt av nedlastbartinnhold du kjøper i europa til ditt NTSC spill funker som d skal og ikke er noeog engste seg for.

Håper dette hjalp. Har selv tvilt på dette, men har som sagt selv funnet d ut
  • 0
Takk, det var til stor hjelp
Life's like a cigarette, every breath of it is dangerous, it goes up in smoke, and end up in ashes...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!