Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å være en del av et spill er noe jeg alltid liker og kunne sette mitt eget navn på en person jeg spiller i spillet, er artig. Som dere sikkert vet, er jeg og Kengro venner og bor ikke så altfor langt unna hverandre. Vi har opplevd mye opp igjennom årenes løp. Jeg kjenner Kengro som en meget artig mann og som er en mester på spill.

På fredag fikk Kengro spillet The Sims 3 og med at jeg i tillegg spradet rundt med den grønne "diamanten" som Sims er kjent for, så kunne han ikke dy seg med å gjøre meg en del av spillet sitt. Da jeg møtte han på fredag, var han irritert over ikke å ha musa si tilgjengelig, for det hadde frydet han å kunne sende meg på full fart inn i en vegg - for jeg var jo tross alt en Sims som kunne styres ...?!

Fikk en mail av Kengro i går med bilde av meg og med denne beskrivelsen;

For å gi deg litt bakgrunn, du er nå ca 20 år, jobber i politiet og single. Eier eget hus med bare rammel i, din nåværende store drøm er og kjøpe egen pc...

Jeg har div. problemer med og få deg til å jobbe hardt nok så jeg lurer på om du ikke kunne være litt latere i din ungdom :P


...og lat var jeg søren meg ikke i min ungdom...!

Nå er jeg spent på om Kengro klarer å skape mitt liv i spillet og er litt stolt over å jobbe i politiet da noe som faktisk var en drøm for en god del år siden. Jeg har mange spørsmål som jeg garantert vil få svar på i dagene fremover over hvordan Bernt Erik klarer seg i The Sims 3. Hva tror du - vil jeg leve et suksessfullt liv?

Liker du å sette navnet ditt i diverse spill for så å bli en del av det? For meg dyrkes "egoet" litt å være en del, så fremt det er jeg som spiller da...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nice! Kanskje jeg også skal få meg The Sims 3. Det høres i alle fall veldig moro ut å bare gå i gata i spillet og gjøre hva man vil
  • 0
jeg har settet mitt navn i en del spill, selv om ikke navnet passer.

jeg tror foresten at deg i sims 3 kommer til å leve et veldig suksessfult liv.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kult bilde Jeg kom til å tenke på at vi kanskje er simmer i et spill og noen folk sitter og styrer livene våres i dette øyeblikk

Kommer forresten ikke sims 3 på konsoll? Damn!!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Høres utrolig moro ut og jeg håper han klarer å gjenskape livet ditt.

Har selv The Sims 3, men har ikke fått spilt det så mye enda. Hehe, The sims 3 er gøy å jeg har kost meg med det lille jeg har spilt. The Sims 3 er utrolig moro og muligheten til å kunne styre livet til en person er bare rått.

Pleier noen ganger og spesielt i Sims å prøve å lage meg selv. Har klart og få en Sim til å bli ganske lik, men langt fra helt lik. Brukte vel en time på han.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ja, jeg har ofte prøvd å lage meg selv eller navngi en person i et spill etter meg.
The Sims 3 ser veldig gøy.

BTW Morsomt bilde
  • 0
Har ikke prøvd å lage meg seg i så mange spill, men i Sims 3 er det nok en mulighet for at jeg i alle fall prøver.. Høres veldig gøy ut!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
eget hus med bare rammer i haha
  • 0
Elsker å lage meg selv på Sims og diverse andre spill der det går ann å lage seg selv på, for eksempel Fight Night. Det eneste kjipe er at jeg har 8 bokstaver i navnet, og noen spill har begrenset hvor mange bokstaver du kan ha i navnet. Så da må jeg kalle meg noe annet.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Elsker å spille simmen som jeg har laget men hater å bygge på hus og sånt. Det er utrolig kjedelig.
  • 0
Hehe, artig det der, Bernt! Selv var jeg vel med i rulleteksten på FM 2005, som en av betatesterne, og fikk derfor navnet mitt på en av de "regenererte" spillerne/talentene som dukker opp etter den første sesongen (gjerne dukker de ikke opp før langt uti spillet).

Og ja, det er litt deilig å være ego til tider.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Sims 3 virker veldig gøy, vuderer å kjøpe det.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Du har ikke tak Bernt! Men, flotte blommer ved døren har du råd til...
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Har ikke serlig greie på sims. Trodde dette var et spill som mest jenter var opptatt av .
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Digger Sims 3 ^^
En Fuego!
  • 0
Ummm... Fine blomster
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Noen sjanse for å få se Bernt naken i dusjen?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Du klarer å lage sånne vanlige hus... Jeg lager bare sånne drit dyre hus. Men kun de dyreste hvitevarene osv. Med vegger av glass, og glasserte hollanske takstein. Og flere etasjer osv. Men du klarer å lage ordentlige hus...
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det er kult å ha navnet sitt med på spill, men siden jeg har et langt navn så er det ikke alltid det går.

Jeg møtte forresten "Sims Bernt Erik" på butikken . Viste ikke at Sims 3 var så avansert
  • 0
jeg er jævla lat selv når det gjelder å fullføre spill, noe som jeg synes er en negativ ting til en "gamer" å være
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg tenkte meg at det var The Sims 3 det var snakk om her

Jeg er lat i slike spill jeg også, av en eller annen grunn.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Er du lat i spill?! haha jeg er lat i virkeligheten
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Hehe - er visst det i følge Kengro, men i The Sims 3 har jeg visst kommet meg å blitt mindre lat

Han var ute å promoterte The Sims 3 den dagen Zuil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er lat i The Sims 2 og Saint's Row 2 hvis noen lurte.
Morsom blogg, B-E!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!