Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann! For ca. ett halvt år siden gjorde jeg den dummeste avgjørelsen på lenge. Jeg solgte 360'n min. Nå, etter E3 har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en ny spillkonsoll. Men..Er usikker på om jeg skal gå til anskaffelse av en ny 360 eller prøve meg på PS3. Noen som har noen gode for og mot argumenter på de forskjellige? På forhånd,takk!
EDIT: Fanboys blir oversett
  • 0
Buy en brukt på EB Games eller Game.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
360 har flest og best spill. Hvis du klarer å av se 500,- i året har den også den beste online-delen.

Ps3 har blu-ray, men dette er noe jeg personlig aldri har hatt bruk for.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Jeg har dem begge, og hadde klart meg fint uten PS3en. Bluray delen av PS3en er uansett utdatert, så du kan kjøpe deg en ekstern bluray til 1-2 høvdinger i disse dager. Men det funker jo..

Xbox er for deg som vil spille NÅ, og få en fantastisk online opplevelse. Håndkontrolleren er også bedre..

Egentlig er dette et valg du må ta selv. Du må legge opp til hva du selv skal bruke konsollen til. Er det ren spilling, bør du se på spill på markedet kontra hverandre, og hvilke spill du har lyst å spille i fremtiden. Begge har som nevnt positive og negative sider.. men med tanke på at Aracde koster fra 999 til 1495 - er det liten tvil om hva som gir mest for pengene. (At det medfølger WIFI og batteridreven kontroll på PS3 ser jeg ikke som gode argument.. dette handler om pure spilleglede.. )
Mvh - bear!
  • 0
Kjøp begge.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
*slettet*
''eh'' - Link
  • 0
Hvorfor dra opp en årgammel blogg?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!