Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du befinner deg på et kjøpesenter og har startet på en lang vandring blant butikker og restauranter. Du har inntatt din sjette kaffekopp samt en god middag på en av kjøpesenterets restauranter. Plutselig, som lyn i fra klar himmel føler du det romler i magen og det bygger seg opp et press. Hmm! Så får du en smule vondt i magen mens presset blir enda værre. Huff - dette går ikke bra. Febrilsk prøver du å finne nærmeste offentlige toalett, men ser ikke noen.

Etter litt kjapp gange, ser du merket for toaletter langt i det fjerne. Du løper og kjenner det ikke gjør saken noe bedre. Nei, nå må jeg virkelig på do tenker du mens den kjappe gangen etter hvert blir til løp. Svetten pipler og det føles ut som om det kommer begge veier samtidig.

Vel fremme og dyvåt av svette svinger du deg inn døren til toalettet, men til din store forskrekkelse ser du at toalettet er proppfult med personer. Alle toalettene er opptatt og nå kan du snart ikke holde ut lengre. Etter noen nervepirrende sekunder går den ene døren opp og et av doene blir ledig. Du smetter deg inn døren før noen andre rekker å reagere. Nei nå kan man ikke tenke på hvem som var først i køen...

Du setter deg ned på doskåla. Kroppen dirrer og svetten fortsetter å piple i strie strømmer. Ahhh! Herlig! Endelig! Men med ett tenker du på at det var da søren meg masse personer der inne. Oiii! Nå hørte de sikkert alt bråket jeg gjorde og lukten ... Du tapper opp i håp om å få fjernet luktkilden, men klart det skal ikke være så enkelt. Nei, stanken har satt seg godt i rommet. Du hører døren går opp hele tiden. Svarte, kan ikke rommet tømmes for mennesker da. Du våger knapt å løfte på deg. Nei, jeg kan ikke sitte her hele dagen. Selv om stanken sitter som et jernteppe i rommet, så må du gjøre deg ferdig.

Du åpner døren forsiktig og der titter du rett i øynene på en annen person. Flau og rød som en tomat går du til vasken. Flauheten sitter forsatt og man kan gjerne sammenligne ansiktet med logoen til Arbeiderpartiet. Vel ute av toalettet puster du lettet ut. Du fikk gjort ditt ærend, men det var litt flaut med så mange mennesker som fikk med seg det som skjedde...

---

Har du noen gang opplevd dette eller er det å gå på do på et offentlig sted like naturlig som alt annet?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Morsom blogg

Har faktisk dritta i en sånn do som på bilde og det er ikke noe spesielt behagelig

i pakistan.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Hehe! Måtte le litt nå

Jeg har vært heldig nok til at jeg har sluppet å oppleve noe som det der, men én gang må vel desverre være den første.

Jeg trives nok desidert best på hjemmetoalettet, men har ikke noe imot bensinstasjoner, flyplasser, kjøpesentre etc. hvis jeg må.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Liker meg selvsagt best på mitt eget toalett, men har ikke noen problemer med å gå på offentlige toaletter heller. Det eneste som noen ganger har hindret meg er den forferdelige lukten...pluss blod i doskåla, MYE blod i doskåla. Og da er det neppe mensen for å si det slik...

Men uansett, morsom blogg Bernt Erik
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hater offentlige toaletter!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Dark samus nemesis: Blod i doskåla? Jeg har vært på ganske mange offetlige toaletter, men aldri opplevd blod!

Det er alltid et skrekkscenario å slippe en braker på offentlige toaletter, men er det til å unngå?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
  • KlM
  • KlM
Det verste er når du sitter i en bås og så kommer det en og setter seg i båsen ved siden av deg, mens du vet at alle andre båser var ledige.

Da skal man vente til naboen har tatt seg til rette, så sparker du hardt i vegg og skriker og roper og dæljer på veggen og løper ut av båsen din før han rekker å dra opp buksa.

Det skremmer'n nok..
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Hahaha dette var en artig blogg Bernt!

Det verste er jo at dette sikkert hender ganske mange, men jeg har heldigvis ikke opplevd noe slikt. Man føler seg nok ganske dum når neste person går inn på doen du har vært på.

Offentlige toaletter er noe jeg prøver å unngå nettopp på grunn av at de pleier å være ekkle, men må man, så må man.

KIM: Hahaha, skal tenke på det neste gang jeg er på et offentlig toalett.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
På doen på ungdomsskolen hang det bæsj i taket en gang, så nei, det var ikke veldig delikat å gå på do der. Jeg synes offentlige toaletter er greit så lenge de er rene.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg passer ALLTID på å gå på do før jeg går ut, da slipepr jeg å møte slike fantastiske toaletter! Desuten har jeg god blære, så må ikke gå på do så ofte, hurra for meg!

Morsom blogg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Spiste frokost når jeg leste denne bloggen

liker ikke offentlige toaletter. men må man, så må man.

Som Petter Solberg sa: Its not only only
  • 0
Bæsj i taket Suppe? Hmm, kanskje det er god måte å starte skoleåret på..
Selv gir jeg fanken i om noen andre synes det lukter vondt, når jeg skal drite da skal
jeg drite. No matter what.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Cboy: Jepp, det var det. Lukta friskt det, en liten oppvåkning før norsktimen. Jeg driter (bokstavelig talt) i lukta jeg og. Er du på en dass så er du på en dass.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Samme for meg som for Crazy Eyed Gamer 93
Det har hjulpet meg så mange ganger, sjeldent jeg trenger å måtte gå på de skittne offentlige toalettene
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
mer eller mindre det samme for meg som for p-dude og crazy eyed gamer 93.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Driter ikke offentlig. En gang på klassetur holdt jeg med i nesten et døgn. Det er bare fælt den første halvtimen.
Gud er død. Faen også.
  • 0
Kjempe bra historie Bernt xD

Forresten så er jeg blitt immun mot dritt-lukt ettersom jeg jobber med å male utedasser Ute og inni ^^ I utedasser går det nemlig ikke ann å trekke i snora, så det blir etterhvert et massivt lager av luktkilder
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Jeg hater offentlige dasser ! Lukten, dritten og pisset som ingen gidder og skylde ned pluss piss og dass papir klint oppetter veggene og gulvet gjør det hele motbydelig ! Har god blere jeg og, så kan holde meg ganske lenge da .
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Denne bloggen sier meg at du nylig har opplevd dette Bernt

Hater offentlige toaletter, det er nesten alltid tiss på gulvet!
  • 0
Går aldri på offentlige toaletter
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg driter aldri på offentlige toaletter, ettersom jeg ofte kan skimte en svak gulfarge på dolokket etter inntørka urin.
Jævelhøns
  • 0
Liker ikke offentlige toaletter. Heldigvis har jeg evnen til å holde meg i flere timer, så jeg får alltid gjort det jeg skal hjemme.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Må man så må man.
The sacred number: 1547-6825-9608 (Brawl)
  • 0
Ungår det om jeg kan. Det er ikke ofte jeg finner offentlige toaletter som ser noenlunde ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!