LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Det er sikkert hundre vis av andre brukere her på GR som kommer til å skrive om dette, men jeg velger å skrive om det til tross for det:

      Nå har det seg slik at vi i familien min ikke liker så all verdens med varme, derfor valgte vi å dra tidlig i ferien mens folka her i vestfold kunne sitte her og koke i 40 grader i skyggen (med andre ord: Vi rømte fra varmen og fant ut at vi skulle slå oss ned i Syden, ironisk ikke sant?). Vi dro til et sted kalt Porto de Alcudia plassert fint nord på Mallorca. Der var det en fin strand med nesten ikke tang og tare, kun sand.

      Det er litt digg i blant og bare kunne gå til stranda sånn rett uten videre uten å måtte tenke på bil, hvor lenge vi skal være der, om det begynner å regne eller ikke og om vannet er varmt nok, også bare stikke til en restaurant å spise pizza etterpå. Ta et kveldsbad før du legger deg er ganske avlappende faktisk. Dette var vel storsett det vi gjorde hele uka: Spise og bade.

      Så kommer hjemturen, gikk jo greit, digg å komme hjem igjen venner og være der og skate, tenkte jeg. Men når jeg kommer hjem så er alt jeg får regn og torden. Nå tre dager etterpå så har det vert et forferdelig torden vær, og lynet slo faktisk ned i huset til kameraten min, heldig hvis så tok det ikke fyr. Stakkars han, må være ekkelt.

      PS: fikk ikke tatt noe fint bilde fra stranda, så jeg måtte google et. Fant et fint fra Alcudia da.
      The day I stop skating, I'll mentaly die out.
      • 0
      Man kan oppleve store kontraster ja - ingen tvil om det. Fin strand var det i alle fall
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      LES DETTE:
      Jeg må si at jeg tenker kansje bloggene mine blir litt vel personlige og kjedelige. Hvis du har en spesiel mening om det, venligst legg igjen en kommentar!

      Takk.
      The day I stop skating, I'll mentaly die out.
      • 0
      Samme skjedde med meg Var på Sicilia...
      En Fuego!
      • 0
      Ahh... Alcudia er en flott plass. Jeg var der den første gangen jeg var på Mallorca.

      Jeg opplevde det samme som deg. Når jeg var i syden så fikk jeg stadig høre hvor fint vær det var hjemme, men når jeg kommer hjem... Neida! Jeg får ikke oppleve fint vær hjemme. Nå bare regner det her, og det vil sannsynligvis fortsette en god stund fremover. Det er skikkelig irriterende, for familien vår reiser alltid til syden når det er fint vær hjemme, og når vi er hjemme er det stygt vær. Alltid uflaks!
      Rett meg om jeg ikke tar feil...
      • 0
      Syntes ikke denne bloggen hvar kjedelige i det hele tatt den var kort og grei og du sier det du tenker på som er slik det skal være.
      Har ikke lest de andre men skal

      Ser ut som et jekla fint sted der du hvar skulle gjerne tatt en sånn tur selv. hadde det ikke vært for de helsikes regningene eg måtte betale...
      har like dårlig dritt hvær her og.
      sol sol hvor henn er duuuu.

      Lagt til 2009-07-08 15:55:
      Har nå lest bloggene dine og de hvar korte greie og informative som er bra
      ...
      • 0
      gamerZen:
      Takk ! Trodde jeg skrev noen dritt kjedelige blogger som nesten ingen bryr seg om.

      Har forresten vert hos kameraten min i dag, hele telfon og internett boksen hans hadde sprengt .
      The day I stop skating, I'll mentaly die out.
      • 0
      Hehe oj hvar det pågrunn av lynet eller?
      ...
      • 0
      Ja
      The day I stop skating, I'll mentaly die out.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!