Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette blir ikke mye blogg, men ok.

Jeg kjøpte Spore Galactic Adventures i Sverige for 2 dager siden. Jeg satte CDen in i dataen og lasta det ned. Jeg starter Spore men ingenting skjer.Alt er som før.

Så jeg trenger litt hjelp med det da, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå. I NEED HELP!

Lagt til 2009-07-13 17:15:
Det er skrivekeiler der, så det er sagt
  • 0
Starter du Spore-snarveien eller Spore Galactic Adventures-snarveien? den siste inneholder hele spore, bare med eventyr-modusen.
And now for something completely different:
  • 0
Du må jo skjøpe den norske versionen av spillet for å få det til å funke. Er ikke sikker menn jeg tror kanskje det funker.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Før du kjøper den norske versjonen vil jeg anbefale å spørre EA. Det er ypperlig brukerservice der. I mellomtiden kan du google litt.
The future is here. It's just not widely distributed yet.
  • 0
Dumt men faren min har bestilt ny pc då daa kjøper jeg sikkert spore
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Jeg kjøpte dansk..har det noe å si?
Carpe Noctem
  • 0
Nei..det hadde ikkke noe å si
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!