Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er min siste dag som ansatt i Gamereactor.

Jeg har jobbet i Gamereactor i over seks år nå. Hele mitt arbeidsliv. Da jeg plukket opp Gamereactor #1, så jeg at de søkte etter skribenter. Jeg sendte avgårde min søknad og en arbeidsprøve samme dag. Og jeg fikk begynne å skrive. Min siste arbeidsdag har Jon Cato og jeg sittet og jobbet med Gamereactor #71 som kommer i august.

70 nummer har jeg bidratt til. Først som skribent, senere som redaktør, så assisterende redaktør og nå sist, redaksjonssjef. Fra nå av skal jeg være en leser. Det blir rart.

Det er ingen dramatikk i dette. Jeg sa ifra til ledelsen allerede i februar at jeg kom til å slutte 1. august, og min erstatter har vært klar omtrent like lenge. Dere kjenner han allerede. Magnus Tellefsen har skrevet kronikker for oss i halvannet år. Mannen har en smart penn i tillegg til at han bestitter en enorm kunnskap om spill, så magasinet, nettsiden, og dere lesere kunne ikke vært i bedre hender. Sammen med Jon Cato vil de to utgjøre en dunderduo som kommer til å lede Gamereactor til nye høyder. Det er jeg overbevist om.

Jeg har mange gode minner fra min tid i Gamereactor. Alt fra min første anmeldelse på trykk, til mitt første nummer som redaktør, til spillkvelder med redaksjonen, til spillkveld med Cliff Bleszinski. Det er minner for livet, alt sammen.

Nå venter skolebenken, tusenvis av sider meg pensum og flere forbannede eksamensperioder. Jeg skal begynne på BI på et program som heter Markedskommunikasjon. Jeg kommer imidlertid ikke til å slutte helt som spillanmelder. Fremover finner du mine anmeldelser i VG, hvor jeg begynner som frilanser nå i høst. I tillegg kan du følge meg på Twitter hvis du vil.

Takk til alle lesere, som har fulgt magasinet i opp gjennom årene. Det har vært en ære å jobbe for dere.

Vi games!
<bild>
Jon Cato disket opp med kake på min siste dag! Nom nom nom!
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Du kommer til å være en manglende puslebrikke i GR-crewet!

You will be missed deeply!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
WHY?!

Det ser ut som Jon Cato er en mester kokk.

Du får kose deg med ny jobb da...
  • 0
Lykke til videre
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Sviker.

Jaja, du for lykke til vidre da.
I was frozen, today!
  • 0
Hei, lykke til videre
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Du har gjort en kjempegod jobb i GameReactor!
  • 0
hvis jeg skulle ha slutten i en slik jobb ville det vært for en ting: spilldesigner! men hvor mange er det egentli gsom jobber i GR? virker som det er så få Men lykke til på BI!
  • 0
sviker


Men lykke til vidre da
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg syntes det var trist, men nå får jeg vel kjøpe VG og da Det kommer til å bli rart uten deg </3
Lykke til med din nye jobb Carl Thomas, husk at du vil bli savnet.
  • 0
Du har gjort en megajobb! Synd at du drar fra GR, men det er ingenting å gjøre med det.

Håper du får det fint på BI og som skribent for VG.

For Those About To Quit (We Salute You!)
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Takk for alt!

Og lykke til videre
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
  • 0
lykke til videre
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Nei! Du kan da ikke forlate oss, CT.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
du vil bli savnet dypt, det vet du sikkert. Men en ting jeg vil at du skal vite er at Gamereactor ikke blir det samme uten deg og det er det sikker mange som synes også.

Hadet og lykke til
  • 0
Synd

Lykke til videre! Har vært morsomt å lese det du har skrevet
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Bye bye bluebird! (WTF -.-' Lyrikken på en Boney M sang... )

Du skrev noen bra anmeldelser! Det skal du ha... Good luck videre!

Endelig har jeg fått en grunn for å lese VG!

Kaka så god ut...

Tror ikke han nye holder så lenge... Han heter bare Magnus, han har ikke to navn! (Det var en spøk...)
Decyfered!
  • 0
Held og lykke til med studiet, Carl Thomas!
  • 0
Veldig synd dette da

Men du har gjort en sykt utrolig bra jobb her på GR! Men du får ha lykke til videre og lykke til med den nye jobben!

1 minutt stilhet for CT!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jaja, du får ha lykke til videre i livet da..

Du er en fantastisk skribent, det skal du ha!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Tider kommer, og tider går

Men vi i GR vil savne deg
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Vi skulle fått Strifey til å lage en sang!
Decyfered!
  • 0

Lykke til videre!
  • 0
Du har gjort en stårlende jobb i Gamereactor CT.

Ønsker deg lykke til videre med studiene dine
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Dumt at du slutter

Lykke til videre i livet

Du kommer vel til å ha en GR bruker vell??
Shitting dick nipples
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!