Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Call Of Duty: Modern Warfare 2.. Et spill de aller fleste av oss ser noe veldig frem til - Er på vei...
Vel, skitt au; Det kommer ikke før til vinteren..

Så hva skal vi skyteglade, "noe" sadistiske FPS-fans gjøre i mellomtiden? Børste støvet av fireren igjen? Skyte oss gjennom flerspilleren til World At War, eller kanskje sjekke ut den nye kartpakken til Killzone 2?
Nei.. Hell no!

For nå.. Allerede i august. Kommer det uber-awesome, rompesparkende og hjernedøde skytespillet Raven Squad: Operation Hidden Dagger! Yay!!!

"Så.. Hva er egentlig dette Raven Squad?", lurer du vel på nå.
Hva er det, sier du? Skam deg!!!
Raven Squad lå på spillarkivet til blant annet GameSpot et halvannet år..

Et spill med heseblesende grafikk, masse våpen og.. Flere.. eh.. Våpen.

Uansett, ikke vent lenger! Det ankommer om bare 10 dager (ihvertfall i statene), og det ser uten tvil ut som det vil sparke anus!

Og nå, for å lindre pirringen som sikkert oser inne i hjernecellene dine nå; Her er en trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=gI9Rh8S5osw



PS! Husk at "Raven Squad" har ratingen UE: (Uneccesary Explosions), så det kan hende det ikke passer for alle..
Og ja, denne bloggen er på tull. :P
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Spillet ser helt forferdelig ut..
  • 0
No one shoots down Raven Squad XD
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Så jo ganske bra ut. Sikkert en helt grei oppvarmer til CoD: MW2.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Ka f**n??????

Er det faktisk et spill? Strategi greiene så greit ut, men.... "What most people call hell, they call home!"
Jeg kan ikke tro de er seriøs med det spillet...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Der forsvant Modern Warefare 2's skjengser til å blir årets FPS.
I was frozen, today!
  • 0
nei takk:/
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
MW2 kommer ikke i høsten, sist jeg sjekket så er november vinter.. Eller tar jeg bare helt feil no

Og BTW
  • 0
"Where you goin' amigos? We're gonna toast some burritos".

"I got grenades and the holy mother, I'm ready too cook".

Tror jeg må kjøpe flere eksemplar av dette spillet. Det virker så awesome at èn kopi blir litt lame!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
kanskje eg kjøper d men eg kjøper så og si alle fps
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
K_R_I_S: Så sant, så sant..

ROJ: Sant nok.. Skal endre det.

Matscoolio: Hahaha, blir ikke mer cheesy enn det xD
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
November er høst!

Mars-mai - vår
juni - august - sommer
sept - nov - høst
des - feb - vinter

I mine øyne er året slik.


MUST BUY! AWSOME GAME, så dere grafikken som kom når man gikk i co-op mode, WTF was that, dette kommer til å eie MW2.
  • 0
HA.. Spillet så for mye likt et annet failure game November er mest vinter enn høst da.. I mine øyner..
  • 0
November er høst, dette er beinharde fakta og går ikke utfra dine følelser ROJ123.

Angående spillet så det ikke så altfor ille/bra ut.

Angående bloggen syns jeg den var unødvendig. Har du prøvd spillet?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Så gøy ut, men det kommer vel ikke til PS3 amirite?
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Så i hvilken grad synes du den var "unødvendig" Soraki? At du ikke synes den var morsom er en ting, men i og med at spillet snart er ute kan det jo være greit å på forhånd vite hva det hele dreier seg om.. I dette tilfellet et selvironisk, ultraoverfladisk, og tullete jungeleventyr av et skytespill..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Wowh... Ta det med ro.

Jeg syns å lage en såkalt "sarkastisk" blogg som går ut på å rakke ned på et spill som ikke har kommet ennå og som du selv bare har sett en trailer av blir helt feil. Pluss det faktum at sarkasmen ikke var særlig god/morsom gjør at jeg syns bloggen var unødvendig og fremstiller deg som en veldig fordomsfull person.
Just kill him with your awesome
  • 0
Ikke noe får meg, nei.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Soraki: Eh.. Nå synes jeg du nesten har mistforstått bloggen helt..
Jeg har aldri sagt jeg prøvde å rakke ned på spillet, eller at jeg i det hele tatt synes det ser dårlig ut.

Men seriøst.. Ro deg ned.
Jeg synes traileren var morsom og delen med at jeg i ny og ne har smugtittet litt på spillet var faktisk sann.
Og når jeg som sagt heller ikke har sagt at spillet ser dårlig ut i direkte forstand synes jeg ikke du kan kalle meg særlig fordomsfull heller.
Aner ikke hvordan du kan tenke noe sånt.. Men da igjen; Jeg vet ikke hvordan denne bloggen kan tolkes om du er oppe så sent som kl. halv seks om natta/morgenen.

Synd du ikke syntes bloggen falt i smak da..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Spillet så jo fantastisk ut! En blanding av Crysis (uten kreftene) og et annet spill..

"No one shoots down Rvaen Squad!"
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Fikk dette spillet noen awards på E3? Hah, jeg ler..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg ler hvis dette spillet blir highest rated på megacritic.com! Da har du bæsja på leggen, Hitman;)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Zyrocz har rett

Når det kommer til spillet, ser det litt dårlig ut xD Men hvem vet..
En Fuego!
  • 0
Haha, I LOL-ed
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Looks like shait!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!