Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Bare siden jeg venter og venter... og venter på at Guild Wars 2 skal komme ut, skal jeg kjøre på og spille World of Warcraft. Det eneste som er skummelt er at jeg kan være veldig uheldig å bli hekta, veldig hekta. Men det er verdt det, WoW er jo faktisk ganske morro.

To av kompisene mine hadde begge bestemt seg for å gi meg sånn Recruit-a-friend-ting... Det var litt trist at jeg ikke kunne ha Summon Friend på begge to. Og det som er verst er at de er på forskjellige servere, det er så teit for meg.

Jeg spilte faktisk for lenge, lenge siden; på broren min sin account. Jeg hadde en lvl 19 Blood elf Rogue(som egentlig ikke var så kul, fordi jeg gjorde hu Twink) og jeg hadde en lvl 13 Night elf Druid som var min store kjærlighet. Uff, som jeg elsker druid.

Mange har garantert prøvd WoW, mange (noen?) spiller det sikkert også. Så, hva liker du best å spille med? Og hvorfor? :)
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Jeg spiller WoW, men er langt i fra avhengig. Selv når jeg har game card, spiller jeg kanskje 2-3 timer per dag i en uke, for deretter å ikke prøve det på en måned igjen. Så spiller jeg den siste tiden litt "jevnt". Jeg blir ikke avhengig av det fordi jeg synes det blir kjedelig i store doser, men utrolig bra i små!

Har en lvl 31 Dwarf Hunter... Liker dverger På horde-sida liker jeg best blood elfs ^^
En Fuego!
  • 0
Dverger faktisk ja. Litt enig at de er kule, så lenge det ikke er female.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
haha, ja damene er litt... kraftige xD
En Fuego!
  • 0
80 Draenei shaman, 80 Human warrior, 75 elns Undead priest. Har forsåvidt sluttet å spille, men hadde da en del karakterer
Blå...
  • 0
Tauren Druid level 80

Men synes egentlig at gnomer eller dverger er fetere x)
  • 0
Selv spiller jeg dessverre ikke WoW, men veldig mange av mine venner gjør det og de elsker spillet

Jeg var med i en sperret beta-test en gang i tiden, men nå husker jeg ikke hva jeg likte best der

Ellers likte jeg t-skjorten din veldig godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
LVL 80 human paladin hadde jeg, men har sluttet å spille..Tok altfor mye tid i tillegg til at jeg ble avhengig!

Recruit-AFriend hjelper folk som syntes det er kjedelig å lvle, selvom det er halvparten av spillet..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Bernt Erik; Jeg liker også t-skjorten min

Joeymacflow; Recruit-a-friend hjelper meg veldig i det. Jeg hater lvl up i WoW, den tar så utrolig lang tid. :/

DoGRoG; Den er FAKTISK litt kul. Selvom jeg hater Tauren.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Jeg spilte også WoW, en lvl 50 gnome Mage ^^.
Slutta, og solgte accounten for 200kr ^^

Gleder meg sykt til Guild Wars 2, spiller du Guild Wars?
  • 0
Mage er kanskje morsomt. Men jeg er så n00b at det er farlig.

Åja! GW2 skal bli helt utrolig morro! Jeg spiller Guild Wars nesten hele tiden faktisk.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Hva er navnet på noen av personene dine? Så kan jeg adde deg i friends-list. Og hvordan personer har du?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!