Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, det stemmer. Jeg leste nå på VG at Kongo krever 3000 Milliarder norske kroner av Norge i erstatningskrav for det Tjostolv Moland og Joshua French gjorde eller ikke gjorde, men det er ikke poenget. Poenget er hva i h****** er det de f**** Kongo folkene innbiller seg?!?!?!?! Dette er bare helt feil, her blir disse to nordmennene beskyldt for så masse dritt og masse av det pisspreik, dårlige dommere og dårlige tolker og i tillegg skal de ta 3000 milliarder kroner av Norge for noe som ikke er bevist enda engang og 3000 milliarder kroner!!!

3000 milliarder kroner er sykt mye penger, de kunne vært realistiske iallfall og sagt en mindre sum, det er akkurat som å høre at barn si: "Pappa du som gir meg ukelønn og forsørger meg, kan jeg få 200 milliarder is av deg?" og etter dette når faren sier nei, sparker han faren i ballene og tar alle pengene som ligger i farens lommebok.

Ja, det var faktisk en veldig god metafor, her har vi gitt dem u-hjelpstøtte og prøvd å hjelpe dem i mange år og dette er hvordan de tar seg av oss 3000 milliarder kroner, det er hinsides og disse tiltalte får ikke engang lov å sitte ned og få en ordentlig tolk når de står i retten!

Jeg sier bare ikke mer støtte til Kongo i fra Norge og la denne rettsaken gå til den internasjonale domstolen i Haag, Kongo er så korrupt som det går an å bli!
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Disse mennene er garantert uskyldig! Kongo er desperat etter penger og i min mening burde disse 2 mennene vært brutt ut med militærmakt. Det virker jo som de er like god i pappen som en geit, faen heller sier de har drevet med spionasje, hvem faen vill vell spionere på det møkk hullet som heter Kongo! FÅ DEM VEKK DERFRA!
  • 0
Hahaha, for noe vås! Har også hørt at de ble anklaget for å være noen skikkelig pervoer og ha truet prostituerte, en anklage som senere ble anket da de fant ut at det bare var noen sure kongoler som hadde iscenesatt det.

Men hvem er det som er uttalt dette?
At de skulle utnytte nordmennene for bestikkelse var ingen stor overraskelse, men pengesummen er jo latterlig..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
I tillegg til det over er de også beskyldt for å prøve å stjele en okapi..
Sier litt om seriøsiteten der nede, og som Bratiz sier, de burde blitt hentet av norsk militær. Det får være grenser til tullball folk skal måtte tollere.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeeez. Da er man café i hodet.
Glasgow smile.
  • 0
Jeg har ingen tvil om at de er skyldige i ett eller annet, men de fortjener en rettferdig rettergang. Denne saken minner mye om hvordan jeg og de andre barna i barnehagen lekte politi og røver, med påfølgende domstol og fengselsstraff. Bongo fra Kongo, true dat.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Dette her håper jeg virkelig regjeringen i Norge gjør noe mer. Hvis de bare gir 3000 milliarder til Kongo kommer jo alle land i verden til å stå på rad og rekker for å få penger.
  • 0
Siterer julekake:
Dette her håper jeg virkelig regjeringen i Norge gjør noe mer. Hvis de bare gir 3000 milliarder til Kongo kommer jo alle land i verden til å stå på rad og rekker for å få penger.


3000 milliarder er altfor mykje penger å gi vekk. Detter er tullball.
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
3000 milliarder?! Soab! Det er jo helt sjukt! Ja, kanskje de er skyldige, og når de er i Kongo må de respektere lovene deres. Så lenge de går gjennom en rettferdig domstol har jeg ikke noe imot dødstraff, eller hva nå enn den kongolske straffen blir, men hva søren har staten Norge med det her å gjøre?!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Stopp all norsk støtte til Kongo til vi har de to i Norge igjen. Trekk hjem en eventuell ambassadør og bryt alle forbindelser, ta saken opp med Haag domstolen og la de svi i FN.
Det er ca det de fortjener
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Disse mennene er etter min mening nesten garantert skyldige. Det er nok ikke mange som har med seg våpen til Kongo, jobber for et agentselskap og smiler etter et drap. Så det å tro at de er uskyldige blir som å tro på julenissen.

Synd at de ikke har fått en ordentlig rettergang. Denne rettsaken har luktet humbug og teater lang vei..

Men dette "kravet" er helt latterlig. Kun fordi de har vært i HMK Garde skal Norge betale en absurd sum penger? Et latterliv krav som aldri vil bli gitt fra Norge. De kan heller finne andre måter på å reparere det skakkjørte rævlandet sitt der nede.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
3000 milliarder vil vi aldri være dumme nok til å betale, er nok noen som er enige om at denne pengesummen ikke er verdt det. (Tenk på alle mennesker man kunne ha reddet for en sånn sum).
  • 0
Ja så lenge de ikke hjelper noen i Kongo så.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Haag, here they come.
  • 0
Kongo er som mange andre u-land, korrupt. Det er tydelig at de vil ha penger for å kompensere for dette "drapet", hvorav mesteparten sannsynligvis blir tatt av militæret og brukt på alt mulig faenskap.

Om Kongo virkelig tror dette kommer til å skje dummer de seg rett og slett ut.

Jeg håper på en eventuell militær operasjon for å få Både Tjolstov og Joshua ut derfra.
Bla bla bla...
  • 0
Skal de ha så mange penger fra Norge fordi to idioter drepte noen der? Det er jo helt idiotisk! Kongo utnytter bare situasjonen, for de har vel ikke mye penger.

Hvis Norge likevel skal betale, er det skattepengene de bruker, så det har vel ikke så mye å si for dem.

Lagt til 2009-08-27 19:50:
Det er ikke sikkert at de to mennene gjorde det, da. Helt klart er det ikke ennå, og så skal de ha erstatning?!
  • 0
3000 milliarder kroner... er de helt rusk eller'no?
Enten så er de superdesperate etter penger, eller så vil de ikke at de skal bli "kjøpt" tilbake til Norge.
  • 0
  • msb
  • msb
3000 miliarder kroner er Kongo full av idioter?
  • 0
ZubiMar kom meg i forkjøpet.
En Fuego!
  • 0
Rettsaken kan taes i Norge sånn at man vet de får en skikkelig rettssak. Deretter får vi se om de er skyldige eller ikke. Hvis de er skyldige lurer jeg på om Kongo synes 21 år er nok?
  • 0
De hadde aldri fått 21 år her i Norge. Straff på 21 år er veldig sjelden.
Bla bla bla...
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Kongo= Epic fail.
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Jeg så det på tv 2 i stad, helt sykt
  • 0
det er en del penger ja ! men hva om de faktisk gjorde det? håper justice blir served. selv syns jeg ikke 21 år er nok slik det er i norge, du kan ta 60-70 år av noens liv og bare bli fratatt 21 av dine egne?
  • 0
  • Enro
  • Enro
http://media.coveritlive.com/media/image/200908/phphaLuRIblodb
ildet.jpg


Ser ikke helt uskyldig ut spør du meg, men det å
blande inn den norske stat i dette på denne måten er direkte latterlig.

Aktoren kan lese tanker bare ved å se på et bilde. En fotograf fra drammen ved navn Rune Folkedal arbeider egentlig for norsk etteretning og breifet French og Moland i hvordan de skal drepe noen sivile, gi informasjon til opprørerne og kidnappe en okapi. Flere uoversatte norske SMSer som visstnok sier at de ikke skal røpe statshemeligheter og lignende. Drapsvåpenet er heller ikke funnet.
Alt det tyder på at noe har gått galt i rettsystemet.

Kongo har også brutt et regler som blandt annet: varetektfengsling på mer enn 15 dager uten søknad og informering om dette, nekte tilgang til advokat og UD.

Til tross for alt dette så sies det at French og Moland får en mye mer rettferdig rettsak enn en vanlig person fra Kongo, som ville blitt erklært skyldig etter to dager.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!