Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei!
detter blir min første blogg på GR. har vert fast "kunde" her i flere år nå men har ikke fått skrevet en eneste blogg. eg vet ikke hvorfår det har blitt sånn men...jeje;)

uansett så tenkte eg å prøve meg i dag. kommer til å si noe om livet som hybelboer til dere som gleder dere til å flytte ut. eg MÅ jo begynne med å si at eg har vert så heldig å få meg tidens leilighet som eg deler med to andre kompiser, så viss du har planer om å bo alene bør du alikevell lese denne. det å bo med to CS-hekta fjortiser er pur ensomt nesten...vel, så lenge de spiller CS hvertfall. ikke missforstå heller, gutta er greie de men når de "gamer" "mix" (for de som vet hva det er) er de som zombier bittet fast med 50.000 gaffateip ruller.

det beste med å bo på leilighet er helgene. de som har foreldre som mine, har nok litt problemer med å komme seg trygt hjem etter fest, fattra får complett noya viss han EVER finner ut at eg så mye som lukter på en øl. det probleme blir en søt sommerbris som rusker deg lett i håret når du flytter på hybel. eg kan ikke engang sette ord på hvr deilig det er å kunne bestille 28 horer inn i stua uten at noen kan så mye som si en dritt om det. leiligheten er min den, og viss noen klage, ja, så kaster eg de ut på varandaren og låser døra. viss eg vil lime møblene mine til taket og starte et liv der så er den eneste responsen du får: "haha, åssen fikk du til de"?

så gled deg til å flytte på hybel neste år viss du skal. men ta med deg noen som liker å ta øynene fra skjermen avogtil, ta med deg tannkost, ta med deg sokker og boxer og for guds skyld ta med deg noe å fylle tiden med.

savner Katrine<3

gleder meg til helgen.
  • 0
Kult for deg
  • 0
Jaaa :3 Velkommen til GR
En Fuego!
  • 0
hehehe Dette var en artig blogg. Du er heldig. Skulle ønske jeg hadde min egen leilighet (helst i byen) - mitt eget sted som jeg kan gjøre hva jeg vil med. Også kort vei til en bar det hadde vært noe. Og som du sa (haha) så er det ingen som kan si noe om kvinnfolket du drar med deg hjem =)

Storartet blogg
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!