Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg og vennen min tok oss en tur til det nærmeste kjøpesenteret. Der gikk vi til forskjellige, spillbutikker. Men når vi kom til Expert, så så jeg Halo 3: ODST stå i butikkhyllene. Vi ble opprømt, for den skal jo ikke bli utgitt før om 10 dager, men vi ble enige om at det mest trolig ikke var den fulle versjonen. Men nå lurer jeg på hva dere tror?
Tror dere det var en fake, eller kanskje Expert har dritet seg ut?
  • 0
KJØP KJØP KJØP!!!!!!! Det er sef den fulle versjonen.
  • 0
Var ikke det Expert som dreit seg ut ved Halo 3 lanseringen? Godt mulig de gjør det igjen. Løp og kjøp!
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Expert har driti seg ut før. Så det er sikkert den ekte ODST som står i hyllene. KJØP!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
WHAT? Nå må jeg nesten kjøre til Expert for å skjekke i så fall. Jeg fikk Forza Motorsport 2 en uke før release hos Expert i sin tid. Enten er dette sant, eller så er det en rick roll.

Vent...sikker på at det ikke var en pre-order eske?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ble nesten litt fristet til å stikke ned på expert.
Men gidder ikke, om det bare var en pre-ordre eske
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Nå fikk jeg VELDIG lyst til å løpe ned på expert og se selv I WANT IT SO MUCH
  • 0
Var nettopp på Expert. De hadde ikke en dritt av ODST. Eneste Halo de hadde var Halo Wars.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
... men expert tar da ikke forhåndsbestillinger på spill...?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det finnes ikke en eneste Expert i nærheten her
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hehe, expert hos oss ga ut Fallout 3 en uke før release, hadde dessverre ikke penger atm

Det er nok den fulle versjonen, kjøp!
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Var heller ingenting på Expert i Sarpsborg...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vi er ikke i Thailand! Selvfølgelig er det den ekte versjonen. Det er bare Expert som har gjort en feil, butikker gjør det hele tiden. Men dette er den største feilen jeg har hørt om på lang tid.

Så hvis du vil ha det, kjøp det! Du kan få æren av å være en av de første som får testet det.

Lagt til 2009-09-12 15:33:
Alle andre: Det er jo ikke sånn på alle Expert butikker! Det er jo bare den enkle butikken så har gjort en feil. Dere må da skjønne det, og ikke løpe ned på Experten og sjekke. Den er jo bare noen dumme folk i butikken som har satt dem i hyllene. Ikke mer enn det. Så det er mest sannsynlig kun Experten der Sk8erboy bur, som har gjort denne feilen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Var ingenting på Expert her på Lørenskog
  • 0
Siterer nintendodude:
Alle andre: Det er jo ikke sånn på alle Expert butikker! Det er jo bare den enkle butikken så har gjort en feil. Dere må da skjønne det, og ikke løpe ned på Experten og sjekke.


Ikke nødvendigvis. Expert får lister av selskapene med releasedatoer. Om det er en skrivefeil så kan det bli lagt ut for salg på alle Expert butikker med hvor de ansvarlige ikke er klar over den faktiske releasen til spillet. Det har skjedd med spill før.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kjøøøp! Typisk expert
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
det coveret har vært i andre butikker også, men det er bare for og hvise at det kommer ut og at du kan forhåndsbestille det. ellers så har de drite seg helt ut, det er mulig
  • 0
The Heretic: Jo, det kan være slik. Men det ser ikke ut som det nå, siden det er mange som skriver at det ikke var slik på deres Expert.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Du skulle spurt de i kassa isteden for oss. Håper virkelig ikke noen i Norge får tak i det før 22.09 bortsett fra GR og lignende som må anmelde det.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kjøp den da?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer nintendodude:
The Heretic: Jo, det kan være slik. Men det ser ikke ut som det nå, siden det er mange som skriver at det ikke var slik på deres Expert.


Nettopp. Innleggene her er bevis på at det mulig var en glipp på en Expert butikk, derfor skjønner ikke jeg hvorfor du blir så grinete og påstår at dette ikke er noe vi forstår. Grunnen til at flere skriver det er jo nettopp fordi det informerer de andre til at en Expert-butikk har en glipp. Men skjer det i en butikk, kan det også skje i andre butikker også, derfor er det ikke et særlig stort tap for oss som enkelt kan reise til Expert og bare skjekke om det finnes en kopi i tilfelle det gjør det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
KJØØØØP! Expert kan ha driti seg ut! det har du gjort også med det latterlig utydlige bildet!
  • 0
Tror du de selger en kopi av spillet som ikke er ferdig? Såpass må du skjønne.
  • 0
spillet bruker jo og være ferdig en stund før realese da
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Kjøpesenteret er 40 km fra hvor jeg bor, det er søndag imorgen, så er det fotballtrening på mandag, kamp på tirsdag. Jeg tror egentlig ikke jeg kan få tak i den. Kanskje den er tatt av hyllene og( Jeg gjemte den bak noen spill, og satte Facebreaker foran, et spill ingen vil ha )
Jeg kan si prisen da, det var/blir 449 kr.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!