Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp - jeg lyver godt når jeg sier at jeg fortsatt er 36 år. For klokken har passert midnatt og jeg har søren meg blitt 37 år. Ikke til å tro og det er ikke mange årene til jeg blir 40...

Selv om jeg er en gammel mann, så er jeg (som jeg har sagt minst tusen ganger) ung til sinns og det takket være spillingen. Å være ung til sinns er en gave og noe jeg unner alle. For det å kunne spille er noe jeg er glad i om det er alene, sammen med venner eller familien min.

I en reportasje på TVNorge i kveld så jeg at man anbefaler barn så langt ned som til tre års alderen å spille spill. Dette har jeg sagt i lang, lang tid at barn har godt av å spille i tidlig alder. Barnevakten av alle var faktisk litt kritiske til dette og mente at selv om spilling var greit, så var det litt i tidligste laget for barn å spille. Selv har jeg latt barna mine få spille tidlig og selv har jeg opplevd at de har hatt godt av det både med tanke på skolen og hvor flink de er med å jobbe på PC-en. Selvsagt skal ikke spilling gå utover lekingen eller det å ha det gøy ute eller sammen med venner. Bare spillingen foregår i begrenset omfang så har faktisk alle barn godt av å spille. Det var jo også foreldre som ble intervjuet og som sa at spilling i den alderen var alt for tidlig.

Nei, den diskusjonen får være til en annen gang. Nå skal jeg heller kose meg med at jeg er 37 år og et steg nærmere 40 og fortsatt er ung til sinns. Madammen holder på og lager en enkel kake til meg. Selve dagen skal jeg feire sammen med madammen sin den 3. oktober. For den 1. oktober fyller hun 30 år og gleder meg til det. I tillegg fyller svigers 60 den 23. september samt søsteren til madammen fyller år den 25. september. Med andre ord - det er kakemåned uten sidestykke.

kos dere alle sammen fortsatt en god helg. Hilsen en som stadig rykker fremover i køen til gamlehjemmet som garantert kommer til å kaste krykkene bare for å få spilt en runde med Forza Motorsport 45!

Nedenfor ser dere noen av kakene madammen har lagd de siste årene...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
gratulerer med dagen! flotte kaker
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt Erik! Og du er utrolig heldig som har ei kone som er så utrolig god til å bake kaker!

Lykke til videre i livet ditt og fortsett med å spille spill uansett hvor gammel du blir
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Gratulerer så meget med dagen, Bernt Erik. Årene raser avgårde, men du holder deg godt, gamle ørn. Spilling er den beste ungdomskilde. Liker synet du har på barn og spill, òg! Læringsrikt og morsomt. Nok en gang; gratulerer med dagen, og ha en flott dag!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gratulerer med dagen!
  • 0
Gratulerer så mye med 37års dagen
men selv om du er en av de eldre her på siden, er det ingen tvil om din unge sinnstilstand, og det skal du ha skryt for.

ps. det var mange fine kaker madammen hadde laget de siste årene, og la oss alle håpe at du fortsette å være her på GR i laaaang tid fremover
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Gratulerer så mye med dagen!

De kakene er jo bare geniale! Skulle ønske mamma var like flink til å lage kaker, men den gang ei...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Bernt Erik! Trenger ikke bekymre deg for alderen du vettu, som holder deg så ung og sprek til sinns ;) Alder er bare ett tall, intet annet
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gratulerer med dagen!

I tillegg fyller svigers 60 den 23. september, den datoen skremte meg. Har nettopp
sett filmen "Number 23"
  • 0
Og du ser ut som du er tjue
O.O
  • 0
Gratulerer så mye Du gleder deg vel til nok et kakemesterverk av madammen Heldiggris
Shitting dick nipples
  • 0
Iiiiiiiiiiik, jeg fylte 16 år i går
Hadde nettop en jævlig vill fest, unskyld fransken min

Lagt til 2009-09-20 01:32:
Madammen burde starte konditori, seriøst å jeg får vann i munnen
  • 0
  • Enro
  • Enro
Gratulerer med dagen
De kakene får meg sulten bare ved å se på de selv om jeg var i bursdag for bare noen timer siden.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Gratulerer så mye med dagen!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Hey! Gratis big time!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Grattis me dagen
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Gratulerer! Jeg får alltid vann i munnen av de kreative kakene til madammen.
  • 0
Sånn ja... Der var du 2 år eldre igjen, så nå er verden som den skal være...
Gratulere med dagen, gammeln
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
åh, kom igjen! du er da ikke GAMMEL! Du er i din beste alder. og du har ei kone som er den beste til å bake kaker. ble seriøst imponert!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Gratulerer så mye med dagen! Kos deg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer med dagen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Gratz!

De kakene var seriøst syke, som i sykt kule o_O
Just kill him with your awesome
  • 0
hehe grats me dagen
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!