Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Grættis
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
Gratulerer med dagen!
  • 0
Gratulerer med dagen da Blei sulten når jeg så alle de pene kakene
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Gratz med dagen da
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Vel gratulere med dagen da! Men hva skjer med at kona er god til å lage kaker a'? Trodde ikke sånne kaker fantes andre steder enn i kakebøker.
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt.

Siterer cosmo-kramer94:
gratulerer med dagen! flotte kaker

Du må for all del ikke la barna dine spille wow, på samme måte som du må holde dem unna dop

For noe tull jeg har spilllt litt WoW men aldri blitt avhengig av det, og jeg syns alle bør få sjangsen til å spille et mmorpg, jeg syns nå det er mer meningfylt en å sitte oppe hele natten og spille CS mens du skriker i micen.
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt Erik! Og husk at man aldri er eldre enn man føler seg
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Gratulerer med dagen. 37 år er da ingen alder..... Fantastiske kaker.....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gratulerer med dagen!
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Gratulerer med dagen Men jeg mener at man ikke er gammel før man blir 50
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Det var en lang rekke med skikkelig kule kaker!
Ole Brumm, FTW.

Man er ikke gammel før man er 70 og man er ikke voksen før man er 50, det er mitt motto. 37 er bare litt over halvparten! Du er ikke engang i nærheten av å være gammel

Og gratulerer så meget med dagen!

Og de kakene er seriøst sinnsykt kule, jeg går på Oslo Katedralskole som er kjent som en kakeskole (Vi har i snitt to kaker i uken) og jeg har aldri sett maken!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Gratulerer med dagen, og hils madammen at hun burde starte et konditori......... Eller har hun gjort det allerede?
  • 0
  • Los
  • Los
Gratulerer med dagen!!

Og et spørsmål: Jeg har bursdag om ikke så lenge......hvor bestiller jeg en kake som din fantastiske kakebaker lager? hehe

Utrolige kaker!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
FEIL! det skriver "eek" ikke "iiiik" og pokker sp mange kaker
  • 0
Gratulere med dagen Bernt! Du er heldig som har en sånn dame som lager så mange fine kaker
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer BioBouy:
FEIL! det skriver "eek" ikke "iiiik" og pokker sp mange kaker

Det skrives ''så'' ikke ''sp''
  • 0
Gratiss med dagen!

Men til alvoret! Tar maddamen din bestillinger? Kunne likt å hatt en PS3 kake til bursdagen!
Decyfered!
  • 0
Skal si madammen kan å lage kaker!

Gratulerer så mye med dagen og husk at alderen bare er et tall. Hvor gammel/ung man er til sinns varierer fra 37-åring til 37-åring, og det virker som du er blant de yngste av dem. Ellers virker det som en god ide å la barn spille fra de er unge, og hvis jeg får barn selv en gang kommer jeg nok til å la dem gjøre det samme.

Igjen, gratulerer med dagen *tuuut* *sprekking av ballonger* *synger bursdagssang*
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
GRATULERER MED DAGEN BERNT ERIK!!!!1

Håper dagen ble som forventet, og ut i fra kakene å dømme, så gjorde den det.

Skal tune inn på TVNorge i kveld... for det er i kveld, right? Altså, i dag, som er 20.09.09? Right?! Vil jo ikke gå glipp av noe slikt, eller hva?
  • 0
gratulerer med dagen
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tusen hjertelig takk for gratulasjoner folkens. Blir helt varm om hjerterota over alle gratulasjonene

Bilde av kaken kommer i morgen - det ble i følge madammen en enkel kake så i morgen får dere også se den
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt Erik og ha et flott år for til nester år blir du enda eldre nemlig 38
Per aspera ad astra
  • 0
VIiiilt mange fine kaker!!

Og Gratulerer du er født på samme dato som faren min, og er faktisk akkurat like gammel!
  • 0
Grattis med dagen Håper du får en Über kul dag
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!