Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har igrunn hatt en fin tid her på Gamereactor, men siden har nå fått en utvikling som gjør at jeg rett og slett ikke greier å støtte dette communityet. Det er mye greie folk her, dette er ingenting imot dere.

Sponsoravtaler eller ei, hadde jeg vert ansvarlig for denne siden hadde jeg skjemst over å komme inn på et forum hvor jeg ser følgende forum.

- Halo
- Tekken
- Spill
- Xbox
- Playstation
- Nintendo
osv...

Jeg har ingenting imot spillene, dette er ikke et fanboy raseri, men jeg gidder ikke være del av en side der produsenter kan kjøpe seg såpass stor plass på sida uten at det plager redaksjonen nevneverdig. Det blir ikke en stille protest iogmed at jeg skriver denne bloggen, men det eneste jeg forlanger fra der jeg daglig skal få inn mine spillnyheter og anmeldelser er littegran integritet, og det er nå noe som jeg sår tvil rundt hvor mye det kan være igjen når reklame spiser seg som en parasitt gjennom hele sida.

Når jeg får advarsel for jeg ytrer en enkel mening om at jeg syns siden er blir ett formidabelt rot etter denne utviklingen begynte, så tar jeg et hint om at jeg ikke lenger er ønsket her blandt moderatorer eller de som selger reklamen.

Jeg trekker meg tilbake til gamle trakter i norske spillsamfunn hvor spill fremdeles er kultur, uten at jeg skal gå hen å direkte reklamere så mye for det. Vi snakkes folkens!
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
GR er jo det beste spillforumet da.... Men det er dumt at du slutter å bruke GR........
Shitting dick nipples
  • 0
Hade bra Forumet har blitt veldig dafft i det siste. Henger mindre og mindre her på GR. Var bedre før
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det er synd at du drar, men tviler på at det blir noe bedre.
Halo forumet er jo der pga den Halo Nation konkurransen som pågår, der Microsoft er en stor del, og Tekken forumet tror jeg nok forsvinner etter lansering av spillet. Har absolutt ikke noe problem med at de er der. Jeg bare ignorerer de om jeg ikke føler for å lese det som står der. Tar ikke noe nevneverdig lenger tid å skrolle ned siden.

Men lykke til videre
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
...Forståelig nok....og lykke til...
This is great banter, it really is.
  • 0
Å slutte med GR kommer jeg vel aldri til å gjøre. Men har besøkt siden mye mindre enn jeg pleide å gjøre i det siste. Mest fordi det aldri skjer en lort her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg legger ikke merke til sub forum og slikt... Trykker alltid på "aktive tråder" eller hva det står.
Reklame kan jeg heller ikke si jeg er plaget av, siden det faktisk ikke er noe reklame når man er medlem av GRC

Bruker veldig liten tid her nå i forhold til hva jeg gjorde for noen måneder/år siden.
Det er for stille rundt de tingene jeg intresserer meg for.
Og spill tar ikke opp så mye av tiden min som det en gang gjorde.

Men jeg kikker innom en og annen gang, så helt kvitt meg blir dere ikke.
  • 0
Det DSN sa
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
HAdet Steve! Håper vi møtes på PSN.

Utover det: Det Jonaskram sa
Just kill him with your awesome
  • 0
Samma som DSN igjen.

Vel, jeg er innpå hver dag, men jeg er bare på film og musikk trådene.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Haha! Alt man skal bry seg om..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
jeg må innrøme at det overrasket meg også...

jeg trodde at man måtte være relativt nøytral for og være spill journalist.

men anmeldelsene fra denne siden har lenge sleiket rompe til visse utvilkere..

men whatever, jeg er her bare 90% fordi de fleste jeg spiller med er her.. spill nyheter finner jeg hovedsaklig andre steder.

Cyea steve.
  • 0
Synd at du stikker, men hvis det er du vil skal jeg ikke prøve å stoppe deg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ikke for å være en ass, men jeg ser ikke poenget med slike blogger. Det virker som de fleste som skriver slige blogger bare vil ha oppmerksomhet. Hvorfor ikke bare fordufte i stillehet? Dette vil spare deg for mye pinlighet når du kommer luskende tilbake til forumet.

Selvfølgelig vet jeg ikke om dette er tilfellet med deg, spesielt fordi du virker som en intelligent bruker. Uansettså respekterer jeg valget ditt.
  • 0
Her ikke lest noen av bloggene dine. Har ikke kommentert deg. Har faktisk ikke merket deg i det hele tatt, men kommer til å savne deg....
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Who the hell hare you!?

Hvis du ikke tåler reklame så passer du ikke inn i denne verdenen. Nå til dags er det reklame over alt. Jeg aksepterer at du ikke liker det, men at du stopper å bruke GR av den grunn er svakt. Det er opp til deg, men det blir bare for dumt.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hade, jeg kommer ikke til å legge merke til at du drar bort, heck jeg viste ikke at du var her engang! Så det er akkurat det asmme. Hade!
  • 0
Steve Vice:

Synd at du ikke lenger ønsker å være en del av dette communitiet og at du ikke lenger ønsker å være aktiv på siden, det er forstålig.

Jeg syntes at GR har forandret seg veldig det siste halvåret, mye mindre aktivitet, lite som skjer, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg også er lei av visse anmleldelser som slikker enkelte av utgivernes rumper.

Ble virkelig skremt når jeg nå gikk inn på forumet og ser en halo og Tekken 6 kategori?
Har selv blitt mye mindre aktiv her inne, det er ikke det samme som før og jeg syntes siden har mistet mye av sjarmen så jeg forstår veldig godt at du ikke lenger ønsker å være en bruker her inne.

Hva har skjedd med Norges beste spillside/medie?

Lykke til videre Steve, og ser frem til å se deg på gamer.no!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Siterer Steve Vice:
Sponsoravtaler eller ei, hadde jeg vert ansvarlig for denne siden hadde jeg skjemst over å komme inn på et forum hvor jeg ser følgende forum.

- Halo
- Tekken
- Spill
- Xbox
- Playstation
- Nintendo
osv...


Helt enig. Det er tragisk med Halo og Tekken-forum. Halo kan kanskje forsvares, men Tekken er jo helt på jordet. Da burde det heller vært et Total War-forum eller Call of Duty-forum eller noe sånt. Synd at det blir sånn at brukere stikker. Jeg liker mange av folka her, selv om det er litt mye fjortismentalitet til tider. På grunn av noen flotte brukere så vil jeg selvfølgelig fortsette å være her på GR.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Helt enig. Det er tragisk med Halo og Tekken-forum. Halo kan kanskje forsvares, men Tekken er jo helt på jordet. Da burde det heller vært et Total War-forum eller Call of Duty-forum eller noe sånt.


Begge er forum som har blitt laget igjennom en avtale med distrubitøren/utgiveren av henholdvis Tekken og Halo her i Norge. Det har altså ingenting med at spillene er hotte diskusjonstemaer heller ikke.

Om det er galt å lage slike reklameavtaler heller ikke for så være en annen sak.
This is great banter, it really is.
  • 0
Ha det bra.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Bare for å avklare så har ingen mottatt advarsler for dette!
  • 0
Begynner å bli en del reklame her på forumet ja

Sub-forumene for Tekken og Halo er jeg enige i at blir for dumt.

GR burde hvert fall få bort reklame som bakgrunnsbilde, de burde bare ha en enkel greie sånn at hoved fokuset er på selve forumet og ikke bakgrunnen.
  • 0
Mest fordi det aldri skjer en lort her. True, desverre.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer julekake:
GR burde hvert fall få bort reklame som bakgrunnsbilde, de burde bare ha en enkel greie sånn at hoved fokuset er på selve forumet og ikke bakgrunnen.


GR er helt avhengige av reklame for å overleve. Å ha reklame som "bakgrunn" for siden er vel en av de minst sjenerende måtene å reklamere på, så slutt og klag.

Føles ut som om mange glemmer at GR har et gratis magasin de skal lage, samt egne videoreportasjer. GR er ikke som Gamer der alt innholdet er skriftlig over nettet, og der det nærmeste man kommer en videotjeneste er embedding av youtube videoer.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!