Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den sto såklart ikke i fyr og flamme, men den slutta å virke, begynte å ryke og var ekstremt varm. Derfor har jeg grunn til å tro at vi snakker om en liten brann på innsiden av kontrollen
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Det kan ikke ha vært særlig morsomt, selv jeg synes ikke det og jeg er en Brann supporter.

Uansett. Kom på tanken på å gjøre denne bloggen om til en reklame.

Overskrift:
Jeg tar farvell...

Tekst:
...til abonnementer med dyre SMS'er og høy minuttpris. Med One Call er alt kjempebillig og kjempeenkelt!

Evt:
... til all vanskelige flekker. Ketsjup flekker, vinflekker og alt løftes ut av tøyet og fjernes skånsomt. Tøyet bevarer fargen, du bevarer forstanden.

Kunne vært genialt med litt snikreklame i ny og ne, ja.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
I hule
Ser LETT at den musa har blitt brukt til mye bf2
  • 0
Jammen det er jo akuratt sånn det skal være. Du ser du har brukt den liksom; den har ikke bare vært til pynt.

Titler Bernt!
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
En skitten utslitt mus.

Den ser jo ut til å være voldtatt av 1million forskjellige bakterie-bølger.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
håper musa får en fin pensjon og jeg ser godt at det er på tide med en ny
Per aspera ad astra
  • 0
Der ble jeg litt skremt^^
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
DEN G9 musa va brukt bra ja
  • 0
Den ligner på min G9... Og for dere som mener den ser uhygenisk ut, det er bare plastikk som dryser av.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Jepp - stemmer det PulverPadde og den ser helt herpa ut for å si det mildt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!