Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den kaken så god ut, som alle andre din kjære frue lager.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Altså, enkel kake er det absolutt ikke, men de andre hun har laget er helt insane i forhold til den! Men damn, jeg har aldri sett en så nice kake fra noen andre enn madammen din selv!

Gratulerer med overstått, jeg fikk det ikke med meg.

Gratulér madammen fra Kolbukake

Lagt til 2009-09-29 20:53:
Gratulerer med dagen Tommykrem og Taxta
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
HAR DU PÅ DEG MILITÆRBUKSER I EN BURSDAG??
  • 0
Du må jo ikke si dessverre ang. alle disse bloggene. Syns det er supert, jeg. Må bestandig sjekke kakebloggene dine. Så mange flotte kaker, og denne var ikke ett unntak.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Det der ser ut som Battlefield: Bad Company t-skjorta?
  • 0
Kaken er lagd av marshmallow fondant og smaker marshmallow. I tillegg har hun lagd alle roser og skrift selv med marshmallow
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
I alle fall trekket er lagd av marshmallow, mens innenfor er det mye annet godt

Jepp - det er Battlefield: Bad Company-skjorta mi samt påfølgende militærbukse for å matche skjorten.

...og rett fikk du JTB
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Battlefield: Bad Company! <3 Men marshmallows er heavy ezze!
Decyfered!
  • 0
gratulerer med dagen bernt erik, hva fikk du i den gaven
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Wow, den var kjempefin!
En Fuego!
  • 0
Takk for flere fine kommentarer

I gave på dagen min fikk jeg en kjempefin jakke som jeg nå bruker daglig

Kaken fikk i alle fall føtter å gå på og var spist opp få dager etter bursdagen min
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!