Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei! Da er det igjen tid for ukens sang! Denne bloggserien får et nytt kapittel hver uke, men ikke på en fast ukedag. Jeg tar det når det passer meg.

Etter en fantastisk tur på byen med fadderne fra universitetet, kamerater, venninner av fadderne osv. er jeg passe sliten, selv nå et par dager etter. Sitronlikør, whisky, øl, Baileys osv. kan gjøre selv den mest staute viking litt mør i skallen, og da er det godt med litt musikk å koble av med. Forrige ukes sang, en Pixies-sang fra Bossanova, var veldig rolig og avslappende. Denne ukens sang er det litt mer fart i, for den skal sette meg i humør til å arbeide med studiene. Den får de støle nakkemusklene til å myke seg opp et par hakk, ved mindre du av en eller annen grunn vil ødelegge det hele ved å headbange til en poplignende låt fra 70-tallet da..

Sangen appellerer til meg fordi den ikke en gang kom på topp 40-lista i sin samtid, men i dag er svært kjent og elsket. Den er laget og framført av en artist jeg kjenner lite til, men som jeg nå kjenner bitte litt bedre til. Her kommer den!

David Bowie - Changes

http://www.youtube.com/watch?v=pl3vxEudif8

PS: Takk til Simen, aka. LeZimen for at du tipset meg om denne fengende og svært gode sangen!

Che-che-che-che-chaaaaanges!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Den har jeg faktisk hørt. Den er jo kjempe fin!
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Mulig jeg har hørt den.

Skikkelig bloggrush i det siste, fra din side altså.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Mulig jeg har hørt den.

Skikkelig bloggrush i det siste, fra din side altså.

Sikkert fra adrenalin rushet fra da han fikk nettet tilbake!

Tror jeg har hørt denne her...
Decyfered!
  • 0
Veldig fin låt. Jeg blir alltid i godt humør når refrenget kommer.
  • 0
Visste ikke at det var godeste herr Bowie som hadde denne låte.

Thanks for the heads up
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
en fin sang dette altså, men ziggy stardust, space oddity og life on mars er bedre
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
første sekundene høret den kjdelig ut, så bare eksploderer den Kanske kul, men ikke helt min musikk Kul blogg serie
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Uzura: Ja

Nintendodude: Ja, har vært i det kreative hjørnet

Faunvik: Hehe, det begynte nok før jeg fikk adrenalinrushet

Tradetown: Ja, refrenget er genialt!

Matscoolio: Åja. Bare hyggelig

Cosmo-kramer94: Hmm, skal sjekke dem ut. Har hørt i hvert fall noen av dem før.

69 Big boss 69: Ja, den er rolig i starten, men refrenget er dritbra!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har hørt den mange ganger før. Munterer meg opp
En Fuego!
  • 0
Fantastisk feelgood-låt. Bowie er litt av en låtskriver, det er det ikke tvil om.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Hvis du er interessert i å utforske mer fra Bowie vil jeg anbefale deg konseptalbumet "The Rise And Fall of Ziggy Stardust and The Spiders From Mars"(ganske farout tittel ). Dette er, etter min mening, det mest rock influerte og beste albumet fra Bowie. Jeg liker spesielt låtene Five Years, Moonage Daydream, Star, Ziggy Stardust og Velvet Goldmine (kun på jubileumsversjonen)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!