Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gratulerer med dagen begge to
  • 0
Vært heftig hvis det sto:

Nå skal vi kose oss med en heftig multiplayer session på Battlefield, etterfulgt av extreme trashtalking til n00bs! Kanskje en kebab eller to, på den lokale utesjappa... Og litt streaking for å få opp stemninga!

Please ignore this comment, it was written by a person who is bored and have to carry a million tiles soon!
Decyfered!
  • 0
Gratulerer! Får håpe dere får flere fine år sammen.
  • 0
Gratulerer Bernt og "madammen"! Håper dere får flere flotte år sammen.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Gratulerer så mye til deg Bernt og madammen din.

14 år er jo utrolig lenge og det varmer at folk fortsatt kan elske hverandre etter så mange år. Dere er noen gode forbilder.

Håper dere får mange fine år sammen.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gratulerer så mye til begge to

Det må da ha blitt ENORME mengder kake etterhvert?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Utrolig flott, og gratulerer så mye. I et land preget av skilsmisser og lignende er dere, som Espectro sier, kjempegode forbilder, og jeg ønsker dere lykke til videre
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gratulerer så mye!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg vet at det er kakene som får dere til å holde sammen

Gratulerer, og jeg håper, som alle andre, at dere holder sammen lengre enn langt
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Grattis! Håper dere får resten av livene deres sammen!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Grattis da Som skrevet lenger opp er det hyggelig å se at noen fortsatt holder sammen innimellom alle skillsmissene og brudd

Ønsker dere mange gode år fremover, med mye kake
Ikke se!
  • 0
hehe, deres forhold har vart ca 1 måned mer en jeg har levd

Gratulerer
kjetil
  • 0
Gratulerer Leste bloggen du postet for tre år siden i går, så tenkte meg du ville skreve en ny i dag :3
En Fuego!
  • 0
Giftemål next
  • 0
Grattis! Kake
  • 0
INGEN KAKE PÅ BILDET?

Neida. Grattis med dagen ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Tusen hjertelig takk folkens Vi har også opplevd at familier har blitt splittet opp og det er synd at slikt skjer. Derfor er vi glade å kunne feire en 14 års dag og at vi stadig er like glad i hverandre

Bryllup blir det også, venter bare på den rette anledningen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Bryllup?
Wey, fett!
Anyways, madammen skal sikkert bake kake til den anledning?
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Gratulerer så mye! 14 år er jo nesten et mannsliv! Eller i allefall et gutts-liv

Da er det bare å glede seg til de 14 neste, osv...!

Og lykke til med planlegging av bryllup!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Gratulerer!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!