Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kommer neppe til å ta den. Føler ikke at jeg trenger den i det hele tatt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Nintendodude: Hvorfor fikk du vaksinen så fort?

quakecry: Dagens største selvmotsigelse
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Los
  • Los
Om en mann på gaten tilbyr meg en sprøyte sier jeg av prinsip, og litt frykt, nei...

Men om skolen skulle tilby meg en vaksine så hadde jeg sakt..........tja? La meg tenke på det? Jeg vet ikke helt. Jeg føler ikke svineinfluensa er en så alt for stor trusel mot meg og mine. Den har gått inn seiersgang på skolene i område, og jeg har ikke død... Så hvorfor ta en sprøyte som ikke er helt kartlagt?

Men så hvorfor ikke ta en, etter alt å dømme, harmløs sprøyte å eliminere faren helt? Tja.. Hvem vet..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Leste ikke hva litestorm sier. Men ok, svineinfluensa er omtrent like farlig som den vanlige, desom har dødd harhatt en eller annen sykdom fra før, og et dårlig immunforsvar! Helt vanlige friske mennesker har ingen ting å frykte, derfor trenger jeg/vi ikke å ta vaksinen! Flere dør av den vanlige!
  • 0
Skal ta vaksina på mandag. Mest av alt fordi jeg ikke kan være stort mye mere borte fra skolen. Brakk armen litt tidligere og har gått glipp av sånn 30 skoletimer nå.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
No shot for me, jeeg nekter.
Just kill him with your awesome
  • 0
Tror neppe det blir å ta den, på en måte vil jeg, men på en annen måte vil jeg ikke. Men tror mest sansynlig det blir å ikke ta den, har noe fordømt stor sprøyteskrekk...

Og 500 er kanskje ikke mange, logisk sett. Men en av de 500 kan være noen som står enn nær, så jeg kommer ikke til å si ting som "500 er da ikke så mange..."
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Må barn også?
  • 0
Må hva da? Om det er vaksinenen du sikter til, så er den 100% frivillig. Om du da ikke har noen paranoide foreldre som absolut vil at du skal ta den selvsagt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Monkey Flu; eat a banana and you'll be all right.

Neste år er det sikkert noe sånt som vil prege førstesia til VG.

Jeg skal nok ikke ta noen sprøyte nei.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
svineinfluensa vaksinen... tenk vis det blir som den filmen... hva var det nå den het igjen...
legend?... nei "I Am Legend" var det
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Morsomt hvordan ingen her leser de andre kommentarene Og hvordan halvparten er pingler som ikke tør å ta en 0,05mm tykk sprøyte. Tenk på de fattige stakkars må barna i Irak, som blir sprengt halvveis i filler. De hadde gladelig tatt sprøyta.
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
"Og hvordan halvparten er pingler som ikke tør å ta en 0,05mm tykk sprøyte. Tenk på de fattige stakkars må barna i Irak, som blir sprengt halvveis i filler. De hadde gladelig tatt sprøyta."

Siden når kurrerte sprøyter kropssdelbortsprengning? (Men jeg skjønte poenget).
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Genialt bilde!
  • 0
Merkelig hva penger gjør med folk...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Petrol: Skolen vår tok den for ett par uker siden. Hvorfor så tidlig vet jeg ikke.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg har vært syk med svineinfluensa, og det er helt "chill".
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg kommer ikke til å ta den på lang tid. Ikke sikkert jeg skal ta den i det hele tatt. Såklart vil jeg ikke bli smittet, men svineinfluensaen er i seg selv svært oppskrytt, så jeg tror ikke jeg tar noen sjanser (bieffekter anyone?).
En Fuego!
  • 0
Helt enig i Litestorm. Det er ikke en fare mot oss "normal" folk, men hos folk med dårligere helse er det livstruende. Så jeg tror jeg skal ta vaksinen.... Er fortsatt litt i skepsis med det å bli lam....

The powner: Hva mener du med det?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Og 500 er kanskje ikke mange, logisk sett. Men en av de 500 kan være noen som står enn nær, så jeg kommer ikke til å si ting som "500 er da ikke så mange..."

Saken er jo ikke at 500 dødsfall er lite. Tvert imot, 500 dødsfall er 500 dødsfall for mye. Men når det vanligvis dør minst like mange av "vanlig" influensa blir det merkelig at man nå pluttselig må vaksinere seg. Så med mindre du har vaksinert deg før om åra er det ingen grunn til å vaksinere seg nå for å vise medlidenhet med de som er i "risikogruppene" ei heller for deg selv. Jeg sier ikke dermed at du ikke skal ta vaksinen, men at det ikke er noen større grunn til å ta den nå enn det har vært før om åra.

Det er også tull at 100K er smittet i Norge. Kun ca. 2000 personer er påvist smittet.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg, mener at leger nå for tiden tenker litt for mye på penger...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Jeg blir ikke smittet basta. Hvis jeg blir smittet klarer ikke den å ta knekken på meg nei. Min kropp kommer til å ta knekken på svine influensa viruset. Så ingen vaksine på meg
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Vanlig influensa er farligere, mer ubehagelig og mer dødelig. I tillegg har svineinfluensavaksinen bivirkninger som kan være farligere enn selve svineinfluensaen, så jeg ville heller valgt svineinfluensa enn vaksinen!
www.steinskog.me
  • 0
Var det ikke sånn at astmatikere måtte ta den? I så fall blir det sprøyte på meg. Koselig, jeg liker sprøyter
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
seriøst 100.000? er det bare i norge?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!