Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Okai, nå har det seg sånn at jeg har fått et problem. Jeg har både Xbox360 og PS3, men jeg vet ikke hvilken konsoll jeg skal kjøpe Moder Warfare 2 til.

Jeg har noen venner som har PS3 og noen som har Xbox, men flest på PS3 som skal ha MW2. Men fordelene med PS3 er at jeg syntes kontrollen er mye bedre å spille med og flere venner å game med, men Xbox har bedre online og flere som har mic, itillegg til at jeg har selv.

Så spørsmålet er, hvilken konsoll syntes dere jeg skal kjøpe det til? :)

(Sorry for kort blogg!)
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det her er egentlig noe du må finne ut av selv. Jeg tror ikke at en avstemning her vil hjelpe deg med å velge det rette valget.

Du har jo allerede kommet med mange argumenter for og mot både PS3 og Xbox 360, så du får fortsette ut i fra det, for så å bestemme deg.
En Fuego!
  • 0
Skaff deg til PS3, pluss mic - fordi de fleste av venna dine har det til PS3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ps3, ps dette burde være i forumet.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
360, siden det er flere online
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
PS3.
I'm timeless..
  • 0
Det kommer an på hvor mye du skal gå inn for å spille online. Har du tenkt til å bli pro, med masse tactics og teamtalk, ville jeg anbefale det på Xbox 360. Skal du spille det på PS3 mer casually, ville jeg anbefale deg å kjøpe det på PS3 sammen med en mic, så du kan snakke med de andre kompisene dine som har mikrofon der også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Du burde kjøpe spillet til den konsollen du har flest venner å spille med.
  • 0
PS3, med dine ve nner.
  • 0
Heretic: Hvorfor er PS3 mer casual enn 360?

Jeg ville kjøpt det der jeg har flest å spille med :3
Just kill him with your awesome
  • 0
ps3.. så slipper du og betale live..

The heretic snakker piss btw.. det kommer til og være 100 000 vis av hardcore folk på ps3 også..

[sant at færre folk på ps3 bruker mic, men det er et gigantisk pluss når du bare skal spille en time uten venner/klanen]
  • 0
360....
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Helt klart Xbox 360. Bedre kontroller og online er et faktum
  • 0
Da må det vel bli ps3
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
xbox 360 eller ps3 a de må du finne ut av selv
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg skal prøve å avgrense alternativene:
Ikke Wii, og ikke PC
Velg PS3 eller X360
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
*slettet*
  • 0
Jeg tror det er litt bedre på 360. Modern Warfare 2 er et typisk online spill og XBL er bedre enn PSN så da ville jeg kjøpt det til 360. Kontrollen, som er smak og beghag, mener jeg også er litt bedre egnet til skytespill på 360.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Selv om jeg har PS3 og ikke 360 så må jeg si 360.
Den har jo litt flere eiere enn PS3, pluss at 360 har flere med mic. Meeeen...hvis du kjøper det på PS3 så får du spille med meg Det er en god grunn til å få PS3, helt klart...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Online er bedre på xbox 360, siden Microsoft hoster serverne.. Jeg ville gått for 360!
  • 0
PS3 siden kompisene dine har det
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Soraki & Rampage Jackson:

Jeg tror det Heretic mener er at det er mye bedre å jobbe sammen på 360, noe som i og for seg er sant. Party, lettere å hooke opp med venner, game invites og alle har mikrofoner.

OP. Er i samme situasjon som deg. Har mange venner med PS3 og mange med 360 og eier begge konsollene selv.

Slik det ser ut nå så går jeg mest sansynlig for 360 versjonen fordi jeg vil ha mest ut av pengene mine for online funksjonen. 360 får map-packene før PS3, og fordi jeg får 360 versjonen for mellom 350-400kr.
  • 0
Hvis du har flest venner som skal ha det på PS3 og i tillegg liker å spille det best på PS3, burde jo saken være opplagt.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg har bare ETT ord å si til deg!!!!!!!!!!!!!!! ACHIEVMENT!!!!!!!!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!