Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Missing Avatar
Track Death
En melding til alle som synes MW2 aldersgrensen er urettferdig: Det er jævelig brutalt! De yngste vil bli sjokkerte. Jeg er helt ærlig! På en side er det bra at dere får slippe å se det også!!!

Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
labejo
labejo
Aldersgrense er bra! Men hvorfor ikke selge uansett? Alle vet jo at flere mindre åringer får tak i spillet med mas og mas og mas på foreldre!
Men når jeg kjøpte MW2 på Game i Tromsø (Ringte morra mi... hi hi hi) og kom online etter skolen.. Var det tonnevis av 12 - 14 åringer på multiplayer hylende i mikrofonen så øret mitt nesten blør!

Så jeg sier... Aldersgrense er en ANBEFALING! Det er det jeg sier..

cosmo-kramer94
cosmo-kramer94
Jeg synes egentlig 12 år er for lite. Det burde isåfall settes grenser på hvor mye spilletid de får

Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
quakecry
quakecry
Har aldri hatt et problem med dette! Helt siden jeg var 10 + spillte jeg gta vice city Vil ikke påstå at jeg har tatt noen skade! Får lov til og kjøpe hvilket spill jeg en vil, uansett aldersgrense. På spaceworld her i byen har jeg kjøpt 16/18 årspill så mange ganger at de veit jeg får lov.

Så de spør ikke^^ Eller kanskje avogtil, men da gir jeg bare telefonen til dem! Så snakker de med mamma eller stefaren min . De kjenner meg ganske godt sa på spaceworld, så jeg har aldri hatt noen problemer med og kjøpe spill med høy aldersgrense!

Missing Avatar
potetmosgutten
Jeg får lov til å spille 18 årspill av mamma. Hun bryr seg ikke så mye om det. Og hun kaller Pokemon spilla for barnslig.
Jeg lurer på hva hun sier hvis jeg sa til henne at jeg kjøpte Pokemon Plantinum på tysk.
Jeg har jo uansett tysk på skolen

Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
kvidogbleg
kvidogbleg
i stavanger har vi spesielt en butikk som ALDRI spør om du er gammel nok

løkkeboden forever ;) <33

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
StrandF
StrandF
gjør ikke så mye at MW2 ble 18, for min del (litt skuff, men, men....) Bare ikke Just Cause 2 blir 18, gleder meg sånn!!!

gears of war player
gears of war player
Bryr meg ikke særlig mye om aldersrenser, det gjør heller ikke foreldrene mine
Har Gears 2, Dead Space, RE5 osv. mange 18års spill for å si det sånn.
Er jo bare 13 så

Missing Avatar
Jompapa
Mener aldersårsgrensene bør overholdes, selv om jeg spiller spill med både 16+ og 18+. Når man blir 18 derimot, vil man være mer skeptisk til at barn skal spille hva som helst.

Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
Missing Avatar
Traxgen
Jeg syns at aldersgrensene kunne holdt seg på 16 til mange spill. Men jeg skjønner hva det er med MW 2 som støter.

Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
Melidax
Melidax
Aldersgrenser burde vært på 2 nivåer. 3 og 16. alle de andre er nesten ubetydelige. ærlig talt når fikk en 16åring ikke lov av foreldrene til å kjøpe et 18år spill? og når fikk en 10 åring ikke kjøpe et 12år spill? jeg er 13 år og spiller 18+ spillene, uten å merke no ille påvirkning. og ting blir bare dumt da 14åringer ikke skal kunne spille skate fordi du kan fallle å blø litt ( i spillet selvfølgelig). aldersgrenser bør fortsatt være men etter min menig er de for strenge. moderne warfare 2 burde ha fått 14år etter min mening.

Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
Lord boms
Lord boms
Jeg er egentlig litt opp og ned angående aldersgrense.
Noen ganger ser jeg ikke vitsen med aldersgrense og andre ganger skjønner jeg det.

Vis du ser på dragon age latterlig mye blod og vold der og så bytter du som til fable 2 så får du litt tanken: burde egentlig ikke fable 2 vært 7-12 i forhold til dragon age?

Men ja Norge er litt forstrengt av og til men vi får ikke gjort stort med det enn å bare klage

I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
Notori0us Me
Notori0us Me
jeg fikk kjøpt spillet uten problemer, men jeg har den fordelen at jeg ser litt eldre ut en jeg er.
Men jeg er egentlig enig i begge deler, noen spill burde abolutt ikke selges til folk under den anbefalte aldersgrensen, som f.eks. GTA, der du møter prostituerte og narkotika og alt sånt, ikke missforstå, jeg liker GTA, men jeg synes ikke barn burde spille det. Det gjelder også andre spill, som jeg ikke kommer på i farten. Men noen ganger synes jeg den er helt teit, sånn som det at Oblivion hadde 16 års grense, og at jeg ikke fikk kjøpt det, men noen dager senere fikk kjøpt Turok, det var bare rart.
det kommer selvfølgelig også ann på hvor moden personen er.

"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
stefbla
stefbla
Jeg likte ikke at MW2 ble 18! Siden da er det lite sannsynlig jeg får en eller så blir det synnsyykt med diskutering og mas og karengel eller bare et njaei, nei...
men har spilt (har) vice city (GTA) lenge og jeg er bare 13 har også spilt vel..
mange andre som jeg ikke engang husker siden det var så lenge siden, fatter'n bryr seg ikke så mye, mamma kan nok vere litt mer ops!

Lagt til 2009-12-09 07:34:
og jeg har ikke tatt til skade sååååååååååå mange stygge filmer jeg har sett
(jeg er ikke den eneste, nesten alle barn/tenåringertil 11-14 år har spilt sånne spill og sett anna gøgg), heheehehehe... skaden er skjedd( ikke på alle da...)

Safety first!
GetLaidOrDieCrying
GetLaidOrDieCrying
Just Cause 2 blir nor dessverre 18+ sjekk selv på justcause.com i upper left corner hvis du ser nærmere på bildet av coveret.

CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
Royality-indeed
Royality-indeed
Hvis det er ett spill dere ikke er gamle nok til, hvorfor ikke bare ta med en voksen?
Vi som er for unge burde jo uansett fått lov av foreldrene til å kjøpe det.
Jo, det er jo kjipt hvis du ikke får lov.

Oh yeah? Says you and what army?
stefbla
stefbla
Jeg har det allerede På grunn av en misforståelse Jeg trodde det var 16 , det gjorde pappa også

Safety first!
A to the H
Moderator
A to the H
Haha, jeg er 15 år og såpass høy for alderen, at jeg slipper å vise leg!

Jeg er 195 cm og ser temmelig voksen ut!

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Pretenddrango
Pretenddrango
Jeg bare sleper med meg mamma så får jeg kjøpt ( Ellers blir det netthandel )

Play
Play
Når det kommer til 18-års spill så har eg en hybel eg kan gjømme meg i, hehe

Parkour Gamer
Parkour Gamer
Aldersgrensene burde vært: 3+, 7+, 12+, 14+, 16+, 18+.
Jeg synes at 16+ på Uncharted er litt drøyt, men 12+ er forlite. Da er 14+ perfekt

Jeg er 14, og de eneste 16+ spilla jeg har fått lov til å kjøpe, er BFBC2 og Skate 2.
Fant en anmeldelse av BC2 som sa at det var et humoristisk spill Dermed syntes pappa det var greit

Jeg har jo flere 16+, og 18+ spill, som jeg ikke får lov til da...

"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!