Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

En god kompis av meg har bursdag i morgen, og derfor har jeg tenkt å gi han den beste bursdagsgaven en singel gutt på tyve år kan få. Nei, tenkte ikke på Modern Warfare 2.

Jeg tenker selvsagt på hans sjelefrende. Planen min er nemlig å finne henne (er ikke jeg en engel?). Helst i kveld, men tidlig i morgen funker også. Han slutter på jobb i seks/syvtiden, så bare ta kontakt i god tid før dette.

Hans forrige kjæreste ble det slutt med for en god stund siden. De kranglet hele tiden, overwrita hverandres savegames og ble irriterte vettet av hverandre i fylla. Noe som er synd.

For å redde den gode stemningen på fester og pokerkvelder, trenger han en ny kjæreste. Så jeg spør, vil du bli min kompis nye kjæreste? Vil du det?

Navnet hans er Henrik. Han er en koslig kar som liker å diskutere alt fra Mario Kart til intimbarbering (det siste skjer stort sett i fylla). Han er perfekt for alle piker som ikke jakter på "mr Right", men heller er på utkikk etter "mr Right now".

Han har Facebook-profil. Den er ganske god. Der finnes bilder fra hytteturer, pokerkvelder og dager derpå. Mulighet for chatting er også til stedet der. På veggen hans er det mange interessante samtaler på gang hele tiden. De som er interesserte, kan få mer informasjon senere.

Så nå har du forhåpentligvis lyst til å bli Henriks kjæreste? Men det er ikke så enkelt. Først må du finne ut om du passer kriteriene som kommer under:

10 enkle regler for å date min kompis

1. Du må være jente.
Sorry gutter. Skal si ifra om han bytter interesse.

2. Du må være mellom 18 og 20.
Mest av praktiske hensyn. Se regel 8. Er du yngre/eldre og passer på alle de andre punktene, er det mulig vi kan komme til en løsning.

3. Du må like, nei elske, Metal Gear Solid.
Gutten elsker alt med MGS og sier du noe stygt om MGS, så kan du bare gå før han kaster deg ut. Dersom han vurderer å anlegge lik bart som Snake, forventes det at du backer han opp hele veien.

4. Du må kunne lage mat.
Han lager mat selv, men setter pris på god mat. Dersom du har glemt bursdagen hans, kan du lett redde deg med en god middag - for eksempel en Grandiosa med kjøttdeig og løk.

5. Du må snakke slik at han forstår deg.
Dine grammatiske kunnskaper trenger ikke være på høgskolenivå. Klarer du derimot å trekke inn Raiden i en samtale om machomenn, er han din for evig og alltid.

6. Du må ikke sende han spam-SMS.
Gutten sender få meldinger. Og liker heller ikke å motta meldinger. Så dersom du skal sjarmere han i senk, så unngå "nattaklemz"-meldinger.

7. Du må ikke være soss.
Har du brukt over tusenlappen på étt enkelt klesplagg, utenom jakttøy, kan du bare gi opp allerede nå. Det forventes også at du kjøper tøy til han, så unngå rosa piquetskjorter. Rosa t-shirt med barten til Snake på, funker fett.

8. Du må like å shotte.
"Drinker er for pingler og øl er for mammadalter - shotting er tingen for EKTE MENN" - sitat slutt. Det forventes at du holder følge med han. Men ikke hele kvelden. Det er ditt ansvar å få han trygt hjem.

9. Du må elske menn i skjørt.
Han elsker Braveheart på lik linje med Snake, og du må derfor være forberedt på å bruke 15-20 timer i året på å se filmen om og om og om og om igjen.. Husk å le når de snur rompa til og løfter på kiltet!

Du må ha Facebook.
Du må ha Facebookprofil med mange fine bilder av deg. Har du spenstige bilder fra fjortisfyll som seksten/syttenåring, kommer han til å bli interessert. Har du derimot spenstige bilder fra fjortisfylla du hadde forrige helg, kommer han til å gi deg blomster på første date.

For å komme gjennom nåløyet, må du vise en ekstraordinær evne til å stikke deg ut i søknaden (hint: BILDER!). Dessverre er det ikke slik at alle kan bli kjæresten hans, men det finnes alltid nye fisk i havet. Så om dere ikke kommer treffer blink denne gang, så kan det være deres tur neste gang.

Til slutt vil jeg bare si takk til alle sender inn svar og jeg ser frem til å introdusere den heldigste av dere til min gode kompis.
Ja, det er meg.
  • 0
Vel jeg får jo ikke akkurat hjelpet så veldig mye her
men veldig snilt av deg som en venn og gjøre dette for han
  • 0
Hahahaha xD
En Fuego!
  • 0
  • Enro
  • Enro
1. Neppe
2. Desverre ikke
3. Kanskje
4. Tvilsomt
5. Hvem er Raiden?
6. No problem
7. Slike ting har man foreldre til
8. Eeeehhhhh......Nei
9. Høres veldig kjedelig ut
10(?). Har facebook men det er nok en liten mangel av bilder av meg i fjortisfylla der

Er jeg kvalifisert for han?
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Jeg vil være vennen din! ^^
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Haha . God tanke i alle fall;P
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Dette blir som å selge sand i Sahara.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
GR er kanskje ikke det beste stedet å skrive dette
  • 0
Håper virkelig ikke denne bloggen var ment seriøst.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hehe, har ikke tenkt på at de fleste på GR er menn/gutter?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Han er perfekt for alle piker som ikke jakter på "mr Right", men heller er på utkikk etter "mr Right now".

Jøss.. merker jeg et hint av respekt over å ha ham som venn? Åh nei, der tok jeg vist feil xD Ikke et hint av respekt der nei xD

No, seriously; det var en skikkelig skøy blogg å lese xD
Henrik har noen punkter som minner om meg da... Spess det med Solid Snake bart, og MGS generelt xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
I am Mr. Right Now eller Miss Right Now ...alt ettersom!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Klarer du derimot å trekke inn Raiden i en samtale om machomenn, er han din for evig og alltid.

Et problem der...Raiden er IKKE Macho
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Raiden er ikke macho, men han er NINJA! Ninjaer er ikke macho, de er l33t h4xx0rzz 0m6!

Har selv funnet Mrs. Right But she knows nothing...
  • 0
Damnit. Failet på nr 1...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Så søtt! Selvom jeg må le litt inni meg. (:
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
kongebra Strife_Cloud

Ønsker deg og kompisen lykke til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tar du nummeret her og nå eller : D?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Strife_Cloud:
6. Du må ikke sende han spam-SMS.
Gutten sender få meldinger. Og liker heller ikke å motta meldinger. Så dersom du skal sjarmere han i senk, så unngå "nattaklemz"-meldinger.


Hahaha, kjenner meg igjen i det der! Det er alle gutters verste mareritt å måtte svare på ti koz- og klemz-meldinger hver dag

Siterer Strife_Cloud:
8. Du må like å shotte.
"Drinker er for pingler og øl er for mammadalter - shotting er tingen for EKTE MENN" - sitat slutt. Det forventes at du holder følge med han. Men ikke hele kvelden. Det er ditt ansvar å få han trygt hjem.


Pøh! Øl er greia! Mammadalter du liksom..
Er greit å ta et par shots etter ølen da.

Siterer Strife_Cloud:
9. Du må elske menn i skjørt.
Han elsker Braveheart på lik linje med Snake, og du må derfor være forberedt på å bruke 15-20 timer i året på å se filmen om og om og om og om igjen.. Husk å le når de snur rompa til og løfter på kiltet!


Hahaha, ler meg skakk i hjel av det her! Elsker den filmen selv, og må alltid le når de viser rumpa til engelskmennene! Så fantastisk

Dritbra blogg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Haha, utrolig bra blogg!
Har kompisen din fått lese dette?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Beklager, men må komme med kritik. Bra blogg på feil sted...

Her er det ikke så mange jenter, så da får du ikke så mange henvendelser.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
regel 10 var ikke nummerert, By the way ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Lykke til med det! HAHA!

Som The Heretic sa: Blir som å selge sand i Sahara
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Ehm, joda Gamereactor er vell ikke akkurat stedet. Kanskje fordi 70% av jenter ikke har "Gamer" genet som omtrent 97% av gutter har.

Men utrolig god venn du må være som gjør dette for han
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Åssen går det med påsan? Treffer han noen, og virker det som at denne bloggen har gitt noe utslag?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!