Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er gal etter achievements og gamerscore, derfor ville jeg låne Call of Duty: World at War... Nei, egentlig ikke. Jeg ville gjøre meg klar til Modern Warfare 2 kom, og det kom. Jeg får nok ikke lov til å kjøpe det spillet med det første, fordi foreldrene mine har hørt om oppdraget, "No russians" eller noe. (Der man "skal" drepe sivile, vettu?) ja, back on topic. Jeg lånte da CoD: WaW, dato; November 11, 2009.
Så noen dager senere var jeg på jakt etter achievements, og da la jeg merke til dette:



Developed By:
Treyarch

Published By:
Activision Blizzard

Genre:
Shooter

Release Date:
US: November 11, 2008 <-----(OMG?!)
Europe: November 14, 2008

Jada, så dagen jeg lånte dette spillet, var på release datoen for et år siden. Sprøtt? Merkelig?? Har dette skjedd med noen av dere før??? :?
Carpe Noctem
  • 0
Det er ikke så stort, rly 1/365, har sett verre odds. Likevel, litt rart, ja
En Fuego!
  • 0
Off course, men spesielt at jeg skulle spørre om å låne det på release datoen, helt uvitende om det.
1/365 dager, 1/12 måneder, 1/4 uker og 1/30 dager i måneden. Liten sannsynlighet for at dette skjer hver dag ;D
Carpe Noctem
  • 0
Jeg hadde bursdag på den dagen jeg ble født. Er ikke det sprøtt?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Litt sprøtt ja, men ikke totalt sykt... Kos deg med spillet. Det er ikke det beste man finner, men kan allikevel gi deg noen gode opplevelser
Synd at du ikke har fått MW2 enda da.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hvordan fikk foreldrene dine vite om det oppdraget?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Mek001: Hmm, nei avisene skrev om det? / Facepalm
  • 0
Jeg og en kompis har spillt coop på MW2 lenge nå, men han får ikke lov til å spille det mer... Snatans aviser!
  • 0
Niks, tror ikke det.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Det er også et sammentreff at jeg og bestevennen min egentlig skulle bli født den samme dagen (25.november 1994) men jeg kom tre uker for tidlig! xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Lol @foreldra som nekter ungene pga litt "voldelige" ting!
  • 0
Hehe, flaks

Du er uheldig, stefaren min og jeg var inne på elkjøp i går, også ser han MW2 og sier"Åja, her er det.. Det tar jeg og kjøper.. skal jo ha det unasett" og jeg bare "Ja, jeg og" Så fikk jeg kjøpe det

Men når vi snakker om syke ting..Jeg sitter her og leser bloggen, plutselig begynner cd-spilleren til broren min å spille av en sang..Helt random, ingen har rørt den på halvtime..Jeg er her helt alene (Eller er det noen ghost's her med meg pliis ikke)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det var et spesielt sammentreff ja

Har sikkert opplevd slike ting, men aldri tenkt noe over det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!