Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • BrUS
  • BrUS
Ser frem til anmeldelsene!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Utrolig stilig og gjennomført forside! Ezio ser badass ut! Ser ut som et saftig blad som vil avlutte dette året med oppsumeringer av de beste spillene osv, i tillegg til nye, steikhete anmeldelser. Gleder meg
  • 0
Utrolig rå forside! Gleder meg bare mer og mer til ACII kommer

Gleder meg til bladet kommer
  • 0
Gleder meg! Håper jeg får tak i det sistemagasinet i år
We have to nuke our imagination!
  • 0
Awsome Forside!

Jeg gleder meg til denne utgaven . Leste i et leserbrev at dere skulle prøve å få det ferdig til 20. November. Det ser ut som om dere klarte det bra.

Nå er abonementet mitt av GR snart over og jeg må til Gamestop oftere. Håper dere ikke får flere fans, for da blir det ikke nok blad til meg. I så fall burde dere trykke mere
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Enig her Ash her. Butikkene burde få flere eksemplarer av dette Superopptikjempefantafemomenalistiske bladet
  • 0
Rakk ikke å få tak i forrige GR Skal ønske meg abn. til jul
En Fuego!
  • 0
Zelda guy: Er liksom ikke det samme.... Bokstavelig talt!
Decyfered!
  • 0
Dritfet forside da !!
Go ahead, make my day
  • 0
Gleder meg jeg og.
Tilfeldig tekst
  • 0
Faunvik: Ja du har helt rett, men du får no lest det da Men det samme? Ikke i det hele tatt
  • 0
Drit kul forside!
Hva het han nye igjen...?
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Yes! Jeg vant

Veldig Hyggelig overraskelse.


Det nye bladet ser også helt konge ut
Leafs Of Four It Some More.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!