Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nu har jeg altså tenkt til å få meg Bad Company. Jeg snakka med pappa igår og han sa at jeg skulle snakke med mamma. Så det gjorde jeg i dag. Hun sa: Hva slags spill er det da? Jeg sa skyte spill. Så sa ho: Da vet du svaret! Så prøvde jeg med at kompissene mine har( DE har det faktisk). Fortsatt ingen ja. Kan dere hjelpe meg? Noen tips? -Larsi
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
Kommer ann på hvor gammel du er..

Er du 13- kan du nok bare glemme det..
14+ Har jeg ett par forslag..

Får du lov til å se James Bond filmene? De nye..For de har 18+ og mange får se de fordi
" De er så urealistiske så de blir ikke støtende"
Hvis du har lov til det sier du " Men mamma, James Bond filmene har jo 18+ og ett spill ser jo ikke ekte ut engang, de er jo bare piksler..Jeg skjønner jo at det ikke er ekte.. Men husk å lage flere argumenter du kan komme med..Mødre er j***ig gode på å motargumentere

Du kan også dra på butikken med faren din, og dra den " Åh, her er det spillet jeg har så lyst på...Alle i klassa sier det er kjempemorsomt.." Uten å nevne at dere skal kjøpe det..Da kan pappa'n din bli litt kompis og gi deg lov til å kjøpe det..

Eller du kan gjøre avtaler med mor di..
Hvis du får 5'er på 2 prøver på rad skal du få det osv.. Jobb ræva av deg i 1 uke.. Og enjoy spillet resten av året..Pluss at du får bedre karakterer
Fem-stjerners medlem
  • 0
mm er 13 så da har jeg vel ikke no sjangs da
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
De fleste spillbutikker selger 16+ til folk under nevnte aldersgrense - bare kjøp selv

Hvis det ikke er sånn hos deg, kan du ikke gjøre annet enn å prøve å vise foreldrene dine gameplay-videoer. Ingen voksne bryr seg om "Ååååh, men vennene mine har det !!!1one!" og "Jammen vær så snill, det er ikke blod eller noe, det er bare 16+ fordi det er vanskeligere enn mange andre spill "

Så du får prøve å kjøpe det selv, eller respektere at et nei er et nei.
En Fuego!
  • 0
Prøv på alle butikkene du vet om som har spill

Lykke Til
  • 0
Bare for å pointe ut en ting!

Hvis du har planer om å spille MP, så er den fucka hardcore... Hadde jo 16+ når jeg var 12!
Decyfered!
  • 0
Spørr en venn om han kan kjøpe det Koster bare 200 eller 150kr på platekompaniet!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Her er noen tips:

1. Si at det var en artikkel på VG.no der de sa at skytespill får ut aggresjon. (Faktisk sant)

2. Si at det bare er anbefalinger...

3. Ta frem det hvor snill gutt du er. Hun kan ikke si noe imot det.

4. Si at det ikke er blod i det.

5. Si at du er moden nok til å skille mellom spill og virkelighet.
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
bare vent på 2`ern da!? om noen måner er den ute og kommet til og være, forhåpentligvis mye bedre!
kjetil
  • 0
@Kjetil.... Hvis han ikke får kjøpe dette får han jo ikke kjøpe 2'ern...
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har aldri opplevd å ikke få kjøpt et spill pga. aldersgrenser osv. så har nok ingen tips, men du kan jo alltids bare kjøpe det selv da.
  • 0
her er et tips: øhh.....
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Gamer123:
"Jammen vær så snill, det er ikke blod eller noe, det er bare 16+ fordi det er vanskeligere enn mange andre spill"

Denne fungerer faktisk på moren min

Men hvis du skal skaffe det, så kjøp det selv. Ved mindre foreldrene dine er sånn at de passer på hva du spiller. Men BF: BC er ikke så ubervoldelig som mange andre skytespill, det er faktisk mer et humoristisk skytespill.

Du kan også prøve litt forskjellige teknikker som å bli litt kompis med faren din hvis han er med deg i en spillbutikk eller gjøre det vra på skolen. Jeg fikk faktisk Oblivion av moren min fordi jeg hadde vært flink på skolen.
Husk også å forklare foreldrene dine at aldersgrenser på spill er bare veiledende aldersgrenser.

Lykke til!

Lagt til:

Ser du også spiller Halo 3. BF:BC er ikke noe som helst værre enn Halo 3, og Halo 3 har også en 16+ aldersgrense.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Flere som har sagt det her, men jeg gjentar.. Siden spillet har en 16+ aldersgrense, selger de fleste butikkene det til deg uten en gang å spørre. Vis den i kassen er skikkelig kjipe, gå til en annen butikk!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
AcH Clawed: "Denne fungerer faktisk på moren min "

Seriøst? xD
En Fuego!
  • 0
Takk for alle tips!!
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
Gamer123: Seriøst? xD

Om den ikke fungerer 100% så er den med i avgjørelsen hennes. Men nå trenger jeg ikke å spørre moren min før jeg kjøper et spill lengre. Jeg kjøper det jeg vil. Hun stoler på meg og vet at jeg ser forskjellen mellom spill og virkelighet, og hvis noe blir for ille, så kjøper jeg det ikke. Har til dags dato aldri spilt noe som er mer skummelt enn Fallout 3...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
@Fattigman: neinei, men når han først skal prøve og skaffe seg Bad Company, hvorfor ikke prøve seg på 2`ern? samme aldersgrense også...
kjetil
  • 0
Tips: Bli Eldre- Det tar tid, men det er ganske enkelt
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
hmm det tar nok litt for lang tid er jeg redd!
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
tull og tøys larsimartini du har god tid til å vokse
Per aspera ad astra
  • 0
Ønsk deg det til jul av dine besteforeldre.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
onkelen min er glad i skyting! lol
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
Fattigmann: De nyeste James Bond filmene har ikke 18+, de har 15+
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Og da ender det med at han ikke får se de heller om det var 18.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!