Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

jo nå skal du høre(lese) dette som skjedde i stad,
vel i dag hadde vi jule messe på avdelinga forde som har dysleksi/ADHD osv, og der går jeg vis du lure på det ,også har jeg har dysleksi. så nok om meg jo tilbake til poenge jo vi hvar på jule messa og sånt og det var veldig moro men det som fikk meg og kameraten min til og GAPE dritHØYT var at en elev fra lissom klassen min skulle ta fram en røyk og familien HALO FAREN OG MORRA SÅ AT HAN TOKK FRAM EN RØYK OG GADD IKKE OG REAGER DEM TOKK FRAM RØYK DEM OG PLUSS RESTEN AV FAMILIEN DET VAR SJUKT. sleng gjerden en komentar hva du synes om det jeg reagerte mektigt på det alså jeg følte at jeg ble kanske iritert og ganske forskrekka.
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Wow, sjukt. For en familie! Noen familie har litt "problemer"
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Samme om han ødelegger lungene mens de ser på eller mens de ser en annen vei vel?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg vet jeg og kameraten min hvi stira veeeldig merkelig på han. dessvere er det noen som har det sånn
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
What????
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Sykt og sykt. Kan kalle det veldig uvanlig, men sykt det er å gå for langt...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Wall of text crits you for 9000 damage.

Clerkie dies.
  • 0
Enig med Spreeky og Clerkie. Høh?
O.O
  • 0
Dysleksi er dritt ass.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Tror foreldrene gir blanke faen. Det er vel en grunn til at han begynte så ung i første omgang.
En Fuego!
  • 0
  • Ovle
  • Ovle
Syns synd på gutten, som ikke har voksenpersoner som kan ta ansvar i livet sitt.
  • 0
Du må nok jobbe litt med ordeling, avsnitt og punktum...

Slike familier er dømt til å gå til ett visst sted jeg ikke skal nevne med ord, men begynner på "h" og slutter på "elvete"
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Kolbukake: Tror ikke du hadde klart deg veldig mye bedre hvis du hadde dysleksi...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
P-Dude: Jeg kunne vel egentlig holdt munnen godt lukket, ettersom jeg ikke vet noe om hvordan det er å ha dysleksi, men det var bare for å hjelpe
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!