Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Akkurat nå trenger jeg noe å spille på pc. Har prøvd Travian (venter på restartingen på speed) og Ikariam.

Har også prøvd andre strategi spill men de er bare død/tørre som seafight.

Grunnen til at jeg spørr er at jeg har lyst å spille noe i juleferie. Da får jeg spilt noe... Jeg kan godt spille mw2, uncharted 2 og andre lekre spill men det blir litt kjedelig i lengden.

Jeg ønsker bare strategi spill som Travian og/eller Ikariam.Da mener jeg om ting som ikke trengs å laste ned. Bare enkelt og grei nett spill. HELST ONLINE SPILL!



Så hvis det er noen strategi spill som Travian og muligens Ikariam, skriv det ned her slik at jeg kan få prøvd spillet!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Nettspill eller flashspill er iallfall kjedelig i lengde, hvertfall om det er et browser spill. Blir tamt å sitte å se på nedtellingen til en ny bygning.
09:59:59...
09:59:58...
09:59:57...
  • 0
Ville gått for MW2 og Uncharted 2 Online delen til MW2 blir aldri tam
Shitting dick nipples
  • 0
hmmm kommer ikke på noen for øyeblikket men jeg kommer tilbake til det hehe
Per aspera ad astra
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
kjøp deg Dawn of War 2, eller company of heros. så har du spill som varereb evighet samt de er meget bra i tillegg
Tungur Knivur
  • 0
Hvorfor gidde å spille gratis online spill når du har en konsoll å spille på?
Før var jeg en sånn som bare spilte online flash spill og lignende.

Etter at jeg fikk Xbox 360 har jeg kanskje spilt det i 2 timer tilsammen på to år!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ach Clawed: Noen ganger er det kjedelig å spille på konsoll og savner vel ''gamle dager'' på pc.

ISAF: Trenger browser spill, ikke på konsoll!
  • 0
Tribal wars!

Og forresten, hva heter du paa ikariam og travian, jeg har ogsaa de!
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Nordic mafia. Var helt hekta på det da jeg var yngre
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Har du prøvd tribal wars?

Lagt til 2009-12-09 15:58:
Oi! Jonsen sa jo det
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
69 Big BOss 69: Nei nei nei!! Har spilt det noen ganger og blir hele tiden drept akkurat når jeg når nesten hitman. Sykt irriterende og ikke minst jeg tåler ikke å spille det lenger.

Jonsen98 og super smash: Skal prøve det nå. Hvis den er bra nok så skal jeg registrere meg der

Jonsen98: jeg heter Napoleon på norske server alpha (nr 1) xD
  • 0
www.nukezone.nu
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
http://www.urban-rivals.com/

Litt sent innlegg, men selve spillet er litt kult når du har holdt på en stund x)
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
www.tribalwars.com
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!