Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For meg altså. Helt siden release har jeg spilt dette spillet så og si konstant. Når jeg har vært på jobb har jeg bare snakket godt om det til alle kunder, og når noen leverer det inn forteller jeg dem hvor skuffa jeg er over dem. Ingen kan jo levere inn dette spillet så fort. Jeg håper virkelig det er flere der ute som er så oppslukt som jeg er.

Jeg er faktisk ikke en onlinespiller. Jeg absolutt ELSKER oppdragene og bruker mye tid på dem og spec ops. Da jeg spilte online med cod 4 ble jeg bare lei og sint over alle de über-nørdsa som konstant campet og snipet alle som gikk forbi. FEIGINGER. Derfor gidder jeg ikke spille online.

Gleden var stor da jeg, klokka halv åtte om morgenen (jeg hadde ikke lagt meg enda), endelig runna det på veteran. Jeg hylte og klappet meg selv på skulderen. Øynene mine var blodsprengte og jeg var like bleik som en ... konvolutt. Men det var verdt det.

Så jeg har kommet fram til at Modern Warfare 2 er temmelig usunt og ikke minst helsefarlig for meg. Jeg glemmer å sove, glemmer å spise og får jo tidenes hodepine når jeg legger fra meg kontrollen. Men igjen det er verdt det.

Fordi Modern Warfare 2 er et av verdens beste spill.
Real friends stab you in the front
  • 0
Var jeg den eneste som ikke følte MW2 nådde opp til forventningene? Jeg synes fortsatt 4'ern best.
En Fuego!
  • 0
Samme her MW2 er best
Shitting dick nipples
  • 0
liker spillet, men er langt ifra oppslukt av det! for meg er det betan til Bad Company 2 som har tatt meg med storm! bare Betaen til Bad Company 2 er nesten like unnerholdende som MW2 i sin helhet. og det mener jeg!
kjetil
  • 0
Det er ikke verdes beste spill etter min mening. Mener at COD serien er ganske oppskrytt, har prøvde det en del ganger hos venner, og hadde ikke vert på min top 5 liste over spill for å si det sånn
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jajah, det kan jeg skjønne, men du må ikke tolerere det @_@

Jeg har funnet på å se på anime dagen lang før. Jeg ble helt ør, og japanske, uforståelige pipestemmer surret i hodet mitt i en lang tid. Det ble skummelt etter hvert, og jeg følte meg som en "otaku".

Anyways, det er deilig å komme inn i sunt kosthold etterpå igjen, gå ut i naturen og bare drite i skjermen.

Fint bilde forresten...
du må høre ordentlig etter
  • 0
For meg blir singleplayeren VELDIG lett kjedelig, utrolig ensformig. Men hyggelig at noen andre har glede av den.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det størtse vesenet jeg har sett er meg selv... Jeg er helt beast til å spille MW2, men det er ikke hele tia jeg en beast til å spille. Men heller å banne som ørene mine skulle ha flagret.

Jeg blir rett og slett gærn. CAMPERS! skyt ! NEI !!! død din syke campe jævel! osv...

Skulle tru jeg fikk store føtter med klør og hender så store som trær. For vegen var s nærme da kontrollen fløy..

Campaign var så enkelt på veteran atjeg holdt på å spyyy ! sikt, skyt, spray, cover, løøøøpe! alt du trenger å vite...

Men hardcore er mitt felt..
  • 0
MW2!
...
Meh.

Har fått prøve det litt, det vil si ett par timer. Ikke noe for meg. Men så har jeg vel aldri likt FPS noe særlig heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ett av verdens beste spill, helt klart!
Mitt favorittspill er UNCHARTED 2: AMONG THIEVES!!!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Gamer123: Hvordan? MW2 er det beste spillet som har kommet på lenge. Det er hellig.

"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
stemmer MW 2 eier
Go ahead, make my day
  • 0
Hvordan er det mulig å eie MW2 og ikke spille det online.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
MW2 er dikkert sinnsykt kult men har selv ikke prøvdt det enda hehe
Per aspera ad astra
  • 0
Spill har mistet sin effekt på meg for tiden. Er mye mer ute med folk etter at jeg begynte på videregående og det er ABSOLUTT mer givende å finne på ting med venner og venniner, enn å sitte time etter time foran en skjerm. Ja, det er veldig gøy det også, men i moderate doser.

Modern Warfare 2 ble jeg gledelig overasket over! Det tar ikke mye av tiden min nå om dagen, men ser for meg at jeg til slutt vil ende opp på et utall timer til slutt
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeg er enig med deg, men i stedet for å fokusere på enspillerdelen har jeg valgt å ta knekken på alle de @#%!&@ ##$!@= @$$)(€ (ikke prøv det der hjemme) som ligger ved et bål og spiser pølser og drikker kakao online. Noen må gi dem en på tygga, eh?
  • 0
du er hekta.. på MW2 singel!?

hmm, aldri møtt noen som er hekta på cod og det er ikke onlinen de snakker om..
  • 0
Spec ops eier!!
  • 0
Gamer123@ Helt enig med deg, cod 4 er mye, mye bedre enn mw2.
Jeg hadde ingen forhåpninger på at mw2 skulle bli bra, og da jeg prøvde mw2 ble jeg bare mer skuffet av å se hva call of duty har blitt til.

dette spillet er oppskrytt.
  • 0
Cod Mw 2 suger.(Yeah, I said it!)
Det samme gjelder egentlig cod 4, mer oppskrytt spill skal du lete lenge etter.
Haters gon' hate
  • 0
Enig, synes CoD spillene er ganske så oppskrytt. Liker mye bedre BF Bad Company
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
CoD-spillene er oppskrytt, ja. Men det er konge bra!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Wannskrk: Skal vi gifte oss?
  • 0
Usunt og elendig....men ja øøø bra blogg da. Kjenner meg igjen når det gjelder å spille for lenge.

Siterer Andreas-fox:
Spill har mistet sin effekt på meg for tiden. Er mye mer ute med folk etter at jeg begynte på videregående og det er ABSOLUTT mer givende å finne på ting med venner og venniner, enn å sitte time etter time foran en skjerm. Ja, det er veldig gøy det også, men i moderate doser.


Super cool story bro...
This is great banter, it really is.
  • 0
Enig, men onlinedelen rocker.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!