Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagen starter som en rolig og stille dag i Spillanmelder barnehage. Snøen har lagt seg som et pent lag på barnehagens lekeområde. Julen nærmer seg og barna vet det godt. Veldig godt. Her er en dagbok fra barnehagen "spillanmelder barnehage".

Etter noen minutter med en diskusjon om hvem som skal gå og leter hvor, ender det med at de deler seg opp i flere grupper. "Okay, jeg og suppeelsker går sammen," begynner litestorm som uten tvil ønsker å lede gruppen på lik linje med Suppeelsker.
"Da går Faunvik og FoxHunter sammen, Kev_91 og Periso og så kan vel The Zelda Guy lete i området rundt oss. Det er ikke så stort så det funker nok for deg nærmest kommanderer Litestorm"

Ingen er spesielt lykkelige over inndelingen, men ingen protesterer. "Så hva venter vi på spør?" litestorm. "Move out team!" nærmest roper han veldig, veldig bestemt.
"Bæsj, sprutbæsj" mumler Suppeelsker. Kev_91 holder hånda foran ansiktet i kjent facepalm stil.

Tiltross for stor misnøye med Litestorms bestemte tone begynner de å spre seg rundt og beveger seg i forskjellige retninger rundt på barnehagens lekeområde. Etter få minutter er de andre gruppene utenfor syne for The Zelda Guy som enslig står ved siden av vognen og fryser. Hva i all verden skal jeg finne på nå? Mumler han lavt mens han forsiktig drar kragen av lusekoften litt høyere opp.Det varmer.

"Takk gud for polarn o pyret" fortsetter han i en lav og forsiktig stemme. Han setter seg ned på den blåe bøtta som står inntil veggen ved vognene. Han tar den opp og snur den på hodet. Han setter seg ned på den og slapper av. Lufter tankene. En knirkelyd høres bak han. Han snur seg og ser seg omkring. Han ser ingenting annet enn huskene, sklien, lekehusene og det avgjørende området hvor det er strengt forbudt å gå. Sakte snur han seg tilbake og prøver å tenke bort det han nettopp hørte. Det går noen minutter uten at han hører noen flere lyder. Med en gang han endelig kommer til ro hører han lyden igjen. Lyden av fottrinn som knirker i den harde og porøse snøen. Han snur seg igjen, men verken nå ser han noen. Redd som pokker, reiser han seg opp og beveger seg i retning veien hvor Suppeelsker og Litestorm gikk. "Hva pokker" sier han mens han med et skremt ansiktsutrykk følger stien mot veien hvor Suppeelsker og Litestorm gikk.

Han runder det ene lekehuset når han hører lav banking fra baksiden av huset han er i ferd med å passere. Skremt til døden står han helt stille og stirrer mot den mørke inngangen. Sakte trer han høyrebeinet sitt og begynner å gå fremover mot inngangen. Han kan ikke se noen som helst inne i huset, men idet han nærmer seg inngangen vender solen seg og lyser opp rommet med et. Det lille rommet lyses opp av glansen fra det lyse håret.

Hva skjer videre og hvem er denne personen som er i huset? Følg med på Paisley's Julekalender hver dag!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Oioioioioioioi... Nå lurer jeg på hva som skjer, ja.

Super del...og skal selvfølgelig følge med videre..

..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
spennende som alltid
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
sinnsykt spennende luerer på hva som skjer.
Per aspera ad astra
  • 0
Who is da person in tha house?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Og der inne, sitter EKSORSISTEEN!! BWWAAACK!!



håper ikke rollen min antyder indirekte hva dy synes om meg på gamereactor..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!