Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Jeez
  • Jeez
Så jeg har så smått begynt å spille HoN. Det er virkelig gøy, men tar litt tid å lære alt. Til nå har jeg bare spilt med randoms, noen mer seriøse enn andre. Om det er noen av dere som spiller det så legg meg til på HoN: marie_jeez.

Til bursdagen min fikk jeg left 4 dead 2 (av mine venner som kjenner meg altfor godt) + et gamecard! Nå skal jeg transfere magen min til Karazhan igjen og forhåpentligvis begynne å raide litt igjen.

Arh, snart jul og på torsdag stikker jeg og en venninne til London for å gå på Miley Cyrus konsert! Gleder meg mazze :> Blir fint å se hvordan London er pynta til jul også!

Uansett så ha det fint i jula og forresten, add meg på steam hvis du er up for l4d2: marielol
  • 0
HoN er moro! Jeg spiller LoL (League of Legends) som også er en DOTA "klone", også ganske moro.

L4D2 har jeg ikke klart å spille gjennom enda, spilt for det meste PVP.

" Kill all sons o' bitches. These are my 'ficial instructions!"

Jeg blir med på L4D2.
  • 0
Var det med Miley Cirus tull?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Så jeg det jeg så? At du gledet deg til Miley Cirus konsert !?
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Ikke at jeg liker Miley Cyrus jeg heller, men la nå jenta få like hva hun vil
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hva er HoN?
Men uansett, legger deg til på Steam seinere om det er greit? Jeg har Left 4 Dead 2

Har et ganske merkelig navn, men hele klanen min har valgt å ha navn fra forskjellige tegne- og branefilmer osv. så jeg heter "(KG)Langemann"
  • 0
Big fucking lols @ you sirupkaramell
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
@Rabaldo: That's not Miley! That's Hannah Montana! On a serious note though, er det virkelig deg på bildet?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Hvis hun liker Miley Cyrus så ikke plag henne for det, må ærlig og personlig talt si at jeg hater henne. Er ikke akkurat et pop mennesker (AC/DC FTW!)

Uansett, ha en god jul og håper du får det gøy på konserten
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
HitmansBullet: Ja, noen år tilbake..
I'm timeless..
  • 0
Når var det du hadde bursdag da?

Men jeg legger deg til på Steam jeg, så vi kan spille litt L4D2
  • 0
  • Jeez
  • Jeez
Jeg hadde bursdag 3. desember ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!