Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er det altså julaften. Jeg er sikker på at mange små (og kanskje noen store) barn har gledet seg i hele desember til denne dagen. For det er noe spesielt med julen. Man er med med familien, spiser god mat og man får og gir bort gaver.

Jeg skal benke meg foran TV'n i dag med disneyfilmer også skal jeg være med familien. Også skal vi ha ribbe, medisterkaker og julepølse som julemiddag. Det gleder jeg med til.

Også gleder jeg meg til å åpne gavene, og selvfølgelig gleder jeg meg til en romjul fylt av gaming.

Tilslutt må jeg få lov til å ønske alle her på Gamereactor en gledelig spilljul og et godt nytt spillår.

(NB! Husk å spille så mye dere kan i romjulen da.)
Tilfeldig tekst
  • 0
god jul til deg også

vel dagen min blir ganske lik din bortse ra at vi skal ha pinnekjøtt isteden for ribbe
Per aspera ad astra
  • 0
"(NB! Husk å spille så mye dere kan i romjulen da.)"

Der er jeg godt igang GTA chinatown wars sammen med julestrømpa og nå skal jeg spille litt battlefield, så blir det kansje litt Saints Row 2 utover dagen også tenker jeg vi avslutter dagen med nytt spill(Hvis jeg får) Så fortsetter vi sånn resten av året

God Jul til deg også, og alle andre her på GR
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kos deg godt i julen og en God Jul til deg og dine. Håper dere får en fin og innholdsrik tid sammen

Gaming is the life
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg skal prøve å kose meg.. Fikk omgangssyken på tirsdags kveld, og ropte på elgen hele den natten. I går gikk det bedre, men jeg er ikke helt på topp nå heller... Søsteren min og mannen hennes fikk det også.

I går smittet vi også faren min, så han har ikke klart å stå opp enda..

Ikke den beste julen, men men

GOD JUL TIL ALLE!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Man bør ikke spille på Julaften da fornermer man Julenissen!! Og gavene blir ikke de samme

Neida, tuller, god jul folkens
  • 0
Menyen deres og våres var pussig lik
Ja ja god jul til alle sammen her på GR
  • 0
GOD JUL!
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
God jul! Jeg vet at jeg ikke får noen spill til jul, men det er egentlig helt greit; har jo mw2.
  • 0
Nå fristet det med mat!

Jeg skal spille når jeg får tid, skal jobbe endel i romjula, men når det ikke er jobb er det gaming time.

God jul
  • 0
gOD JUL!

Og ønsker alle en god jul og MW2 til alle!!
  • 0
Merry christmas everybody!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!