Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en stolt eier av PS3 og jeg nyter hvert sekund av de mange titlene som er og få på maskinen min. Med geniale spill som Killzone 2 valkyria chronicles og det fantastiske geniale som nesten vil si definerer et kjøp av denne maskinen, Uncharted 2.

Er spesielt glad for at nettverket som man bruker ikke koster noe som helst slik som Xbox live gjør.
Siden det ikke koster noe er det veldig lett for og havne online og prøve seg for å se om man har noe skillz mot resten av befolkningen.

Jeg har ikke så altfor mange spill og velge mellom, men spillene jeg har er garantert verdt og ha i spillsamlingen.

Spillet jeg vannlig hvis prøver meg online på er Uncharted 2 med den fantastiske gears of war spillemetoden og den imponerende klatre mekanikken.
Det et spill jeg har tilbrukt mange underholdende timer med.
Jeg har ingen problemer med og konversere med folk online og tar ofte en prat med de jeg spiller med.
Vel det var iallefall det som var planen, for alle figurene blir tydeligvis styrt av computere ,det er aldri noen som sier noe. Det ingen som skriker og hoyer, ingen som blir forbanna fordi de dør for mye eller at jeg står over de og taunter og ingen som klager på campingen min.
Nå kan det være en god ting og da, det blir enklere og konsentrere på spillet i stedet for å bli forstyrret av en litt for ivrig og en med store mentale problemer spiller.

Killzone 2 som er et utrolig imponerende grafisk spill, der det er viktig med lagarbeid er det også helt stille, ikke så mye som et pip kommer ut fra kampene jeg spiller.
Blir jeg skutt av noen og holder på å dø kan jeg bare be på at en medic tilfeldigvis hører eller ser meg der jeg ligger og slåss for livet.
Men kanskje jeg ikke har spilt lenge nok, kanskje fins det faktisk brukere med mic der ute som har lyst og slå en prat en plass, jeg må bare spille mer.

Tekken 6 et ok slåssespill som jeg kjøpte meg fordi jeg hadde penger til overs og fordi jeg kjedet meg.
Men en skuffende grafikk som minner mest om et ps2 spill og en, vel man kan kanskje kalle det en historie...
Det er kun når man spiller med venner at man kan si at dette er et bra slåssespill egentlig.
Tekken 6 har nå nylig lagt til en online tjeneste og som er jo en forbedring fra det gamle spillet, og det utvilsomt gøy og spille mot folk online.
De fleste jeg har møtt har jeg vært heldig og vinner over, men det er også de som har gruset meg noe inn for jevlig, helt sykt hvor flink enkelte er med den jugglingen, nesten litt som og jukse vill jeg kalle det.
Her er det ikke akkurat nødvendig med mic, men det hadde vært litt morsomt og hørt på de jeg spiller mot blir fortvilet og forbanna når jeg banker de :P
Men det samme gjentar seg her, ikke et pip.
Er utrolig sjeldent og møte noen online som faktisk har mic eller bruker micen de har på psn.

At Xbox live er bedre online fins det ingen tvil over.
Hver gang jeg er online på Xbox er det alltid en pratsom og hyggelig amerikaner som snakker i øret mitt, eller en britisk lagkamerat som hjelper meg når jeg trenger han mest.
Virker som nesten alle på psn brukere er nervøse og usosiale personer som ikke har vaner for og snakke med folk.
Eller kanskje alle på psn er seriøse gamere som konsentrerer seg veeeldig, så de har ikke tid til og prate...hmm.
Det er virkelig synd ikke psn har det samme online miljøet som Xbox har.
Har hørt at det er en del som bruker mic på MW2 på psn, men siden jeg ikke har MW2 til ps3 men xbox så har jeg ikke fått oppleve det.

Jeg vil påstå å si at det og finne noen som har mic på psn er like sjeldent som hønsetenner.

Så da lurer jeg på hvor mange som har ps3 er det som har mic her på GR.
Nevn gjerne Xbox hvis dere har det og.
Så skal vi se hvor mange som faktisk har mic til konsollene.
Overrask meg nå ps3 brukere:)
...
  • 0
Selv om jeg har mic, så er den faktisk sjeldent brukt. Bruker den bare når jeg spiller med venner. X - box by the way.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Jeg har mic til PS3, bruker den bare når jeg skal spille med venner.
  • 0
Har Ps 3, men ikke mic. Men det er mest fordi jeg ikke spiller så mye på den og da føler at jeg ikke har bruk for en.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
På Rock Band 2 er micspamming... erm... micsnakking et vanlig fenomen på PS3, så helt utdød er ikke de som bruker mic.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Har en mic som egentlig er et headsett til en mobil som faktisk fungerer. Dessverre har ingen av vennene mine det så den blir ikke brukt når jeg spiller på PSN.

Har også x-box og der er mic nesten et must.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hehe stilig lykkedragen
Er det en sånn blå tann headsett?

Ingen av vennene dine har mic på ps3 altså hmm...

Kan ikke akkurat se noen grunn til og snakke på Rock band, eller musikk spill generelt dead gamer Det er bedre og høre musikken enn og høre på noen som skravler i bakgrunnen;)
...
  • 0
Spiller stadig med mic på PS3en jeg. Men bare med venner. Og du er inne på det i bloggen din, men på MW2 så har sykt mange mic. Og spør du meg så er det mer plagsomt enn gøy, når de fleste bare skriker ut masse piss.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
P-dude: det er derfor du har mute knappen
...
  • 0
Jeg har mic og headset til ps3. PSN id'en min er det samme som brukernavnet mitt og jeg spiller Uncharted 2. Men jeg har ikke funnet hønsetenner.
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
God blogg, gamerZen! Selv har jeg både 360 og PS3.. Men bruker så og si bare Xboxen :p PS3'en står hos pappa, så bruker den bare når jeg kjeder meg, når jeg er der :p Når jeg er på Xbox Live, bruker jeg mic når jeg spiller med venner(så og si hele tiden), men på PSN bruker jeg ikke mic (har ikke mic) :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Fikk meg mic til PS3 idag!
  • 0
Har PS3 og nyter det vel så mye som deg (hvis man ser bort ifra at jeg har den til rep. for tiden).
Ønsket meg en sånn Sony mic., men så fikk jeg ikke det. Har en annen mic, som jeg kanskje skal prøve å få til å funke på maskinen. Men klarer meg egentlig fint uten mic. og hvis jeg skal bruke det er det bare hvis jeg spiller med venner, i sammarbeid eller i private matcher.

Jeg synes nå jeg hører nok folk som prater med hverandre, også på PS3. Og for oss uten mic er det egentlig mest irriterende... Noen missbruker helt klart de mic'ene!
Nå har jeg et par fler online-spill enn de du nevnte, så det kan være derfor du ikke har hørt noe særlig. Men hvis du vil høre, snakke med andre så vil jeg anbefale Call of duty: MW2 (evt. COD4). Der er det fult av snakkeglade folk...
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Jeg hadde men har mistet den...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
gamerZen: De snakker ikke i spillet, men i lobbien når man velger sanger, etc. Ok, noen drittunger gjør det i sangen, men det har jeg bare opplevd 1 gang
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Dead gamer vet du egentlig hva gamerzen og p-dude snakket om? Jeg har ihvertfall ikke fått med meg at man kan bytte sanger?
Men, hvis du snakker om MW2 så jo de snakker i spillet
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
har xbox 360 og fikk da med en mic men har ikke brukt den siden jeg ikke har live (enda)
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg har 360 og jeg har en mic som blir aktivt brukt!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg har mic menbruker denbare sammenmed venner. Xbox Live er bedre enn PSN men det er ikke fordi fler folk har mic, det har jo uansett Playstation og Xbox ingen kontroll over (nesten)
  • 0
Jepp...tror alle blåtann-micer kan brukes nemlig..så er det noen som har en slik liggende i ei skuff bruk den til PS3en...kjempelett og billig
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Who needs a Gay Station when u can have sex on the sexbox? Nevermind..
Har to micer til xboxen og de blir brukt hele tiden så og si.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Hm så det var altså 4 stykker som hadde mic altså av ps3 brukere, var faktisk mer en forventet, så jeg er overrasket

Kan nevne at jeg merker at det er del nå som bruker mic på Uncharted 2, tipper de fleste fikk det til jul
...
  • 0
Jeg har mikrofon, men bruker den aldri. En ting er at mikrofonen jeg har er utrolig ubehagelig å ha på, men nesten like ille er at andre har mikrofoner som skurrer og bråker i elendig kvalitet. Bruker mye oftere mikrofon på Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer gamerZen:
mute knappen


På Uncharted 2, der har de en "Mute all!" funskjon... Men så nært som få personer bruker mic(sist jeg sjekket!!!)... MW2, har derimot ingen "MUTE ALL!!!" funksjon, bare for enkelt personer... Plagsomt...

Har mic! Sjelden jeg bruker den, siden den hovedsakelig er lydenheten på PC'n vår...

Veldig moro å spille med folk med mic dog... Husker jeg spilte BFBC2 beta med noen karer fra Noreg...

"Du må ikkje drikke når vi skal spele Faunvik!"
"Det var det e skulle prøve..."

"Good job Faunvik! Good job!"

"Ja, eg skulle bruke mobilen, men det var ikkje dekning!"
Decyfered!
  • 0
The Heretic ja mic er utentvil best på 360

Faunvik; haha
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!