Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et av de sikreste tegnene på at våren har startet sitt inntog i det for tiden uhyggelig kalde Norge, er når blomstene begynner å springe frem mellom isflakene. Vel, årets første blåveis har kommet, og i den anledning ønsker jeg på vegne av kalde nordmenn over alt våren velkommen!

Isbelagte trapper er en av de mindre hyggelige konsekvensene av den pågående sprengkulden, noe jeg for et par dager siden fikk smertelig erfare på kroppen. Med tanke på at det skal mer enn noen og tyve kuldegrader til for å skille meg fra min nå ganske så store samling med Adidas-sneakers, er glatt underlag ikke akkurat det mest optimale terrenget for jålebukker som meg selv. Det gikk som det måtte, og nå er jeg velsignet med et merke for, om ikke livet, i hvert fall et par uker.

Dette er også selvfølgelig helgen da jeg skal i hele to bursdagsselskaper, noe som betyr at jeg gang på gang på gang blir tvunget til å forklare hvorfor jeg ser ut som Sylvester Stallone i slutten av den første Rocky-filmen. Jeg har derfor bestemt meg for å komme opp med et enormt utvalg av røverhistorier jeg kan dele ut til forskjellige folk, men jeg trenger flere. Og jeg trenger hjelp fra Gamereactors trofaste lesere!

Kom opp med en god bakgrunnshistorie jeg kan bruke i helgen!

Foreløpig har jeg følgende:

- Jeg skal være med i en foreløpig uannonsert storfilm, og dette er spesialsminke som er så komplisert å legge opp at jeg ikke får lov til å ta den av mellom takene.

- Jeg hoppet i fallskjerm og traff en due på vei ned i fritt fall.

- Jeg havnet på samme trikk som Assassin's Creed 2-fanklubben. Det gikk som det måtte gå.

- Hell's Angels er ikke et ungdomskor i samme gate som TenSing. De synger ikke kristne sanger på kommando.

- Jeg skulle anmelde Tony Hawk: Ride. Det gikk som det måtte gå.

- Håndleddslenkene til Wii-kontrollerne er der for en grunn.


Ok, deres tur. Kom opp med noen bedre grunner, så lover jeg å bruke dem i helgen!
  • 0
Det øyet ser ikke bra ut.

Du kan jo påstå at det var du som gav Sylvester Stallone brudd i nakken under innspillingen boksefilmen han spiller inn for tiden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
hva med: "Du skulle sett trynet på han andre.."



Strategist: Stallone filmen er ferdiginspillt for lenge siden, så den saken norske medier skrev om for 2 dager siden, er egentlig gammel....
  • 0
Hva med; jeg reddet en uskyldig jomfru fra å bli voldtatt av 5 polakker. Jeg kom forholdsvis godt ut av det, sammenlignet med dem.

Har selv vært farlig nær å gå på ryggen på glattisen. Det er farlig å bevege seg ute om dagen, for er det ikke kulden som blåsprenger lårene dine er det isen som slenger deg ned på baken.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
huff da - det der så ikke godt ut nei... men du kan da f.eks. si at du måtte hjelpe våren litt med årets første blåveis...

God bedring til deg og øyet Magnus
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
- Jeg og kongen var på skitur, så falt vi ned en klippe. Kongen hadde en fallskjerm, men ikke jeg, uheldigvis. Jeg kom godt ut av det, i det minste.

Og god bedring. Du bør prøve å bruke fjellklatresko (<-- det er et ord?), de skal visst gjøre at du ikke faller på isen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
hmmm kan vel ikke si noe annet en det Bernt sa og god bedring
Per aspera ad astra
  • 0
Au, det øyet så ikke helt godt ut, håper du får good bedring.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bare lat som om den ikke er der, og at du på ingen måte er brydd av skadene. Om noen påpeker at du har en blåveis, kan du bare respondere "Hva? Har jeg? Det har jeg sannelig ikke lagt merke til. Jeg er så barsk."

Da blir du den barskeste sørlendingen i selskapet.
Richard Imenes
  • 0
"Jeg fikk noe i øye"
  • 0
Husker at jeg fikk et værre blåøye en gang for leeenge siden
  • 0
Mange bra forslag her. Tar notater så blekket spruter.
  • 0
Ser litt ut som mascara. Men tviler på det er en unskyldning du faktisk VIL bruke...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Så ikke bra ut. Men, jaja, noe må ofres for at våren skal få sitt... "utspring".

En liten røverhistorie vil nok være smart unner disse bursdagsselskapene ja.. Og det ser ut til at du har et par dugelige her.
Skal jeg bidra med noe, så kan det vel være:

Det er sånn det er å jobbe i GR. Tøffe tak, hele tiden.
Eller:
Går på et sånt malerkurs, og ble bedt om å finne en fin blåfarge til neste time...
Noe sånt. Funker alltid!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Huff huff, minner om alle skadene jeg har klart pådra meg gjennom årene. Tro meg, det er ikke få og idiotisk er bare fornavnet!
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
har desverre ingen gode tips, men ønsker deg god bedring.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det der ser ikke akkurat ut som noe man får etter å ha gått på trynet i trappa.

Tar jeg feil?
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
- Jeg hoppet i fallskjerm og traff en due på vei ned i fritt fall.

- Jeg skulle anmelde Tony Hawk: Ride. Det gikk som det måtte gå.

I lol'd

Ser ganske vondt!

En tips:

Hadde en liten uhell i doen...
Så lager du denne uttrykket ->

Jeg sa at Vålerenga suger i en Vålerenga klubb, resultatet av store, sterke og skummle fyrer: en blåveis.

Kona (eller Jon Cato ) mi likte ikke gaven min
Hvis du er i forhold med noen!

Kommer ikke mere i farten nå og god bedring med øyet ditt da Magnus
  • 0
"Åååh, den der? Den fikk jeg i en slosskamp med Steven Seagal, Chuck Norris og Carl Thomas. Jeg tok livet av hele gjengen, men de fikk inn ett slag. Neida, den gjør ikke vondt. Har ikke kjent smerte siden jeg fikk hår på kuken."
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Ai, den så ikke god ut. Nå er jo helgen over, så det er vel litt sent med forslag. Men hvilke historier brukte du, og hvordan var reaksjonene?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!