Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag hadde jeg det veldig morsomt med en venn av meg, mens vi prata ut om masse køddefakta vi fant på i farta. Denne bloggen er for dere som liker litt/utrolig vilter fantasi og har humor'n i behold, men vis du heller vil lese noe du blir klokere av eller noe sånn, så burde du heller bruke tida di på en av de andre bloggene.

Vi starta med å prate om hvorfor Amerika heter Amerika (lekser), og da ble det litt snakk om Colombus, og dermed han "derre" norske vikingen som fant Amerika før ham. Han var kul tror jeg, men han oppdaga hvertfall Amerika før Colombus, så jeg synnes at Colombus er litt slem fordi at han tar all æren fra han "derre".

Og så begynte fantasien. Vikingene var nemlig ikke de første som hadde oppdaga Amerika, de var faktisk de første på månen!!! Dette greide de ved hjelp av en Runar, en dumpe, gaffateip, en veldig stor hammer, tørka kumøkk, isboller og to vikingskip. Men vi tar en ting om gangen. Gaffateipen, som de forresten lagde ved hjelp av ekornfett som lim og moste, tørkede bladdlus som var sydd sammen til overflaten, brukte de til å teipe de to vikingskipene sammen mot hverandre., slik at det ble et hulrom inni. Disse ble kant for en "Vikett" (blading av VIKing og rakETT). Derretter satte de skipet på ei dume, og etter det fikk de den sterkeste mannen i byen, som vanligvis het Runar, til å slå på den andre enden av dumpa med en 20 meter lang hammer som på enden veide over 100 kg. Dette ga viketten en slik kraft at den fløy til værs, ut i verdensrommet.

For at vikingene skulle kunne overleve utti rommet, måtte de ma på seg mamuttskinn og romhjelmer som var laget ut av uthulede isballer. I tillegg trengte de Runar for å kunne returnere til jorda, så han var derfor festet med en stropp til viketten, og ble dermed dratt med de andre ut i rommet.
For ikke å bli "lost in space" måtte vikingene ro til månen. Landingen gikk alltid hardt for seg, og det var slik kraterne ble til på månen. Den ble heldigvis dempet av kumøkk, som var blitt smurt på viketten før takeoff. Og det var slik vikingene kom seg til månen. MEN! Hvis vikingene var ute i uløkka, så døde Runar under takeoffen, og dermed ble de strandet på månen, hvor de levde sine siste timer.

Runar'ne var alltid de sterkeste i bygda, og det var ofte slik at runar-genet gikk i arv fra Runar til Runar, men av og til var det noe som gikk galt, og de måtte derfor finne en ny Runar. Etternavnet til en ekte Runar var alltid Runarson.
  • 0
  • Enro
  • Enro
Pøh! Alle vet at Thor Heyerdal var først på månen.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Hva om Thor Heyerdal har vikingblod?
  • 0
Hva om vikingene har thor heyerdal blod?
:D <3<3<3
  • 0
Hva om Thor har Viking Heyerdal blod?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
øh... nig med enro
Per aspera ad astra
  • 0
Syk blogg.. hva kan man si?

Man kan vel sitere fra første setning: "Idag hadde jeg det veldig morsomt med en venn av meg,"
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Hva om Heyerdal har Viking Thor blod?

Men jaja. Merkelig blogg
  • 0
xD Dritmorsom blogg fikk nesten latterkrampe på slutten der xP
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
høh? ikke chuck norris? :o
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
litestorm da XD
  • 0
Thor Heyerdal var jo norsk så selvfølgelig hadde han vikingblod...
  • 0
Hmmm...

Tror nok moren til Chuck Norris egentlig var norsk, som da har vikingblod. Det forklarer alle superkreftene...
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
jeg trodde obama var først på månen jeg...
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Haha, genialt. xD Hvordan klarte de å ro uti verdensrommet? x)
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
vikinger vettu
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!