Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det ikke mange timene til beta-testen av Battlefield: Bad Company 2 sparkes i gang til PC og jeg skal ærlig innrømme å si at jeg er veldig spent. Hvordan vil spillet være, hva er forskjellen på PC-versjonen i forhold til PS3-versjonen?

Disse siste timene har vært harde og tiden snegler seg avgårde til klokken 18:00 når betaen åpner.

Jeg er veldig spent på om det kommer til å bli serverkræsj på grunn av pågangen av ivrige Battlefield-spillere.

Det er mange spørsmåltegn som nå svirrer rundt i mitt lille hode og jeg håper på at jeg i løpet av kvelden får svar på disse.

Er du en av de som deltar på betatester av forskjellige spill og venter du på betatesten av Battlefield: Bad Company 2? Hva var den siste betatesten du deltok på?

Hvis du ønsker å se et syv minutter lang trailer på sinlgeplayeren, så kan du det her; http://www.youtube.com/watch?v=5SKH1eHep7c
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg var i ps3 betaen en liten stund, håpte jeg kunne få tak i en beta key til pc også.. men fikk ikke tak i. Vist jeg hadde fått hadde det blitt enklere å bestemme om jeg skulle kjøpe det til pc eller ps3. Glede meg te 4 februar !
  • 0
Xbox 360 demoen er ute
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Fikk ikke Beta-key Jeg som kansje skal kjøpe det og allting
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har ikke fått noen beta key til PC Men så var jeg med i PS3 betaen og har lastet ned demoen til X360
  • 0
Fikk ingen beta-key jeg heller

Får vel vente på pc-demoen da, hvis den kommer ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ingen beta key til PC for meg, men demoen skal lastes ned till Xbox 360 på sekundet jeg har plugget den opp på søndag!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fikk betanøkkel til PS3 av Gr for en stund siden (takk). Desverre er det ikke i nærheten av så presist og oversiktlig som MW2 eller MW1 for den slags skyld. BF2 slår derimot MW2 på at det er haugevis av kjøretøy, gigantiske baner og ødeleggbare bygninger. Jeg ville elsket å se en blanding av de to spillene.
  • 0
Ønskedrøm...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Multiplayer-demoen kom til Xbox 360 i dag, og jeg er nå fast bestemt på å kjøpe spillet
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
omfg fekk tak i beta key er sykt glad!!
men må nokk vente til i morgen me å downloade det, spørs om eg klare å såva
  • 0
GLED DERE!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Demoen har kommet til Xbox og det innfrir skyhøyt!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ble overrasket av BF BC2 betaen på pc. Men noe jeg mislikte STERKT var bloom effekten jeg ikke fant option for å fjerne. Men forutenom det virket spillet veldig solid, og tror nok det kan klare seg veldig bra når det slippes
  • 0
Akkurat nå?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!