Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Ash Ketchum
Ash Ketchum
Haha, morsomt..

Kanskje ikke så gøy for Jon Cato hvis dette gjentar seg ofte. Men så lenge han svarer bra er det bra (det meste som er bra er bra).

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dark_orc
Dark_orc
DoGRoG: syntes det var tøft og snakke med han jeg, han snakka jo mer enn meg

Ask Ketchum: slapp av, dette var en one time event

Gamer123: brukte jo 1881 på internett da :<

Jon Cato
Jon Cato
Det er fullt lov å ringe til Gamereactor/meg, men det er normal folkeskikk å presentere seg selv når man ringer. I forbindelse med jobben opplever jeg en god del bølleringing, noe mindre hyggelige enn andre, og man blir etterhvert ganske lei.

Men samtalen med Dark orc var forsåvidt ganske hyggelig. Den mørke orken virket adskillig mer oppegående enn majoriteten av bølleringere. Og hadde faktisk noe fornuftig å meddele etter hvert.

Så for å summere opp: det er lov å ringe, men presenter deg. Overlat bølleringingen til de mindre intelligente med seriøse fritidsproblemer.

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
kvidogbleg
kvidogbleg
Hehe, nå stalker han deg ned

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
Faunvik
Faunvik
Hadde vært kostelig å tulleringt Magnus...!

(Vi skulle ikke ha steiga det da JC? Teipa det og lagt det på YouTube? )

Decyfered!
Bernt Erik
Bernt Erik
Får selv noen telefoner av det slaget, men stort sett er det hyggelige folk jeg snakker med i den andre enden

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
Ash Ketchum
Ash Ketchum
Dark Orc: Skjønte det var et engangs tilfelle hos deg. Men husk at flere kan ta ideen. Tenk om Jon Cato får to telefoner dagen fra "fans"?

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!

Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.