Offline Jon Cato Endret den 5 februar 2010 klokken 12:11. Så var det i hus. Den europeiske versjonen. Helgen, og store deler av neste uke, skal tilbringes på planeten Pulse sammen med Lightning. Blir det årets største rollespillopplevelse? Jeg krysser fingrene... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet /Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør Offline labejo den 5 februar 2010 klokken 12:15. Lykke til å spille igjenom det! Jeg kommer til å vente på anmeldelse! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline P-Dude Endret den 5 februar 2010 klokken 12:24. OMG OMG OMG!!!!! Har du tenkt over hvor hedig du er? Og hvor mange som sikkert er sykt misunnelig? Og som kanskje er vilig til å bryte seg inn hos deg får å få tak i det spillet? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Put money in my hand, and I will do the things you want me to Offline fanzypanzy den 5 februar 2010 klokken 12:27. Hvis en skal bruke FFX sine førsteplass på listen over oppskrytte spill som en indiaktor, tror jeg ikke dette går veien for FF13...Men hvem bryr seg om anmeldelser Hæ? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet This is great banter, it really is. Online dark samus nemesis Endret den 5 februar 2010 klokken 12:43. Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai. Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline labejo den 5 februar 2010 klokken 12:15. Lykke til å spille igjenom det! Jeg kommer til å vente på anmeldelse! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline P-Dude Endret den 5 februar 2010 klokken 12:24. OMG OMG OMG!!!!! Har du tenkt over hvor hedig du er? Og hvor mange som sikkert er sykt misunnelig? Og som kanskje er vilig til å bryte seg inn hos deg får å få tak i det spillet? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Put money in my hand, and I will do the things you want me to Offline fanzypanzy den 5 februar 2010 klokken 12:27. Hvis en skal bruke FFX sine førsteplass på listen over oppskrytte spill som en indiaktor, tror jeg ikke dette går veien for FF13...Men hvem bryr seg om anmeldelser Hæ? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet This is great banter, it really is. Online dark samus nemesis Endret den 5 februar 2010 klokken 12:43. Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai. Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline P-Dude Endret den 5 februar 2010 klokken 12:24. OMG OMG OMG!!!!! Har du tenkt over hvor hedig du er? Og hvor mange som sikkert er sykt misunnelig? Og som kanskje er vilig til å bryte seg inn hos deg får å få tak i det spillet? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Put money in my hand, and I will do the things you want me to Offline fanzypanzy den 5 februar 2010 klokken 12:27. Hvis en skal bruke FFX sine førsteplass på listen over oppskrytte spill som en indiaktor, tror jeg ikke dette går veien for FF13...Men hvem bryr seg om anmeldelser Hæ? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet This is great banter, it really is. Online dark samus nemesis Endret den 5 februar 2010 klokken 12:43. Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai. Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline fanzypanzy den 5 februar 2010 klokken 12:27. Hvis en skal bruke FFX sine førsteplass på listen over oppskrytte spill som en indiaktor, tror jeg ikke dette går veien for FF13...Men hvem bryr seg om anmeldelser Hæ? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet This is great banter, it really is. Online dark samus nemesis Endret den 5 februar 2010 klokken 12:43. Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai. Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online dark samus nemesis Endret den 5 februar 2010 klokken 12:43. Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai. Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Aiden den 5 februar 2010 klokken 12:56. Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Master_bandit den 5 februar 2010 klokken 13:13. Vil gjerne høre deres syn på X360 versjonen også. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline sleepy hollow den 5 februar 2010 klokken 13:32. Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online Uvood den 5 februar 2010 klokken 13:34. Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^. Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Marki993 den 5 februar 2010 klokken 14:22. Nice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Shut Up. Kick Ass. Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline sonic og link den 5 februar 2010 klokken 14:43. gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online Espectro den 5 februar 2010 klokken 16:07. Kos deg masse da, Jon Cato. Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline jonaskram den 5 februar 2010 klokken 16:47. My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!! My second thought: Unchanged... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Dr Madnar Petrovich den 6 februar 2010 klokken 15:11. Det bildet måtte jeg le godt av! Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær. Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom. Play&stay up! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet I don't start trouble.. I finish it! Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Jompapa den 7 februar 2010 klokken 16:17. Lucky bastard! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899 Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Joelspeanuts den 11 februar 2010 klokken 12:24. joda, det er fett. Veldig fett! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:00. Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Nintendofrik den 16 februar 2010 klokken 17:03. Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: