Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Jon Cato
Jon Cato
Så var det i hus. Den europeiske versjonen. Helgen, og store deler av neste uke, skal tilbringes på planeten Pulse sammen med Lightning. Blir det årets største rollespillopplevelse? Jeg krysser fingrene...

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
labejo
labejo
Lykke til å spille igjenom det! Jeg kommer til å vente på anmeldelse!

P-Dude
P-Dude
OMG OMG OMG!!!!!
Har du tenkt over hvor hedig du er? Og hvor mange som sikkert er sykt misunnelig? Og som kanskje er vilig til å bryte seg inn hos deg får å få tak i det spillet?

Put money in my hand, and I will do the things you want me to
fanzypanzy
fanzypanzy
Hvis en skal bruke FFX sine førsteplass på listen over oppskrytte spill som en indiaktor, tror jeg ikke dette går veien for FF13...Men hvem bryr seg om anmeldelser Hæ?

This is great banter, it really is.
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Det er vel ikke en viss mulighet for at jeg kunne fått den Blu-rayen vel? Kthxbai.

Wull, skal nok klare å vente en liten måned til, skal tross alt skaffe Heavy Rain, og med Shadow of the Colossus snart levert holder jeg sikkert gløden til den store dagen. Gleder meg enormt!

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Aiden
Aiden
Ahhh, blir nok en deilig helg for deg nå, Jon Cato. Final Fantasy XIII er et av de spillene jeg ser aller mest frem til iår. Heldigvis er det kun 1 mnd igjen til vi får fingrene i spillet selv

sleepy hollow
sleepy hollow
Tja... Er faktisk ikke så begeistret for Final Fantasy-serien. Skal nå i det minste prøve XIII og se om det kan få meg til å forandre mening.

Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
Uvood
Uvood
Lucky you, gleder meg til å se din mening om spillet.

Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
sonic og link
sonic og link
gleder meg til en anmeldese av spillet dukker opp på siden.

"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Espectro
Espectro
Kos deg masse da, Jon Cato.

Skulle ønske jeg kunne sette fingrene mine på en slik godbit, men uansett så klarer jeg jo å vente og anmeldelsen deres gleder jeg meg utrolig til.

what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
jonaskram
jonaskram
My first thought: Forbanna heldige drittsekk! Jeg kommer til å snike meg inn hjemme hos deg og stjele det mens du sover!!!

My second thought: Unchanged...

Hva er det egentlig som definerer deg?
Dr Madnar Petrovich
Dr Madnar Petrovich
Det bildet måtte jeg le godt av!
Du vet at hvem som helst kan ta bilde av en Blu-ray disc å skrive feks Duke Nukem forever eller Final fantasy 7 remake, og det ville gitt enkelte folk pustebesvær.

Men som redaktør så er det best og ikke tulle med slikt. Men tanken er for meg er ganske morsom.

Play&stay up!

I don't start trouble.. I finish it!
Missing Avatar
Jompapa
Lucky bastard!

Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
Joelspeanuts
Joelspeanuts
joda, det er fett. Veldig fett!

If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House
Faunvik
Faunvik
Bare jeg som føler at dette minner skummelt mye om bloggen til ZubiMar?

Decyfered!
Nintendofrik
Nintendofrik
Ta deg god tid og kos deg med spillet Jeg vil en ekstremt god og grundig anmeldelse så ta tiden du trenger

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!

Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.