Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

trur det egentlig er ganske få som vill ha lekser isteden for lengre skoledager. så jeg går for at det ikke skal være lekser i det heletatt. Jeg begynner på skolen 07.30 å da må jeg dra en time før(grunnet dårlige busstider) selv om det er den nærmeste vg skolen og jeg slutter 15.00 nesten hver dag slik at jeg er hjemme nærmere 15.45. Så det blir jo egentlig ikke noe særlig tid til andre ting når vi får lekser som tar flere timer hver dag. Jeg er faktisk litt stolt som har klart å ikke få noe fravær/anmerkninger i hele år
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
trodde vidergående hadde ansvar for egen opplæring? Altså ingen lekser? Kan godt være jeg tar feil, men det er det alle rundt meg sier.
  • 0
STOOOOOP LEKSENE!!!! NÅÅÅÅ!!!
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Ja fjern lekser! er egentlig det eneste jeg hater ved skolen. Det og lite søvn..
  • 0
vidar41: De har ansvar til en viss grad, men lærerne sjekker dem for å se hvor engasjert du er, og hvordan du er i faget. I matten f. eks holder det med prøver, mens i engelsk og lignende så trenger de en større forståelse enn bare et par stiler.
  • 0
på vår skole bare pøser de på med leksene, så vidt noen som gjør dem... De pøser på og sjekker dem ikke... vi har 7 fag og alle har lekser, skal gjøres på 4 dager og vi har alltid prøver og powerpointer som vi må gjøre hjemme. Da velger jeg jo selfølgelig prøver forann lekser... Det norske utdannings direktoratet elle ka de heter kom stadig med nye ting som er sånn sett dumme og merkelige...

Og de gangene de sjekker leksene gir de oss anmarkning vist de ikke er gjort.... vist du absolut skal ha lekser kan de gi litt mindre..
  • 0
Du verden, en sak der jeg er enig med Sosialistisk Vingleparti!

Lekser ødelegger like mye som det bygger opp. Lengre skoledager er bedre.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
i videregående skole er det ikkje masse lekser, bare innleveringer og prøver. Så for min del er det fint sånn det er, skoledagene er alt for lange fra før
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
er skikkelig lei lekser, det gjør meg umotivert g lei, lengre skoledag!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Lengre skoledager og ingen lekser hadde vært perfekt!

Leksene ødelegger fritiden til så mange unger!
  • 0
Lengre skoledag!
En Fuego!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hmm, når jeg tenker på det synes jeg ikke at det er noen dårlig idè. Jeg husker at jeg sluttet å gjøre lekser en stund i 6-7-klasse, og det gikk egentlig helt fint - jeg greide å følge med.

Skole burde bli mer gøy slik at det blir en mer positiv opplevelse for de yngre, synes nå jeg. Lengre skoledager skader ikke så mye hvis det gjør opp for leksetapet.

På en måte blir man jo tvunget til å gjøre lekser, og tvang har så klart sine mentale konsekvenser på mennesker
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Lengre skoledager + mer lekser. Ja takk begge deler.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Strategist er syk. Ikke hør på han.
Men lengre skoledager uten lekser hadde vært nice! Har liksom ikkeno problemer med lekser i det hele tatt, men det ødelegger min dyrebare fritid.
Love is our resistance!
  • 0
lengre skoledag + null lekser hadde ver digg og btw Bernt det bildet har jeg brukt i en av min blogger før. sikker på at du ikke har tittet
Per aspera ad astra
  • 0
''Lengre skoledag, ingen lekser!

Stem SV''

Hadde stemt med en gang!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Enig med SV! Men det gjelder sikkert ikke Vgs hvis det blir vedtatt. Noe som sikkert ikke kommer til å skje..
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Slutt å være barnslige!

jeg vil f*** meg ikke gå lengre på skolen!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
jeg gjør alle leksene i timene uansett så for meg er er det: same shit different place.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hva er vitsen med å dra på skolen når man må gjøre den samme dritten hjemme ? Vi skulle hatt den skoletiden vi har nå, men har ikke hatt noe imot at den var kortere Jeg synes at lekser skal bort!
  • 0
Siterer Strategist:
Lengre skoledager + mer lekser. Ja takk begge deler.


Da må døgnet få flere timer. Dagene slik de er nå strekker seg ikke så mye til lekser, spilling, Gamereactor og trening som jeg gjerne skulle likt de gjorde.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Den norske skolen er for pyser, but I like it.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Satt på skolen og leste på VG i samfunnsfag timen, alle skreik JA!!! i kor da vi så overskriften, vi gikk inn og stemte JA! alle mann, intil vi så at det kun gjald barneskolen, da ble alle litt deppings. Hvorfor kunne ikke forslaget gjeldt ungdomsskolen også ?!

Ville nok heller hat lenger skole enn lekser tenker jeg. Da vil alle ligge likt, når man må gjøre det på fritiden er et noen som henger etter og bruker hele dagen på leksene, og slikt er kjipt, da blir man bare noen av sossiale aper.
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Siden det bare gjelder barneskolen så sier hvertfall jeg klart nei. Hvorfor skal de slippe dritten jeg gikk gjennom?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det beste hadde hvert vist de sluttet å klage om hvor lang skoledagen var, men istedenfor lagde en skole som man faktisk lærte noe av (og på en underholdene måte)! 10. Klassen kunne ikke ha hvert kjedeligere om de så prøvde...

Men no homework e berre lekkert
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!