Offline Jon Cato den 11 februar 2010 klokken 11:26. Her på kontoret er det ett spill som har blitt den store snakkisen. Nei, det er ikke Heavy Rain. Heller ikke Final Fantasy XIII. Slett ikke Bad Company 2. Ei heller Bioshock 2. Spillet vi spiller og snakker om hele tiden er Words with Friends på iPhone og iPod Touch. Konseptet er enkelt. Det er rett og slett Scrabble. Men det er gjennomføringen som er genial. Jeg spiller mot Magnus. Carl Thomas. Og ei venninne. Samtidig. Når det er min tur legger jeg et ord på brettet og avslutter runden min. Magnus får beskjed på telefonen sin at det er hans tur, og når han har tid gjør han sitt trekk, og jeg får beskjed om at det er min tur. På denne måten går spillet hele tiden. Jeg gjør mine trekk på bussen, på do, i lunsjpausen, på sofaen hjemme. I ro og mak og mitt eget tempo. Og nå søker jeg nye utfordringer. Har du Words with Friends på iPhone så start gjerne et spill med meg, brukernavnet mitt er Fleksnes. Og har du iPhone eller iPod Touch uten spillet så anbefaler jeg deg varmt å laste det ned. Genialt spill! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet /Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør Offline Track Death den 11 februar 2010 klokken 11:45. Fett! Skulle øsnke jeg hadde iPod Touch... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvorfor være normal i en spillverden som er gal? Offline Magnus Tellefsen Endret den 11 februar 2010 klokken 12:00. Du måtte ta med skjermen med RHESUS, ja... Brukernavn: Capital-i Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Turbo-Kåre den 11 februar 2010 klokken 13:04. Nå fikk jeg faktisk litt lyst på Iphone.. Visste ikke at det gikk å spille online på den Skal snart bytte telefon så.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Knurr... Offline jonaskram den 11 februar 2010 klokken 13:44. Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Track Death den 11 februar 2010 klokken 11:45. Fett! Skulle øsnke jeg hadde iPod Touch... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvorfor være normal i en spillverden som er gal? Offline Magnus Tellefsen Endret den 11 februar 2010 klokken 12:00. Du måtte ta med skjermen med RHESUS, ja... Brukernavn: Capital-i Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Turbo-Kåre den 11 februar 2010 klokken 13:04. Nå fikk jeg faktisk litt lyst på Iphone.. Visste ikke at det gikk å spille online på den Skal snart bytte telefon så.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Knurr... Offline jonaskram den 11 februar 2010 klokken 13:44. Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Magnus Tellefsen Endret den 11 februar 2010 klokken 12:00. Du måtte ta med skjermen med RHESUS, ja... Brukernavn: Capital-i Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Turbo-Kåre den 11 februar 2010 klokken 13:04. Nå fikk jeg faktisk litt lyst på Iphone.. Visste ikke at det gikk å spille online på den Skal snart bytte telefon så.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Knurr... Offline jonaskram den 11 februar 2010 klokken 13:44. Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Turbo-Kåre den 11 februar 2010 klokken 13:04. Nå fikk jeg faktisk litt lyst på Iphone.. Visste ikke at det gikk å spille online på den Skal snart bytte telefon så.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Knurr... Offline jonaskram den 11 februar 2010 klokken 13:44. Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline jonaskram den 11 februar 2010 klokken 13:44. Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hva er det egentlig som definerer deg? Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Soraki den 11 februar 2010 klokken 14:01. Så det finnes til Touch også? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Just kill him with your awesome Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline fantomena den 11 februar 2010 klokken 14:18. I need an IPHone now! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline nintendodude den 11 februar 2010 klokken 14:24. Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Rett meg om jeg ikke tar feil... Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Torento den 11 februar 2010 klokken 14:42. det var en ganske digg blogg faktisk Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Go ahead, make my day Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline BioBouy den 11 februar 2010 klokken 15:35. prøv Ragdoll Blast Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Faunvik den 11 februar 2010 klokken 16:07. "Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!" Med nordlandsdialekt... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Decyfered! Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online kvidogbleg den 11 februar 2010 klokken 17:22. Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Magnus Tellefsen den 11 februar 2010 klokken 17:43. Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online Ash Ketchum den 11 februar 2010 klokken 21:29. Hadde bare Iphone vært gratis Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience. Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline gamerZen den 12 februar 2010 klokken 00:48. wow høres som et drit fett spill .....skulle ønske jeg hadde iphone Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet ... For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: