Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg elsker å eie folk. I det siste har jeg vært i litt verbal krig med en eller annen tulling på YouTube, og resultatet ble: FULL SEIER PÅ ALLE FRONTER!

Hahahaha!

Det hele begynte med at denne fyren så videoen min, der jeg og en kamerat for en evighet siden knuste min gamle Dell-møkk-kuk-skit-PC. Her er videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=63prRVRv-60

Han kommenterer:

qpstrafe:
If computers dont perform like they are supposed to there are quick and easy ways to fix them. fucking retards go and buy a new one.

Jeg tenker at han ikke skal få si noe slikt uten å få en lite hyggelig tilbake:

Suppeelsker:
Quick and easy ways like spending a thousand dollars on new parts? Fuck no, burn that shit.

Ooooohhh... Temperaturen stiger her!

qpstrafe:
new parts? lol. Do you even know what a computer is?

Suppeelsker:
Do you know that hardware errors can't be fixed without repair or replacement?

Oh, no, I don't know what a computer is! I write with my pencil on a fucking paper right now...

Nå ser vi at han prøver å trekke seg ut med en rest av æren i behold ja!

qpstrafe:
You know that my goal was to make you mad? Thanks.

Suppeelsker:
If your goal was to act like a retard, then I'd say "mission accomplished".

Ohhh. BURN BURN BURN! Hva VIL han si til dette? Kalle meg kjempegorilla? Norsk fjellape? Råtten pitbullforhud?

qpstrafe:
backing off. bye.

Ahhhh! The sweet taste of VICTORY!

Pwned.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Du er Badass azz
  • 0
Du er en kjempegorilla!!!!
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Min nye helt
Å pwne retards er en herlig følelse som slår ganske mye.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
cool story bro ...
This is great banter, it really is.
  • 0
Suppe "The PWNER" elsker!
Decyfered!
  • 0
Jeg synes fyren skal ha kreditt for at han klarte å innrømme nederlaget. Det finnes NOK av de som ikke klarer det.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Eid ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gz da
Go ahead, make my day
  • 0
Hahaha, nice, Suppeelsker
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kudos til fyren da. Er ikke mange som innrømmer ting.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Haha Fikk meg til å le ihvertfall ^^
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Dark_orc: Shiiit! Ikke så badass som en ORK, som i tillegg er DARK!

Ragev: Mm

Dsn: Ja, må si det er barnslig, men det er gøy ^^)

Fanzypanzy: Mm

Decyfer: Ja, det er jeg faktisk enig i, men det er bare så sinnsykt komisk hvis du ser hvordan han innleder med å kalle meg retard, før han bare ydmykt må innse nederlaget

Crazy Eyed Gamer93: Mm, pwned

P-Dude: ^^

Kokiri: Jeg innrømmer hvis jeg har begått en feil, altså sagt noe som blir motbevist av en troverdig kilde eller noe, men det er sjelden jeg angriper noen ved å kalle dem retard, og så ydmykt gjør retrett da

Music og Gameiac: Det er bra ^^
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Mission accomplished.
Riddle me this
  • 0
Ine Lofthus: Hell yeah!
  • 0
Omg!

lol - pussy.

Han starter flamewar og backer ut! Han leaver før finalen. Ouch.

Utrolig god oppbygning i bloggen. Virkelig artig å lese.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noral: Takker Ja, det er litt teit å begynne å flame folk uten videre, for så å bli overveldet når du faktisk får svar på tiltale
  • 0
Kaze: Mm ^^
  • 0
Snakk om å bli pawned IMAO
The cake is a lie
  • 0
  • 0

''eh'' - Link
  • 0
Jeg elsker slike situasjoner.
Har en del slike under beltet selv.
Det er artig å pwne you-tards.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Pretty much owned.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!