Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I en lengre periode har jeg gjort mitt beste, som ikke er veldig mye, men heller ikke lite, for å få tak i det nyeste nummeret av GameReactor. Det er egentlig en ganske trist historie jeg har muligheten til å utdype for dere lesere, og min kjære bror som i dette øyeblikk leser dette med sine kamerater på en fredagskveld. Tapere? Ja!

Uansett, jeg ønsker å skjerme dere fra den dystre baksiden ved å være gamereactor fan og medlem. Nemlig når ting stritter imot.

For jeg hadde lenge sett frem til å plukke opp bladet etter at redaksjonen hadde tatt en heidundrande julebord som endte med fyllesjuke i tre måneder. Det hadde gått en lang tid siden forrige magasin var ute, da jeg enelig i starten av februar trippet utenfor den lokale spillsjappa for å hente bladet.

Hele historien både begynner og avslutter der. På spillsjappa. For det var der jeg var for å hente GR 75, og som etter coveret å dømme, var et av de bedre magasinene på lenge.

Derimot kunne jeg bare glemme å dra hjem med GR 75, da de ikke hadde fått inn bladet i butikken. Det var ikke annet å gjøre enn å stirre febrilsk på bilde av coveret som ligger her på GameReactor, mens jeg ventet på at de skulle få inn bladet.

Selvfølgelig var spillsjappa (i dette tilfellet gamestop) tomme for bladet i løpet av et par dager, noe som også de andre spillbutikkene i sentrum var. Dermed måtte jeg også gå tomhendt hjem fra skattejakten denne gangen også, uten noen enn hat over norske spillbutikker.

Et par uker etter disse febrilske skattejaktene, i skrivende stund, er jeg fortsatt uten magasinet. Hva pokker har hendt med at bladet er populært? Før var det ingen som hentet det utenom meg, og da tok jeg med et par ekstra i samme slengen. Nå var det tomt. Tomt. Staves T-O-M-T!.

Derfor har jeg kun en mulighet igjen. Da ingen av de seks spillbutikkene jeg har vært innom, har GameReactoe 75, ber jeg om hjelp til dere, kjære brukere! Er det noen av dere som har en ekstra kopi av GR 75 i perfekt stand liggende og som kunne tenke å dele denne med undertegnende. Er det noen som kunne ta seg en svipptur innom spillbutikken og plukke med et eksemplar og sende det til meg. Er det noen som kan sette opp kart og merke av butikker som enda har bladet. Jeg er desperat og ber til dere, kjære brukere og skribenter som leser dette.

Er det noen som kunne hjelpe meg?
Send meg isåfall en PM, og du ville reddet en GR bruker i nød. Imens dere leser dette og sender pm´s, skal jeg bestille abbonoment. For det har jeg forstått at jeg må.

Igjen ber jeg om hjelp. Uten GR 75 er ikke samlingen min komplett. Og den strekker seg fra GR 31-74!. Noen som vil gjøre en god gjerning for en drammenser som faktisk har bursdag i dag? Det ville vært en fantastisk bursdagsgave!

Happy birthday Paisley, turning 15


Alle kostnader dekkes av undertegnende!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Tja, hvor bor du da?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Bor i Drammen
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
De har flere igjen her på Stord... Du kan jo snart laste det ned i PDF-format, men jeg skjønner at du vil ha bladet, siden du tydeligvis er en samler.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg er en samler og har alltid to eksemplarer av hvert GR blad, et for å lese og et som jeg sparer på. Har en ganske stor samling som jeg ønsker å ha komplett ja
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hah, min har revet av baksiden, men den kan teipes på igjen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!