Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

vel jeg har kjøpt inn mass digg som jeg skal kose meg med helt til jeg spyr her er listen:

nr1. kims potetgull jeg husker ikke hva det heter men nintendodude har lagd en blogg om denn potetgullet og det er digg sjekk hans blogg;).

nr2. dipp det er hjemme lagd hmmm det er bere lekkert xD.

nr3. melkerull nam nam.

nr4. juci fruiti det er DIGG.

nr5. en FANTA BOKS :o jeg elsker fanta til og med den er FRA SVERGIE MOHAHA, som er mye bedre en i norge.

nr6. så har jeg handla inn cod reflex til wii. selv om jeg har det til ps3 så er reflex DRITBRA. anbfaler til alle
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ooohh, skikkelig røver kveldsmat. Gjett hva jeg skal ha! Lasagne, faen der gikk gjettekonkuransen
Ja du får kose deg med Kim(s) og den hjemmelagede dippen..
  • 0
Kos deg, da
  • 0
Hørtes digg ut...du får kose deg til du spyr da..

Her hos meg blir det Tv-gloing..og Coca Cola.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Halo 3 alene her Noen som vil spille med meg? Online altså )
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
manli: skulle gjerne gjor det men har ikke xbox srry
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Høres utrolig koselig ut. Her er det micropop og cola mens OL går på TVen. Sku heller ha spillt,men lova at jeg ikke sku spille i kveld. Hva gjør man ikke for kjærligheten?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
hehe xD jaja du kan joo spille på pcen
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Tror jeg kjører på med noe MMO/Film pluss litt Villa Champagne-brus i dag
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Helt gæærnt ass.
Lissom en melkerull OG Chips. Det er ikke så mye da!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Høres digg ut! Hadde ikke holdt med en brusboks for meg da. Drikker mye
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gravkorset: Din skitne grisegutt!

Alebre: Høres digg ut! Du får kose deg^^ Selv blir det nok litt gaming, kombinert med Daim og Fanta Lemon
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Blir nok sittende foran PC'n i hele kveld, mulig jeg ser på en film. Også har jeg 3 liter iste, en pose med Gullhvaler og en pakke Påskeegg.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Coca cola og pizza her, kos deg da
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
kos dere og da^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Haha, det der så digg ut. Nice at du gikk for Maarud: Sourcream and onion.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Digg ^^

Kos deg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
er kvalm akuratt nå
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
INGEN KIMS INGEN KOS!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Hmm, jeg er alene hjemme her og koser meg også Med pizza, Fanta flaske og spotify Digg
Fredrik O.
  • 0
Blir nok Game litt New super mario Bros./Madworld, med cola og potetgull.

Samtidlig som å passe på at min fetter på 5 måneder ikke våkner.

JEG brukte 2 timer til å få han til å sovne i går natt.

Ikke si at jeg er en dårlig fetter.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Digg med gaming kveld! Og fanta er DEFINITIFVT best på boks! Men selges de i det hele tatt i norge? du hadde kjøpt din i svergie og det pleier jeg og gjøre siden den er ikke på boks i norge... (såvidt jeg har sett)
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
Hmm, jeg har en rull dopapir og noen nye filmer på PCen. Jeg skal nok få kost meg jeg óg.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Hmm, jeg har en rull dopapir og noen nye filmer på PCen. Jeg skal nok få kost meg jeg óg.


Vi trenger ikke å vite sånt.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0

Vi trenger ikke å vite sånt.


Det vet han, men han liker å dele sånne ting
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!