Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

i tilleg til at jeg liker spill og skriver veldig stygt har jeg altid hat en del lego og bionicle.
Her for noen uker siden fikk jeg høre at bionicle skulle slutte å det tyder på at det er ute av produskjson ( her var sdet noen skrive feil)
og dt er veldig trist for meg at bionicle ikke lages lenger
men her om dagen kjøpte jeg meg en bionicle toa mata pohtu figur.
(veldig bra)
foresten det fines to bionicle spill ikke så veldig bra spill men spillbare spill.

Lagt til 2010-03-03 15:21:
vet de første bioniclene kom ut i 2001 men jeg begynte å leke med bionicle i 2003 så jeg har noen av de første fodet.
  • 0
Kult. Lego er kulere da
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Lego er verdens beste leke!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
NEIHEI! Bionicle FOR THE WIN
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Likte og Bionicle veldig godt før
  • 0
Bionicle er en type Lego.
  • 0
Bionicle var kult før når jeg var mellom 6-12 år, men det blir fort gammelt sammenlignet med de vanlige klossene

Får vel finne de gammle klossene ned fra loftet en dag for å lage noe animasjon eller noe. Savner litt å bygge random stuff
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
elsket Bionicle back in the days sjæl... husker jeg fulgte med på siden om de nye figurene og historien bak dem og sånt

Synd at de skal stoppe, men then again, beveget ikke hele konseptet seg lenger og lenger fra selve Bionicle-temaet a?

Det er 4 bionicle-filmer også... bare sett de 2 første, leste netopp om de 2 siste.. men de var the ultimate actionfigures...
Bah!!?
  • 0
Why LEGO.
why so serious
  • 0
BIONICLE RIP
why so serious
  • 0
Har helle første og andre generasjonene i Bionicle + alle filmene..

Elsker Bionicle bare synd de er borte
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!