Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Bernt Erik
Bernt Erik
Dagen i dag er stor på mange måter. Det er faktisk mye som skjer i dag. På en måte er det også en trist dag. For å ta det positive først. I dag arrangeres nemlig Gullstikka på Rockefeller i Oslo. Det er veldig mange som gleder seg og med Alf Nordby i spissen (som har jobbet så og si natt og dag for å få til dette arrangementet) vet jeg at dette kommer til å bli bra. Dessverre for min sin del har jeg ikke mulighet til å dra nedover. For det første er bilen vår inne på verksted, for det andre kom det plutselig sprettende en del store utgifter og dette medfører at jeg ikke kommer meg nedover til dette herlige showet. Synd er det med tanke på at jeg ikke kan få sett og opplved hvor stort Gullstikka egentlig er. Til neste år skal jeg planlegge godt og legge opp til møter med mine kunder den dagen Gullstikka er - da får jeg både i pose og sekk.

I dag lanseres også blant annet Battlefield: Bad Company 2 og det er mange som gleder seg stort til. Selv har jeg testet det på forhånd i noen dager nå og er veldig godt fornøyd med spillet og spesielt online-delen var fet og har allerede hatt en del timer sammen med klanen min Trønderbataljonen. Endelig et nytt Battlefield-spill. Det er jo tross alt en stund siden Battlefield 2 og Battlefield 2142 ble lansert og nå var det på tide med et nytt spill for oss som spiller slike spill på PC.

Det andre store er at i dag kan Gamereactor bli kåret som beste spillmedie for tredje år på rad. Jeg krysser alle fingre og tær på at igjen Gamereactor tar hjem prisen. Det hadde vært så kult. Spesielt med tanke på hvor mye arbeid som ligger til grunn for både magasin og nettside. For å si det slik det er ikke noe dans på roser og krever sin mann/kvinne å opprettholde mediet i sin form. Gamereactor er jo tross alt det eneste spillmagasinet i papirform også og det må telle en del eller hva? Jeg er så spent som bare det og har selv nesten ikke sovet i natt på grunn av det som skjer i dag.

Selv er jeg også utrolig nok blitt nominert til årets ildsjel og jeg er totalt beæret over det. Kan ikke tro det er mulig. Skulle jeg gå av med prisen, så vet jeg ikke hva jeg vil si foruten å takke alle dere lesere og brukere da for at dere har tro på meg. Klumpen i halsen sitter løst i dag på lik linje som den gjorde den dagen jeg leste den fine bloggen til Jon Cato. Det er stort å bli nominert og føler det som en gnist å fortsette mitt korstog å legalisere spill som noe sunt for alle uansett alder. Jeg er i alle fall spent på hva dagen og kvelden vil bringe og har stor tro på at alle som blir med på dette showet får seg litt av en opplevelse. Jeg vil også takk alle dere som har stemt på Gamereactor og er evig takknemlig for at dere tar dere tid å bruke tid på Gamereactor.

...med andre ord - dette en STOR dag for meg!

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
Uvood
Uvood
Ser ut til at du har mye å glede deg til Bernt. Selv om jeg ikke har sett like mye av deg som andre skjønner jeg at du er knall kar bare fra det jeg hittil har lest av bloggene dine. Lykke til med nominasjoene og kos deg med Battlefield!

Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
KamikazeKnut
KamikazeKnut
Yay! BC2, i dag(eller i morgen) skal du få jomfruturen i ps3'en min! Er det en tid på dagen spillet kan kjøpes? eller kan eg løpe til nærmeste forhandler og bla frem hundrelappene med en gang?

Edit: å, ja. Gratulerer med nominasjonen!

Big man, pig man, ha ha charade you are.
nasum
nasum
lykke til! Jeg holder tomlene for deg på stikka ikveld Skal ta en bayer eller to for deg også ;)

Dr Madnar Petrovich
Dr Madnar Petrovich
Ja Bernt Erik, nå er dagen endelig her! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si for å rettferdiggjøre denne æren som er tildelt deg. Uansett hva utfallet blir når dagen er omme, så skal du vite at vi her på Gamereactor heier på deg uansett! Hadde jeg hatt et lite flagg ved vinduet her på jobb så skulle jeg saktens meg heist det for deg Bernt Erik!

Det var en trist nyhet om bilen din. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjort for å hjelpe deg avgårde til arrangementet, og selv om jeg har sagt til Lykkedragen at vi lever i en liten verden og mulighetene er uendelige så er det desverre ting som holder oss igjen.

Tankene mine går til deg i dag Bernt, og jeg håper virkelig at dette går din vei. Jeg skal ikke love for mye og snakke for høyt før resultatet er satt, for jeg tror du har en veldig god sjanse!

I don't start trouble.. I finish it!
fattigmann
fattigmann
GL Bernt Erik (og GR da) May the force be with you!

Fem-stjerners medlem
Uvood
Uvood
Crazy Eyed Gamer93:

Nei, en fyr spurte om det i et leserbrev og Redaksjonen sa at det var ingen som skulle streame i år.

Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
the Zelda guy
the Zelda guy
Prisen for årets ildsjel har du fullt og helt fortjent. Hvis du ikke vinner den så vet ikke jeg hvordan de kan tenke i Gullstikka.....

Gamereactor tror jeg og vinner prisen til årets beste spillmedie. Det er veldig morro med et blad i tilleg til den fantastiske siden, og alt det arbeidet.....

SKÅL FOR BERNT ERIK OG HELE GR!

Btw. Får vi vite hvem som vinner i dag?

Bernt Erik
Bernt Erik
Tusen hjertelig takk folkens

Jepp - kveld får vi vite hvem som vinner samt hvilke spill som får priser

Blir veldig spennende å se hvilke spill som vinner og om Gamereactor igjen får prisen for beste spillmedie. Ellers er jeg også spent på hvilke spill som stikker av med prisen

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
Missing Avatar
Friendly Fire
Blir det sendt på TV?

Gratulerer for nominasjonen ivertfall. Så utrolig fortjent!
Skulle ønske det fantes en som deg i alle byer og bygder

Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
gunmenator
gunmenator
omfg eg har ikke bc2 ennå men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe det til.. ps3 ? eller pc?
Ps3 så kjøpe eg det me ein gong, ellers vente eg 2 månder og kjøper ny pc. thats the question ps3 or pc?

asain
asain
Håper du vinner Bernt!

Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
kvidogbleg
kvidogbleg
F'en! Installasjonen tar ALTFOR lang tid!

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
LeZimen
LeZimen
Håper virkelig du stikker av med prisen Bernt, samme gjelder GR. Lykke til Bernt, og denne utrolige bra nettsiden/magasinet!

Type here.
Missing Avatar
The Powner
BF:BC2 blir megafett da!
Angående Gullstikka så er jeg temmelig sikker på at det er Gamer.no som stikker av med prisen for beste spillmedie i år. I løpet av året som har gått har de klart å ta igjen Gamereactor med tanke på kvalitet. Nettstedet er mer oversiktlig, de har bedre skribenter osv.

At du Bernt Erik vinner Årets Ildsjel er 100% sikkert, du er enestående!

"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
Missing Avatar
Mr Luigi
Ha en fin STOR DAG videre Bernt, you rock

*>"Nintedo-Brigaden>*!¤The Hyrule Solders"!¤
Missing Avatar
Thelom
Du er virkelig en ildsjel innenfor gaming Bernt Erik! Du fortjener 100% å vinne den prisen!

Lykke til!

They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
Bernt Erik
Bernt Erik
Tusen takk for flotte kommentarer folkens. Slike ord varmer en snåsning godt

Det var synd at Gamereactor ikke vant og vi får heller bli bedre på det vi er svake på. Det kommer også til å bli en del nye oppgraderinger på siden som i fjor i løpet av året kjenner jeg ledelsen rett og det er ikke umulig at vi igjen blir nominert til neste år.

Jeg kommer til å jobbe videre med å legalisere spill som noe sunt og avlive det negative. Jeg kommer til å arrangere BondeLAN og diverse andre events. Kanskje blir det også et event i Oslo i løpet av året. Flere kjeder vil gjerne at Jeg og Wonderland Events tar turen nedover og arrangerer ett eller annet og det er vi glade for. Jeg kommer til å fortsette med å holde foredrag til kommuner, skoler m.m. Det er viktig å la elevene vite om hvordan et spill blir utviklet og hvilke spill som egner seg i læresammenheng. Jeg kommer til å fortsette å skrive blogger, svare på innlegg og være aktiv på Gamereactor. Jeg digger livet og elsker det å være en del av dette. Så til neste år kanskje kommer jeg sterkere tilbake på Gullstikka - hvem vet

Tusen takk til alle som stemte på meg - jeg er evig takknemlig for det

Dr Madnar Petrovich
Dr Madnar Petrovich
Bra sagt Bernt Erik!
Selv om prisen hadde sett fin ut på hylla hjemme, så er ikke den nødvendig for at folk skal skjønne hva du står for.

Jeg skumleste fort gjennom hvem som fikk prisen, og jeg må si at jeg er overasket. Jeg må komme til bunns i dette. Fellesnevneren for meg er Modern warfare 2 og kjøpt&betalt.

I don't start trouble.. I finish it!
The Lost Boy
The Lost Boy
Dumt at du ikke kan dra da!

Klumben i halsen heter - Adams Eple ;)

Håper at Gamereactor blir nominert til gullstikka av 2009

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!