Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har nettop spilt ferdig spillet og å jeg er ekstremt fornøyd, det er en gripende historie mange interresange overaskelser i plottet og handlingene dine har mye og si på hva som skal skje videre.

jeg feilet i mitt oppdrag i og redde Shaun, ble litt deprimert da xD og at alle de andre karaktere kicked the bucked. Men jeg tror jeg skal starte helt på nytt og gjøre det om igjen =D

grafikk messig er spillet utrolig etter min mening og jeg er ikke den typen som ni glaner på skjermen for og finne feil så for meg så alt nesten perfekt.

gameplayet fungerte veldig godt og quick time eventene var interresange, utfordrene og føles veldig annerledes en i tidligere spill. tro meg du kommer til og bli stressa i situasjoner og hjertet kommer til og hamre kjappere.

Historien, var veldig god etter min mening, det var ingen ting jeg misslikte på den delen. noen få ting ble ikke forklart men det er ikke nødvendig vis spesielt viktige ting.


så dette er et spill jeg definitivt anbefaler til alle som liker en god historie og spesielt film enthusiaster =D
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Har sykt lyst på en PS3 når et spill som Heavy Rain kommer.

Skulle ønske det var på X360 også
  • 0
Hva heter du?
  • 0
på ps3?
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Ja, Heavy Rain er ett bra spill.
Men enkelte ting trekker det ned.. som at enkelte av hovedpersonene (FBI agenten og madison) ikke har personlighet og bare er der for filler. så er det en del hull i historien.

Men hvis du kan svelge disse tingene så er det ganske likenes.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Skal definitivt kjøpe Chronicles. Som Pute Monsteret nevner, så kan noen karakterer mangle litt personelighet, noe jeg tror kan komme tydeligere fram gjennom ekstra-kapitlene.
Dette er et av de alle beste spillene jeg har spillt på ps3! Ble ferdig med første gjennomspilling iløpet av de 20 første timene jeg hadde spillet.
Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
  • 0
  • Ine
  • Ine
Det er dritmange plotthull, som for meg ødela spillet TOTALT. Spillet skulle baseres helt på historie, og da de ikke engang fikk til det ordentlig, ble det et skikkelig skuff. Fahrenheit var mye bedre.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!