Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er ung, jeg vet
Men dette til tross
Jeg vet en ting eller to
Som jeg lærte fra deg
Jeg lærte mye av deg
Lærte skikkelig mye av deg
Kjærlighet er som en flamme
Den brenner deg når den er varm
Kjærlighet gjør vondt
...kjærlighet gjør vondt...


Hvis noen hadde fortalt meg at jeg fant mitt livs kjærlighet da jeg var bitteliten... hadde jeg trodd de køddet med meg.


Hvor skal man begynne? Da jeg var liten gutt, forelsket jeg meg. Det var en utrolig følelse. Vi kledde oss likt. Gjorde vårt beste for at vi skulle få det fint sammen. På triste dager var vi der for hverandre. Jeg lagde sanger som jeg sang. Slapp alt jeg hadde i hendene da jeg fikk mulighet til å se deg. Gikk ikke én dag uten at jeg tenkte på deg.

Til og med foreldrene mine likte valget jeg hadde gjort. De likte at jeg hadde valgt deg. Spesielt pappa. Han var kjempe stolt over sønnen som hadde tatt "det riktige" valget her i livet. Senere har jeg funnet ut at han hadde en liten finger med i spillet - og det er jeg glad for når jeg nå tenker tilbake.

Og nå, nitten-tyve år senere, er kjærligheten min like sterk. Om ikke sterkere.

Joda, selvsagt har det vært fristende å "prøve noe nytt". Det er mange fristelser ute og går. Selvsagt har jeg blitt fristet. Spesielt for seks-syv år siden. Da merket vi litt motgang i forholdet og jeg skal innrømme at det fristet å "ta den lette veien". Heldigvis tok jeg ikke den veien. Heldigvis var jeg ikke utro... Og nå er det bedre mellom oss enn noen gang før!

Jeg smiler når jeg tenker på deg. Og når jeg snakker om deg med venner, merker jeg at de blir litt misunnelige. Da koser jeg meg. Når jeg opplever noe de selv skulle ønske de fikk oppleve.

For å få et bevis på min evige kjærlighet til deg, vurderer jeg å tatovere navnet ditt på kroppen min. Eller et bilde av deg. Slik at du alltid er med meg. Jeg vet det kan være dumt. At gresset kanskje er grønnere på den andre siden, og at det da er kjipt å sitte med et annet navn på kroppen min. At det skal mye til for at det skal være oss for evig og alltid.

Men jeg vet.

Jeg vet at det er deg. Du og jeg. Som skapt for hverandre. Da. Nå. Og i all fremtid. Uansett hva som måtte skje. Du og jeg. Jeg og du. Perfect match.

Selvsagt er ikke alt rosenrødt hele tiden. Sånn som nå. Jeg skal ærlig innrømme at vi går gjennom en tøff periode nå. Men det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere. Du har litt problemer med gjeld og elsker rødt. Jeg er sur på måten du har skaffet gjelden, og jeg elsker grønt og gult. Ying og yang.

Dette er bare en overgangsperiode. Jeg tror..jeg VET at alt kommer til å bli helt bra igjen. En kjærlighet er verd å slåss for. Hadde den vært problemfri, hadde noe av sjarmen forsvunnet.

Det er ikke så mye mer å si.

Man kan bytte mye her i livet. Spillkonsoll. Bil. Hus. Undertøy. Favorittdrikk. Kjæreste.

Men aldri - ALDRI - fotballag.

Manchester United - jeg elsker deg.
Ja, det er meg.
  • 0
Dette er den gayeste bloggen jeg har lest hittil i år.

Fotball. *puke*
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hehe, visste at det var noe slikt. Bra blogg som alltid, Strifey!
Riddle me this
  • 0
Måtte være noe slikt ja Hater selvfølgelig manu, siden Liverpool selvfølgelig er best(!!). Men må si at det var digg når Manu knuste det forbanna arrogante Milan laget!
  • 0
E9 Noral. Trodde du var homo helt til jeg leste slutten. Og den holdt jeg på å droppe pga det homoerotiske innholdet.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Enig med Davidi0
  • 0
Man U suger oppkast.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du skulle sett meg i går du. Jeg var så sint og skuffet over milans spill i går. Beckham var jo en av milans beste spillere i går, og han kom på etter 70 minutter.. Ja, jeg er Milan fan hvis du lurte
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
BOOOOOOH!!! Skamme seg skulle du - dra inn Nazareth i samme blogg som Man u, eller fotball generelt for den saks skyld.
Skam deg, og gå og legg deg i skammekroken!
@chubbyviking
  • 0
Nydelig twist på bloggen!
Manu i våre hjerter! <3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hala Madrid <3 ;(
  • 0
Barcelona <3
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Og jeg som kunne sverge på at du snakka om PS3 eller noe sånn xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Hahaha! Jeg trudde du snakka om damer
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Det var en fantastisk twist på bloggen og jeg visste faktiske ikke hva det handlet om før jeg leste de siste ordene. Godt jobbet!

Kommer til å få høre for denne, men uansett; heia Blackburn Rovers.

Marki993: Enig!

PS: Viva la Beckham!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Skjønte med en gang at du snakka om United, siden du hadde bytta profilbilde og greier.

Sportslig går vi igjennom en god periode, men utenfor banen sliter vi litt, på grunn av den j*vla Glazer familien. Jaja, så lenge vi vinner ligaen, CL og ikke får store konsekvenser av gjelda så skal jeg ikke klage.

Anyways... GLORY GLORY MAN UNITED!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Enig med kvidogbleg. FCB!!! <3

Veldig god blogg foresten. Jeg fikk lit "wtf" følelse da jeg leste de to siste linjene xD
  • 0
Ha ha, genial blogg xD Merka at det var noe som skurret, men i starten trodde jeg faktisk at du skrev om din første kjæreste

Bare et problem med bloggen... Man U.
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Når jeg leser gjennom kommentarene her så minner det meg på hvor herlig det å være Man Utd-fan. United er elsket av fansen (selvfølgelig), men så inderlig hatet av alle andre. Og da er det jo bare ekstra digg å vinne ligaen gang på gang og så gå å gni det inn i tryne på folk.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hvem som vant Champions League ifjor?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg hater ikke Man Utd, men jeg vil ikke si at jeg liker dem heller. Er jo ikke en Man Utd supporter heller så...

PS: Om Martin (Andresen) ser at folk har skrevet Manu, blir han sur. Bare så dere vet det.
  • 0
Er helt enig med Swanton på alle punktene hans og den siste mest.

Bare et problem med bloggen... Man U.
  • 0
FAKE AND GAYE!!!1!one1!!

Neida, bare kødder. Er ikke så glad i fotball, jeg... Ikke Man U heller, for den saks skyld. Om jeg ser på fotball med vennene mine og man u spiller mot arsenal *puke* så holder jeg klart med Man U!
  • 0
Har absolutt ingen interesse i fotball, så jeg har ikke stort å si. Dessuten har jeg litt mer viktige ting å gjøre enn å løpe rundt på ei knallgrønn grassmatte, og prøve å få tak i en ball som visstnok er like viktig som Jesusbarnet, for så å sparke den dit kuene flyr.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg har aldri vært ordentlig, skikkelig forelska.
Lame.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!