Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvis Bush var bak dette, tror jeg ikke at han ville holde seg unna pressen i en dag. Han ville tydligvis fått seg inn i et bedre lys og sagt at de skulle få hevn!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Enten så sier du det bare ut av prinsipper, eller så er det fordi du ikke har noen som helst anelse om hva du snakker om.

Jeg mener det er like dustete å tro at en fyr styrer verdenen fra himmelen, som at aliens skjøt JFK.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Jeg tror faktisk at George W. Bush er nestledern i Al-Qaida. All krigføringen i Irak og Afghanistan var bare for å prøve å skjule sannheten, men også for å få flere terrorister. Det som snart vil skje er at det blir et stort skille mellom Vesten og Midt-østen, og det vil bli en ultrasuperkrig hvor alt ender med at vi i Vesten må slå med den harde neve og utrydde dem for godt. Og Bush feilet altså med planen sin om å få terrorister til å terrorisere USA og Vesten ellers i senk.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Særlig.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
*slettet*
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Konspirasjonsteorier er bare en unnskyldning for ens egen grådighet...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!